کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه  «هم اندیشی» با بنگاههای فعال املاک و مستغلات مطرح شد

استمداد فرماندار کهگیلویه از بنگاه‌های املاک / در کاهش قیمت مسکن و اجاره بها همت بخرج دهید

9 تير 1399 ساعت 0:21

فرماندار کهگیلویه در این جلسه از نمایندگان این صنف خواست در کاهش مشکلات مسکن و کنترل اجاره بها در شهرستان همت به خرج دهند.


شرایط خاص اقتصادی جامعه و افزایش حباب گونه نرخ اجاره بها و قیمت این روزهای مسکن  فرماندار کهگیلویه را بر آن داشت تا حل این معضل را با   جلسه  «هم اندیشی»   با بنگاههای فعال املاک و مستغلات برگزار کند.
فرماندار کهگیلویه در این جلسه از نمایندگان این صنف خواست در کاهش مشکلات مسکن و کنترل اجاره بها در شهرستان همت به خرج دهند.



علیرضا اتابک با بیان اینکه قیمت منازل و نرخ اجاره بها بدون ارتقا  معیار در  ارزش ملک همچنان در حال افزایش است تصریح کرد: شایسته است واحد های صنفی املاک، انصاف و التزام اخلاقی را سرلوحه فعالیت صنفی خود قرار دهند.
وی افزود: بنگاهها با این همت  و احساس مسئولیت که خود بخشی از مردم اند  به یاری همشهریان خود می ایند.
علیرضا اتابک وجود ساختمان های ناپایدار و فاقد مقاومت سازه ای ، نبود فضاهای سبز و باز شهری را نشانه ای از عدم توازن امکانات شهری عنوان و تصریح کرد :این رویکرد رکود قیمت  در قسمتی از شهر و تورم در تراکم در قسمت دیگر شهر  و در نتیجه تشکیل حباب ملک را موجب شده است.



فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه دولت با کلید زدن طرح احیای بافت فرسوده در دهدشت عزم خود را برای ارتقای زیرساخت ها و مبلمان شهری جزم کرده است تصریح کرد : با طرح هایی که دولت تحت عنوان اقدام ملی ،مسکن روستایی،مسکن محرومین،بافت فرسوده اجرایی کرده است تغییر چشم گیری در بخش مسکن شهرستان رقم خواهد خورد.



گرچه بدون وجود قانون مشخص در بخش مسکن تلاش ها جان فرسا ست اما شروع اقدام های فرهنگی از دل  این روند بعنوان اهرمی تعدیل کننده درست نقش ترمزی کوتاه یا سرعت گیری بجا دارد.
در این جلسه دادستان و جمعی از مسئولین شهرستان حضور داشتند.
 


کد مطلب: 422640

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422640/استمداد-فرماندار-کهگیلویه-بنگاه-های-املاک-کاهش-قیمت-مسکن-اجاره-بها-همت-بخرج-دهید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1