کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دفاع رئیس اداره گاز گچساران از تاجگردون؛

گچساران چگونه اولین شهرستان سبز در کشور شد

8 تير 1399 ساعت 20:53

فارغ از نتیجه اعتبار نامه اقای تاجگردون بر خود لازم دانستیم که برای تشکر از زحمات نماینده محترم مردم شریف شهرستان گچساران و باشت کمک‌های ایشان را در امر کمک به گاز رسانی مناطق محروم به اطلاع همشهریان عزیز برسانیم شاید توانسته باشیم گوشه‌ای از همکاریهای صادقانه ایشان با شرکت گاز را جبران کرده باشیم.


رئیس اداره گاز شهرستان گچساران در خصوص برنامه توسعه گاز رسانی به شهرستان گچساران و چگونگی تامین اعتبار آن بیانیه ای نوشته و در این خصوص از غلامرضا تاجگردون نماینده شهرستان گچساران تشکر کرد. شرح این بیانیه در زیر آمده است:
«لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق». به فرموده مقام معظم رهبری مسئولین تا نفس دارند باید به این مردم خدمت کنند. بایستی در بین مسئولین مسابقه خدمتگزاری و خدمت رسانی به مردم برقرار باشد.
نهضت خدمت رسانی به مردم یک مبارزه بزرگ و سنگین است. هرکه می‌خواهد با آمریکا مبارزهٔ اساسی بکند، باید به این مردم خدمت کند.
همه مسئولان در سه قوه، باید نهضتی را برای خدمت رسانی به مردم شروع کنند.
شرکت گاز در راستای خدمات رسانی به مردم عزیز شهرستان گچساران و باشت برنامه توسعه گازرسانی را در برنامه کاری خود قرار داد که در این راستا قطعاً همکاری قوه مجریه در رأس آن وزارت نفت و مجلس امری انکار ناپذیر است.
شرکت گاز گچساران افتخار این را دارد که اولین شهرستان سبز در کشور در امر گاز رسانی نام گیرد در همین خصوص مناطق و روستاهای باشت و گچساران تا دورترین نقاط گازرسانی شد و مناطقی که گاز رسانی به آن با توجه به وضعیت جغرافیایی سخت و دور از امکان به نظر می‌رسید مانند باباکلان که با توجه به بافت زمین (سنگی و گچی) مسیر صعب العبوری داشت نیاز به تأمین اعتبار داشت که انصافاً نقش نماینده محترم شهرستان گچساران و باشت اقای تاجگردون انکار ناپذیر است که با نطق خود در صحن مجلس نهم و توضیح شرایط باباکلان با طی روند قانونی توانست بودجه لازم جهت اجرای گازرسانی به باباکلان را فراهم نماید تا دل ساکنین روستای باباکلان شاد و نسبت به ماندن در باباکلان و عدم مهاجرت به سایر نقاط مصمم شوند همچنین روستای مارین نیز شرایط سختری داشت که این منطقه نیز با کمکهای نماینده محترم همراه بود الحق و الانصاف اقای تاجگردون به عنوان وکیل مردم گچساران و باشت با در نظر گرفتن حق مردم این خطه از سهم نفت گاز دلسوزانه، مسئولانه و مدبرانه همکاری لازم را در خصوص گازرسانی داشتند، فارغ از نتیجه اعتبار نامه اقای تاجگردون بر خود لازم دانستیم که برای تشکر از زحمات نماینده محترم مردم شریف شهرستان گچساران و باشت کمک‌های ایشان را در امر کمک به گاز رسانی مناطق محروم به اطلاع همشهریان عزیز برسانیم شاید توانسته باشیم گوشه‌ای از همکاریهای صادقانه ایشان با شرکت گاز را جبران کرده باشیم.
با تشکر
ناصر دلفریان
رئیس اداره گاز شهرستان گچساران


کد مطلب: 422633

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422633/گچساران-چگونه-اولین-شهرستان-سبز-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1