تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۴۲۲۶۱۹
شهردار مادوان خبر داد؛

بهره برداری از بهسازی و ترمیم جدول خیابان خلیج فارس مادوان

۱
۰
بهره برداری از بهسازی و ترمیم جدول خیابان خلیج فارس مادوان
کبنا ؛شهردار مادوان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار کبنا اظهار کرد: این بهسازی و ترمیم با هدف ترمیم و ساماندهی و بهسازی وضعیت جداول سطح شهر و در راستای بهبود جمع آوری آبهای سطحی و فاضلاب، ارتقا سطح بهداشت محیط زندگی و ایجاد رضایت شهروندان انجام خواهد گرفت.
به گزارش کبنا؛ داریوش جهانبخش افزود: به علت عدم وجود مطالعات علمی، فنی، و اصولی در خصوص طراحی کانال دفع آبهای سطحی محور خلیج فارس که منجر به هدایت سیلاب به نقاط پست و مسیر اصلی شهر گردیده مشکلات زیادی را برای شهروندان به وجود آورده است.
جهانبخش گفت: شهرداری مادوان طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته و با در نظر گرفتن کلیهٔ متغیرهای فنی و مطالعات علمی و اصولی، بازسازی جدول محور خلیج فارس به متراژ ۶۰۰ متر را اجرایی کرده و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر یکی از اقدامات خدمات رسانی شهرداری به شهروندان است اظهار داشت: از شهروندان عزیز به خصوص کسانی که هر روز در این مسیر تردد می‌کنند انتظار می‌رود که حوصله به خرج دهند و با شهرداری مشایعت کنند تا با یاری خداوند پروژه به نحو احسن و با کیفیت بالا عملیات اجرای آن به پایان برسد.

نام شما

آدرس ايميل شما

United States
ادامهجدول به کجا می رود رهایش می کنند به سمت مادوان پایین کاری به عاقبتش ندارند وردسر برای ساکنین مادوان سفلی وبلهزار پایین درست می شود امان از بوی آن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1