کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد؛

تشکل حرفه‌ای دفاتر گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد

8 تير 1399 ساعت 13:45

بر اساس آمارها کهگیلویه و بویراحمد سالانه پذیرای بیش از سه میلیون نفر گردشگر است.


با حضور سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، معاون گردشگری این اداره کل، رئیس میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد و فعالین بخش گردشگری دفتر تشکل حرفه‌ای گردشگری در یاسوج مرکز استان افتتاح شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( یکشنبه 8 تیرماه 99) مجید صفائی در آیین افتتاحیه این دفتر، اظهار کرد:‌ با توجه به اینکه گردشگری یکی از محورهای اصلی توسعه کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود، افتتاح تشکل حرفه‌ای دفاتر گردشگری از نیازهای مهم در راستای رونق گردشگری استان بود.
او افزود:‌ برای تشکیل این انجمن اساسنامه تدوین‌شده و با این اقدام می‌توانیم در راستای برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌ها به بخش خصوصی نیز گام برداریم.
صفائی حمایت از تشکل‌های مردم نهاد به ویژه تشکل‌های گردشگری را جزو اولویت‌ها دانست و اظهار کرد: تشکل‌های مردم نهاد به عنوان بازوان توانمند دولت نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دارد.
کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۲۵۰ جاذبه طبیعی، اقلیم چهارفصل، مکان‌های تاریخی، ویژگی‌های مردم شناسی و آداب و رسوم گوناگون به عنوان یکی از مقاصد گردشگری کشور آماده در سالهای اخیر شناخته شده است.
بر اساس آمارها کهگیلویه و بویراحمد سالانه پذیرای بیش از سه میلیون نفر گردشگر است.
 


کد مطلب: 422617

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422617/تشکل-حرفه-ای-دفاتر-گردشگری-کهگیلویه-بویراحمد-راه-اندازی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1