کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

متن ارسالی:

از سکوت اصلاح طلبان تا فریاد بزرگواری

8 تير 1399 ساعت 13:12

این روزها به جای اصلاح طلبان این بزرگواری است که با تمام وجود در مقابل برخی رفتارها و بدعت های دوستان خود ایستاده است و فریاد مردم شده است. بزرگواری قبل از این و در موارد مختلف بخوبی نشان داده است اهل دفاع از حق و حقوق مردم است و در این راه بدون توجه به جناح بندی های سیاسی از هیچ تلاشی برای احقاق حق دریغ نمی ورزد.


متن ارسالی: هر اندازه برخی چهره‌های اصولگرای استان  در حال رایزنی برای ادامه فشار به تاجگردون و رد اعتبارنامه وی هستند اصلاح طلبان استان که معمولاً  ادعای دفاع از حق و ایستادن در مقابل بی عدالتی حتی اگر در چین و آمریکا باشد را دارند در مقابل پرونده حذف تاجگردون سکوت کرده‌اند و هیچ موضع مخالف و موافقی نگرفته‌اند. شکی نیست که اصلاح طلبان از عملکرد تاجگردون و نحوه برخورد تاجگردون با خودشان دلخورند ولی غافل از آن که این سکوت نه متوجه اعتبارنامه یک فرد تنها است بلکه حق مردم در میان است و مهم‌تر از آن این سکوت یک سکوت در مقابل یک بدعت خطرناک و فشار برای حذف رقیب به هر طریقی است. برخی از اصلاح طلبان‌گمان‌می برند حذف تاجگردون یا به نفع آنهاست و یا انتقام خوبی از عملکرد وی است اما واقعیت آن است که حذف تاجگردون جز تقویت جریان اصولگرایی و از دست رفتن اندک فرصت‌های مجلس یازدهم دستاورد دیگری در پی نخواهد داشت.
این بار اول نیست که اصلاح طلبان در مقابل اتفاقات کشور منفعلند. آن‌ها  تنها در موعد انتخابات‌ها حاضر می‌شوند و با سوار شدن بر موج‌ مردمی هر دو سال یک بار در صحنه سیاسی کشور حاضر می‌شوند و بعد غیبشان می زند.
اصلاح طلبان بیش از آن که از تاجگردون دلخور باشند و بی توجهی استانداران به خود را نتیجه فشار تاجگردون بدانند باید این موضوع را نتیجه عملکرد و عدم انسجام خود و رهبری جریانی بدانند.
در همین شرایط فعلی آنها همه چیز را رها کرده‌اند و هیچ نقد و حضوری در عرصه سیاسی استان ندارند و چشم خود را بر عملکرد برخی مدیران از جمله احد جمالی معاون سیاسی و امنیتی استاندار که کاملاً با دو نماینده اصولگرای استان همسو است بسته‌اند. در حالی که سکوت و شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت و عدم اتخاذ یک موضع جزئی برای یک سیاستمدار پذیرفتنی نیست و این موضوع در حافظه مردم باقی خواهد ماند و بعید است که یک بار دیگر شعارهای اصلاح طلبان در ایام انتخابات را باور کنند.
این روزها به جای اصلاح طلبان این بزرگواری است که با تمام وجود در مقابل برخی رفتارها و بدعت‌های دوستان خود ایستاده است و فریاد مردم شده است. بزرگواری قبل از این و در موارد مختلف بخوبی نشان داده است اهل دفاع از حق و حقوق مردم است و در این راه بدون توجه به جناح بندی‌های سیاسی از هیچ تلاشی برای احقاق حق دریغ نمی‌ورزد.


کد مطلب: 422616

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422616/سکوت-اصلاح-طلبان-فریاد-بزرگواری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1