تاریخ انتشار
شنبه ۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : ۴۲۲۵۸۷

جهانگیری: متولی سیاستگذاری در حوزه فرهنگ، رسانه و اندیشه وزارت ارشاد است

۰
جهانگیری: متولی سیاستگذاری در حوزه فرهنگ، رسانه و اندیشه وزارت ارشاد است
کبنا ؛معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاستگذاری و برنامه ریزی در حوزه فرهنگ، هنر، رسانه و اندیشه است.
به گزارش کبنا، اسحاق جهانگیری روز شنبه در نشست مدیران ارشد وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی: همه دستگاه‌ها و موسسات فرهنگی و هنری باید از سیاستگذاری‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر تبعیت کنند
معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از مجوزهای خود به اصحاب فرهنگ و هنر برای فعالیت، دفاع کند، تاکید کرد: اصحاب فرهنگ و هنر باید این وزارتخانه را پناهگاه و مأمن خود بدانند
جهانگیری اصلی‌ترین وظیفه حاکمیت را تأمین زندگی آبرومندانه برای مردم دانست و گفت: اصحاب فرهنگ و هنر در گرفتاری‌های کشور به عنوان مرجعی موثر نقش آفرینی می‌کنند.
معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بودجه بخش فرهنگی کشور یادآورشد: بودجه بخش فرهنگی کشور باید مورد بازنگری قرار گیرد.
بر اساس این گزارش، ۱۷ سند فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور معاون اول رییس جمهوری، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونین و مدیران عامل سازمان‌های زیر مجموعه این وزارتخانه، رونمایی شد.
براساس اعلام عصر شنبه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از جمله این اسناد می توان به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، برنامه های ارتقای فرهنگی مراسم راهپیمایی اربعین، برنامه های فرهنگ زیارت و گردشگری مذهبی، برنامه ارتقای فرهنگ سلامت، برنامه های ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست، برنامه ترویج ورزش همگانی، ارتقای فرهنگ کار و مهارت آموزی، برنامه ارتقای فرهنگ توانمند سازی مددجویان، ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب و ارتقای فرهنگ وقف در کشور اشاره کرد.
در ادامه این مراسم گزارشی از عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه های مختلف توسط معاونین، مدیران عامل سازمان های زیر مجموعه، مشاوران و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل این وزارتخانه به معاون اول رئیس جمهوری ارائه شد.(ایرنا)
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1