تاریخ انتشار
شنبه ۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب : ۴۲۲۵۸۵
در نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

قیمت مرغ در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

۷
۱
قیمت مرغ در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد
کبنا ؛نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار این استان و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (شنبه 7 خرداد ماه 99) نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار این استان و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی استاندار، فرمانده نیروی انتظامی، معاون امور اقتصادی استاندار و جمعی از مسئولان استانی در ساختمان دولت استانداری برگزار شد.
سالار حسین‌پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به ذخیره کالاهای اساسی در استان گفت: ۵۹ هزار تن ذخیره گندم استان است و مصرف استان ۶۲ هزار تومان است که مصرف ماهانه استان ۶ هزار تن است که تفاوت ذخیره و مصرف به این دلیل بوده که ۶ تن ذخیره‌سازی از قبل بوده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش قیمت برنج ۱۰ کیلویی وارداتی گفت: قیمت برنج در استان ۱۶۵ هزار تومان است افزایش قیمت به این دلیل بوده که ارز دولتی حذف شده و براساس سیاست کلان و تنظیم بازار ارزی که تخصیص داده می‌شود ارز نیمایی است.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000422/nf00422585-2.jpg
وی در خصوص افزایش قیمت شکر گفت: استان‌هایی که کارخانجات شکر دارند پاسخ دیگر استان‌ها را نمی‌دهند و افزایش قیمت شکر به این دلیل بوده است.
این مسوول عنوان کرد: قیمت تخم مرغ را همان عواملی که موجب افزایش قیمت مرغ بوده افزایش داده که قیمت هر کیلو تخم‌مرغ ۱۶ هزار تومان است.
حسین‌پور به وضعیت مرغ هم اشاره داشت و گفت: قیمت مرغ از ۱۲ هزار و ۷۰۰ به ۱۷ هزار و ۷۰۰ افزایش داشته و شاهد افزایش ۳۹ درصدی قیمت مرغ هستیم که بیماری کرونا و تعطیلی مرغداری‌ها و افزایش قیمت ارز در بالا رفتن قیمت مرغ تاثیر داشته است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش لاک‌پشتی قیمت لبنیات و حبوبات گفت: دلیل عمده افزایش قیمت وارداتی بودن حبوبات است ضمن اینکه با فرا رسیدن فصل برداشت انتظار می‌رود شاهد افزایش قیمت حبوبات نباشیم.
وی همچنین از کاهش قیمت پیاز و سیب‌زمینی خبر داد و گفت: افزایش قیمت لوازم خانگی به دلیل خارج شدن شرکت‌های مهم از استان و تامین قطعات لوازم خانگی از خارج کشور است.
این مسوول در پایان در خصوص فروش لاستیک با بیان اینکه تابع قیمت ستاد تنظیم بازار استان خاطرنشان کرد: فروش هرگونه لاستیک باید در سامانه جامع تجارت ثبت شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کاش یه نظر کارشناسی اراءه میشد و یک راهکار !!!!
Sina
Iran, Islamic Republic of
کبنا نمی خوای پیگیری کنی(چرا قیمت مرغ در یاسوج اینجور تعیین شده) سرپرست معاونت بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که قیمت جدید مرغ گرم آماده پخت در ستاد تنظیم بازار، ۱۵ هزار تومان به اضافه ۵ درصد کمتر یا بیشتر به اختیار استانداران تعیین شد.

محمدرضا کلامی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: به دلیل اهمیت تعیین نرخ کالاها، امروز (چهارشنبه) جلسه نود و هشتم ستاد تنظیم بازار به صورت فوق‌العاده برگزار شد.

وی افزود: با توجه به تحلیلی که دستگاه‌های متولید و تشکل‌های مرتبط با کالاهای مختلف مطرح کردند، لزوم استمرار تولید و جلوگیری از زیاد مرغداران و همچنین گران فروشی در بازار، نرخ مرغ در سطح خرده فروش ۱۵ هزار تومان تعیین شد.

البته به گفته این مقام مسئول این رقم می‌تواند بنا بر تصمیم استانداران به عنوان روسای کارگروه ستاد تنظیم بازار استان‌ها با توجه به ظرفیت تولید و قیمت تمام شده در استان‌های مختلف پنج درصد بیشتر یا کمتر تعیین شود.
خنده
Iran, Islamic Republic of
هه هه هه هه عجب جلسه تنظیم بازاری
خاک برسر ت
Iran, Islamic Republic of
همش آیه یاس و ناامیدی
احسان
Russian Federation
جناب حسین پور خیلی وقته بازار لجام گسیخته یاسوج به امان خدا ول شده البته از شما نباید انتطار بیشتری داشت چون فقط جلو دوربین میرید بازرسی و بعدش هم دیگه بازار به امان خدا ول.البته همش ۱سال رو این صندلی هستید.
PSK
Iran, Islamic Republic of
صنعت و معدن چکار مفیدی انجام میدهد....قیمتها که رفته بالا ...خدایی سازمانتان را جمع کنید.
علی حیدری گنجه
Iran, Islamic Republic of
سلام از بی لیاقتی مسئول صمت استان هست چرا مرغ از 13 هزار تومان رفت 18 پانصدهزار تومان این از برکت قوم خویش بازی هست که معاونت بازرسی که از خویشاوندان ایشان هست نظارت نیست یه خواهش از نمایندگان استان هست که یک نیروی انقلابی بذارند جای حسین پور
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1