تاریخ انتشار
شنبه ۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۴۲۲۵۸۴
در نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد؛

موضوع قیمت انواع شن و ماسه به شورای تأمین کشیده شد / افزایش 29 درصدی قیمت مصالح ساختمانی / جمالی: آقای افشون حساسیت وجود دارد، آنالیز شده قیمت‌ها را اعلام کنید

۱
۰
موضوع قیمت انواع شن و ماسه در کهگیلویه و بویراحمد به شورای تأمین کشیده شد
کبنا ؛نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار این استان و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی استاندار، فرمانده نیروی انتظامی، معاون امور اقتصادی استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (شنبه 7 خرداد ماه 99) در نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد که در ساختمان دولت استانداری برگزار شد،  یکی از موضوعاتی که روی آن بحث شد، مقوله شن و ماسه و قیمتان بود.
افشون مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: امسال با توجه به پروژه‌ها، جلسه‌ای در تاریخ 3 خرداد داشتیم، با توجه به پیگیری‌ها و کارشناسی‌های قیمت، و قیمت‌ها در استان‌های همجوار با افزایش 29 درصدی بطور متوسط، قیمت‌هایی را مشخص کردیم. 
افشون در خصوص قیمت‌های مصالح افزود: در حال حاضر قیمت ماسه شسته به ازای هر تن 27 هزار تومان،  ماسه شکسته 25 هزار تومان، شن نخودی و بادامی 18 هزار تومان، ماسه بادی 14 هزارتومان، بیس 19 هزار تومان است.
افشون اظهار کرد: با وجود نارضایتی‌های مردم و با ورود شورای تأمین، جلسه‌ای در خصوص کاهش قیمت مصالح، و کاهش قیمت حمل و نقل داشتیم. در خصوص قیمت بتن و محصولات بتن، فردا ساعت 9 صبح جلسه‌ای در جهت کاهش قیمت و ثابت نگه داشتن قیمت‌ها برگزار خواهیم کرد.
در سال گذشته قیمت بتن 160 هزار تومان بوده است، امسال با 300 هزار تومان هم فروش داشتیم، در هر حال کارشناسی صورت خواهیم  داد و قطعاً در جهت کاهش هزینه‌ها نتیجه را اعلام می‌کنیم.
جمالی معاون سیاسی استاندار در این خصوص گفت: قیمت بتن آماده که در شورای تأمین نیز صحبت آن شد، حساسیت زیادی نیز روی آن وجود دارد، حتماً مکتوب شده و و با جزئیات ذکر کنید که منظور از بتن چیست، بتن 300 یا 350 یا 400 است؟ میزان بالا رفتن قیمت سیمان مشخص شود، و قیمت‌ها افسارگسیخته بالا نرود. طوری نباشد که رفورم ایجاد شود و حتماً کار را با بررسی و انالیز تحویل دهید.
به گزارش کبنا، قرار است، فردا در جلسه‌ای که در محل فرمانداری بویراحمد برگزار می‌شود، قیمت نهایی انواع شن و ماسه مشخص شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسن
Iran, Islamic Republic of
اقایانی که اون بالا نشسته اند و فقط حرف میزنند .تاحالا فکر کردند که چرا کرایه حمل یک سرویس ماسه از کارخونه تا شهر یا محل تخلیه نهایتا پنج کیلومتر حدود ۱۵۰تا ۲۰۰ هزارتومن است در صورتیکه در بقیه استانها این فاصله ده تا بیست برابر همین قیمت است .چرا قیمت ماسه اونجا نصف این مبلغ است درصورتیکه اینجا مفت و مجانی از رودخانه برداشت میکنند و ده برابر اون جاها که باهزار مکافات تامین میکنند قیمت میخوره .واقعا اگه کسی پشت اینها در سازمانهای مسول نیست چرا این همه بخور بخور است و کسی قیمت نمیزنه و برخورد نمیکنه.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1