تاریخ انتشار
شنبه ۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : ۴۲۲۵۸۲
در نشست خبری شنبه 7 تیر؛

احمد توکلی: شورای نگهبان نباید تاجگردون را تائید صلاحیت می‌کرد

۳
۰
احمد توکلی: شورای نگهبان نباید تاجگردون را تائید صلاحیت می‌کرد
کبنا ؛‌تاجگردون به برخی دستگاه‌های و نهادهای اطلاعاتی و نظارتی و دینی بودجه خوبی داده که این بودجه از سوی مسئولین ممکن است خدمت به آنها محسوب شود اما عملا توزیع رانت است.
به گزارش کبنا، احمد توکلی رئیس سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت امروز در نشست خبری صبح امروز (شنبه 7 تیر) درباره کارکرد مجلس در اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران در مجلس یازدهم اظهار داشت: در کشور اتفاقات زیادی رخ می دهد که  طرز اتفاق آن لااقل بدیع است.
وی با اشاره به انحصار در واردات کالاهای اساسی افزود:  امروز دولت آقای روحانی به طور واضح از یک عده سرمایه‌دار انحصارگر در عرصه واردات کالاهای اساسی حمایت می‌کند که البته این مسئله  تازگی ندارد و  در دوره آقای بهمنی رئیس بانک مرکزی نیز مسبوق به سابقه است. 
توکلی گفت:‌ در تمام ادیان و تمام ایام و تمام اماکن در کشورها انحصار لااقل در انظار عمومی محکوم می شود ولی متاسفانه در این دولت به شکل شگفت آوری از این رویه حمایت می‌شود. متاسفانه در یک سال اخیر 4 میلیون و 100 هزار تن کالای اساسی مثل کنجاله، جو، و ... وارد کشور شده است که از مسیرهای گمرکی نبوده و از مسیر اسکله‌های سازمان بنادر و کشتیرانی بوده است.

بیشتر بخوانید:
فیلمی که زاکانی علیه تاجگردون منتشر کرد 


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دولت آبگوشت و اشکنه را از سفره مردم حذف کرده و مرغ از سبد خانوارها پر کشیده است، گفت: مسئولین جمهوری اسلامی بدعت خطرناکی که به صورت آشکاری ضد قانون و ضد مردم است را اجرایی کرده و دولت در حال تئوریزه کردن و انجام این کار است. 
مورد عجیب غلامرضا تاجگردون / اعتبارنامه‌ای که در برابر رد شدن ...
توکلی به موضوع بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران اشاره و با بیان اینکه تاجگردون نباید از طرف شورای نگهبان تائید می‌شد، تصریح کرد: ‌تاجگردون به برخی دستگاه‌های و نهادهای اطلاعاتی و نظارتی و دینی بودجه خوبی داده که این بودجه از سوی مسئولین ممکن است خدمت به آنها محسوب شود اما عملا توزیع رانت است و می‌تواند توقع ایجاد کند. تاجگردون در طول سال‌هایی که در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بوده در امانتِ در اختیارش خیانت کرده است. ضمن اینکه او در حق مخالفانش هم با ایجاد فضای اختناق وضعیت وحشتناکی به وجود آورده است.
رئیس دیده‌بان شفافیت و عدالت متذکر شد: وقتی مجلس فعلی اصولگرا است باید سربلند از نظارت استصوابی دفاع کند و اگر مجلس بر اساس احساسات عاطفی‌اش اعتبارنامه تاجگردون رای مثبت دهد گناه بزرگی انجام داده و برای جامعه بدآموزی دارد. 
نام شما

آدرس ايميل شما

احمد
Iran, Islamic Republic of
جناب نوکلی میشه بفرماییدچه خبرازچاپخانه ات درشرق تهران که با ارزرولتی 15سال پیش راه اندازیش کردی.میشه بفرماییدچرا شمابا ارز دولتی به انگلستان برای مدرک دکترایت خانواده ات راهم بردی ودکترایت را10سال طول دادی.
کاووس
Iran, Islamic Republic of
جناب توکلی من هیچ ارتباطی با تاجگردون و نیز شما ندارم منتها از انجایی که شما مدعی هستید یکی از خلاف های تاجگردون نامعتبر بودن مدرک دکتری است که با توجه به اسناد و مدارک و اعتراف تاجگردون درست است و این اتهام به تاجگردون وارد است. اما سوال من از شماست من امروز با جسنجو در اینترنت متوجه شدم که شما هم از بابت مدرک دکتری دست کمی از تاجگردون ندارید. گویا شما از مقطع لیسانس مستقیم با بورس وزارت علوم دکتری گرفتید و ان هم معادل. خود شما فرمودید. بورسیه گرفتید ایا شما این را استفاده از رانت نمیدانید. شما حاضرید در پیشگاه خداوند قسم یاد کنید تاکنون از هیچ گونه رانتی. استفاده نکرده اید نه تنها در زمینه ادامه تحصیل بلکه در کلیه امور. انچه مسلم است این است که متاسفانه کلیه مسولان در این مملکت هر کدام به نوعی از رانت استفاده کرده اند. و لذا به نظر حقیر کسی میتونه سینه سپر کنه و جلوی فساد و رانت خواری را بگیره که خودش از هر گونه آلودگی مبرا باشه. افسوس که در بین مسولان مملکتی نداریم. فقط جهت اطلاع مردم. وگرنه این جانب اعتقاد دارم هم شما و هم تاجگردون فقط سنگ منافع خود و همفکران خود را به سینه میزنید و مردم برا مسولان اهمیتی ندارند فقط در زمان انتخابات برا چند روزی گرایش به مردم پیدا میکنید.
پورانصاری
Iran, Islamic Republic of
یا اگر نبود نامت را چه کسی می شنید حالا ناراحتی که مدیر عامل شرکت ها را تو مشخص نکردی و نتونستم پسرخاله ها یت را راضی کنی ؟ تاج برود تو هم باید بروی ، مطمین باش مردم جنوب نخواهند گذاشت پول نفت آنها در اختیار پسرخالهایت شود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1