تاریخ انتشار
شنبه ۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۴۲۲۵۸۱
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد:

فعالیت‌ تابستانه کانون‌های پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد استارت خورد

۰
فعالیت‌ تابستانه کانون‌های پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد استارت خورد
کبنا ؛مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از آغاز ثبت‌نام فعالیت‌های تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد.
به گزارش کبنا، کبری اخلاقی نیا از آغاز فعالیت دوره تابستانه کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد و زمان ثبت‌نام این دوره‌ها را ۵ تا ۱۵ تیر اعلام کرد و گفت: بنابر هماهنگی‌های انجام شده، مراکز فرهنگی هنری کانون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ۱۵ تیر پذیرای متقاضیان حضور در کانون هستند.
اخلاقی نیا بیان کرد: ۱۱ مرکز ثابت، ۷ کتاب‌خانه سیار، دو کتاب‌خانه پستی و یک  مرکز فراگیر برای برگزاری کارگاه‌های دوره‌ای و تخصصی با مربیان متخصص و مجرب در تابستانی سال جاری فعالیت می‌کنند.
وی گفت: فعالیت‌های تابستانی این سامانه شامل انواع دوره‌های فرهنگی، ادبی، هنری و مهارت‌های زندگی است که در سه سطح دوره‌های بدون محدودیت زمانی، کارگاه‌های زنده مجازی انجمن‌های تخصصی و دوره‌های مهارت‌آموزی مراکز استانی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از ۵ تیر با مراجعه به نشانی kpf.ir خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
اخلاقی‌نیا  همچنین از آغاز پذیرش اعضا در مراکز کانون پس از وقفه‌ای ۳ ماهه خبر داد و گفت: بنابر هماهنگی‌های انجام شده با مراجع دارای صلاحیت، مراکز کانون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ۱۵ تیر پذیرای متقاضیان حضور در مراکز کانون هستند. البته این روند در مناطق دارای شرایط خاص شیوع کرونا تابع تصمیمات مقام‌های دارای صلاحیت استانی است.
وی گفت: متقاضیان عضویت در مراکز کانون از تابستان امسال علاوه بر خدمات مرتبط با امانت کتاب و استفاده از سالن مطالعه ۸ فعالیت کتاب محور رایگان مانند معرفی و نقد و بحث کتاب، روخوانی، آشنایی با مفاخر، مشاهیر، مشاغل و ویژگی‌های تاریخی و جغرافیای و اقوام سرزمین، آشنایی با قرآن و احادیث، مهارت‌های خوب شنیدن و خوب گفتن(قصه‌گویی) دریافت می‌کنند.
وی ادامه داد: با افزایش فعالیت‌ها و کارگاه‌های تابستانی از ۴۴ فعالیت به ۶۲ فعالیت علاقه‌مندان می‌توانند از فعالیت های هنرهای تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان نویسی، پویانمایی، قصه‌گویی (فن بیان، زبان بدن، پرورش و پردازش متن)، عکاسی، نجوم و رباتیک بهره ببرند.
اخلاقی نیا به راه اندازی  کانون مجازی اشاره کرد و افزود: علاقه‌مندان به استفاده از این درگاه باید ابتدا به نشانیkpf.ir و از طریق پیوند: «عضو کانون شوید» فرم‌ ثبت‌نام را پرکنند و به‌صورت رایگان عضو کانون مجازی شوند.
به‌گفته ‌وی در این فرم بخشی از اطلاعات شخصی کودکان و نوجوانان مانند نام و نام خانوادگی، کدملی و... کاربر دریافت می‌شود و پس از ثبت‌نام، نام کاربری و رمز عبور علاوه بر نمایش در سایت به شماره همراه اعلام شده نیز پیامک خواهد شد.
یادآوری می‌شود مهلت ثبت‌نام فعالیت‌ها و عضویت در مراکز کانون ۵ تا ۱۵ تیر است و علاقه‌مندان دوره‌های مجازی برای ثبت‌نام باید از این تاریخ به نشانی kpf.ir و متقاضیان شرکت در دوره‌های حضوری می‌توانند به مراکز کانون در سراسر کشور مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1