کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین اظهارات در باره پرونده اعتبار نامه تاجگردون؛

مبارزه با فساد یا حذف نماینده دو شهرستان به هر قیمتی؟

7 تير 1399 ساعت 16:42

تاجگردون منتخب مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است که علی‌رغم تأیید اعتبار نامه او در دوره‌های نهم و دهم، اعتبار نامه او در پیچ یازدهم بدجوری گره خورده و گویا قرار نیست این گره به این راحتی هم باز شود. کار به جای رسیده که احمد توکلی رئیس موسسه دیده بان شفافیت در آخرین اظهاراتش تاجگردون را متهم به دادن رانت به برخی نهادهای نظارتی و اطلاعاتی کرده است.


تاجگردون منتخب مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است که علی‌رغم تأیید اعتبار نامه او در دوره‌های نهم و دهم، اعتبار نامه او در پیچ یازدهم بدجوری گره خورده و گویا قرار نیست این گره به این راحتی هم باز شود. کار به جای رسیده که احمد توکلی رئیس موسسه دیده بان شفافیت در آخرین اظهاراتش تاجگردون را متهم به دادن رانت به برخی نهادهای نظارتی و اطلاعاتی کرده است.
علیرضا زاکانی وئدیو جنجالی از خود منتشر می‌کند و در آنجا از شبکه گسترده فساد تاجگردون حرف می‌زند. حجت الاسلام نیک بین نماینده کاشمر هم از کشف اسناد جدید علیه تاجگردون خبر می‌دهد و می‌گوید: «ما پس از تأیید اعتبارنامه منتخب گچساران در کمیسیون تحقیق، بررسی‌های میدانی و سایر استعلامات را ادامه دادیم که در این میان به موارد جدیدی دست پیدا کردیم.»
حرف‌های زیادی را می‌تواند در باره اظهار نظر مخالفین یا معترضین به اعتبار نامه تاجگردون گفت، به طور مثال احمد توکلی بر استناد به چه مدارکی برخی نهادهای نظارتی را به گرفتن رانت از تاجگردون متهم می‌کند. اگر این سخن را فرد دیگری به غیر از توکلی می‌زد، آیا داد خیلی‌ها در سطح کشور بلند نمی‌شد؟
اگر شورای نگهبان مرجع قانونی است، غلامرضا تاجگردون را تأیید صلاحیت کرده، پس چرا الان باید خلاف نظر شورای نگهبان اینگونه موج سواری کنند. اگر تأیید اعتبار نامه حق نمایندگان مجلس است، شعبه 12 و کمیسیون تحقیق بعد از بررسی‌های دقیق و استعلامات متعدد مجدداً اعتبار نامه تاجگردون را تأیید کردند، پس دلیل این همه هجمه علیه او [تاجگردون] چیست؟ آیا نمایندگان مجلس نباید معیشت مردم، وضعیت اقتصادی، گرانی اجناس و کالاها و سایر مشکلات کشور را مدنظر قرار بدهند و دیگر از موضوع اعتبار نامه تاجگردون عبور کنند.
نمایندگان معترض به اعتبار نامه تاجگردون در این یک ماه از شروع مجلس تا کنون، تا توانسته‌اند، زندگی اداری، کاری و شخصی تاجگردون را شخم زده‌اند، به گفته نماینده کاشمر، او به گچساران سفر کرده و با بعضی از اهالی این شهرستان هم صحبت داشته و کار میدانی و تحقیقاتی در باره تاجگردون انجام داده، اما گویا هیچ چیزی پیدا نکردند، اگر پیدا می‌کردند، قطعاً نباید در کمیسیون تحقیق اعتبار نامه منتخب مردم تأیید می‌شد. اگر تاجگردون مسئله‌دار است، نباید این اجازه را از ابتدا به او می‌دادند که در انتخابات حضور پیدا کند، مردم به او رأی داده‌اند و الان پیگیر مطالباتشان از نماینده مجلس هستند. به نظر می‌آید، رویه تأیید اعتبار نامه نماینده مجلس باید تا حدودی اصلاح شود.



ما نامحرمیم؟!
یک فعال رسانه ای در توییترش به صحبت‌های نمایندگان معترض واکنش نشان داد و نوشت: تقریبا یک ماه از ماجرای اعتبار نامه تاجگردون گذشت و ما هنوز نامحرمیم!
او نوشت: چرا نمایندگانی که با قاطعیت حرف از شبکه فساد تاجگردون میزنن اسناد رو منتشر نمیکنن تا ما مردم تکلیفمون رو با کمیسیون تحقیق مجلس و نهادهای امنیتی و نظارتی کشور بدونیم؟! ما نامحرمیم؟!
 
https://www.otaghkhabar24.com/assets/files/styles/large/public/repo/pics/1399/04/07/pic-213342-1593249852.jpg?itok=XRwbmrXv

توکلی: تاجگردون به برخی دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی رانت می‌داد

رئیس سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: تاجگردون به برخی دستگاه‌های و نهادهای اطلاعاتی و نظارتی و دینی بودجه خوبی داده که این بودجه از سوی مسئولین ممکن است خدمت به آنها محسوب شود اما عملاً توزیع رانت است.
 تسنیم نوشت: احمد توکلی رئیس سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت امروز در نشست خبری صبح امروز (شنبه 7 تیر) درباره کارکرد مجلس در اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران در مجلس یازدهم اظهار داشت: در کشور اتفاقات زیادی رخ می‌دهد که طرز اتفاق آن لااقل بدیع است.
توکلی به موضوع بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران اشاره و با بیان اینکه تاجگردون نباید از طرف شورای نگهبان تائید می‌شد، تصریح کرد: تاجگردون به برخی دستگاه‌های و نهادهای اطلاعاتی و نظارتی و دینی بودجه خوبی داده که این بودجه از سوی مسئولین ممکن است خدمت به آنها محسوب شود اما عملاً توزیع رانت است و می‌تواند توقع ایجاد کند. تاجگردون در طول سال‌هایی که در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بوده در امانتِ در اختیارش خیانت کرده است. ضمن اینکه او در حق مخالفانش هم با ایجاد فضای اختناق وضعیت وحشتناکی به وجود آورده است.
 رئیس دیده‌بان شفافیت و عدالت متذکر شد: وقتی مجلس فعلی اصولگرا است باید سربلند از نظارت استصوابی دفاع کند و اگر مجلس بر اساس احساسات عاطفی‌اش اعتبارنامه تاجگردون رأی مثبت دهد گناه بزرگی انجام داده و برای جامعه بدآموزی دارد.
 
۵۳ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد: نمایندگان مجلس تحقیق درباره اعتبار نامه تاجگردون را بی‌نتیجه نگذارند
۵۳ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی در نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس نوشتند: هشدار می‌دهیم که مبادا تحقیق درباره اعتبارنامه آقای تاجگردون را با تسامح، بی‌نتیجه گذاشته و سلامت مجلس را معامله کنید.
 دانشجو نوشت: ۵۳ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی در نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نوشتند: هشدار می‌دهیم که مبادا تحقیق درباره اعتبار نامه آقای تاجگردون را با تسامح، بی نتیجه گذاشته و سلامت مجلس را معامله نمایید؛ در این آزمون بزرگ، افکار عمومی همه مترصد تأیید یا رد اعتبارنامه تاجگردون به عنوان نماد و عامل به رانت خواری و رانت پروری، دخالت‌های آشکار و جهت دهی‌های نادرست بر بودجه کشور به نفع امیال شخصی و خانوادگی، اعمال نفوذ و اعمال قدرت بر سر شرکت‌های متمول، چون شرکت‌های نفتی، کارسازی در جهت منفعت متهمان کلان اقتصادی، هستند.
 در این نامه آمده است:
نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی یک امانت بزرگ الهی است و تبریک گفتن حضور در این جایگاه آن وقتی است که مسئولیت منجر به ادای وظیفه و به سلامت رساندن این امانت به سرمنزل مقصود شود.
 مردم، بیش و پیش از هر موضوعی در انتظار بازگشت مجلس به جایگاه فساد ستیزی، اصلاح رویه‌های غلط در حکمرانی و ریل گزاری تقنینی و نظارتی کشور به نفع آحاد جامعه هستند.
 خدشه‌ای که در این سال‌ها با عملکرد نه چندان مطلوب برخی از مسئولین به اعتماد عمومی کشور وارد شده، مسئولیت نمایندگان را بیش از هر زمانی برای ترمیم شکاف بین مردم و مسئولان سنگین نموده است.
 اعتراض به اعتبارنامه آقای تاجگردون اولین سنگ محک این مجلس در انقلابیگری وجدیت دربرخورد با فساد است.
 نماینده پرحاشیه‌ای که سالهاست اعتراضات و مستندات بسیاری در خصوص سوء استفاده از منصب نمایندگی، لابیگری‌های فسادزا و کسب منافع ویژه اقتصادی برای خود و اطرافیانش وجود دارد.
 اعتراضاتی که هیچگاه پاسخ روشنی نیافته است و هر بار که اقدامی در جهت شفاف سازی این موضوع صورت گرفته است، در واپسین لحظات بدون هیچگونه اقناع و یا رفع اتهامی روند بررسی متوقف گردیده و تأسف بارتر اینکه همواره این بررسی‌ها با تهدید نزدیکان جنابشان به قشون کشی و تهدید به فعالیت‌های مسلحانه همراه بوده است.
 همچنین ایشان هیچ گاه در برابر افکار عمومی پاسخگو نبوده و همواره متبخترانه و از سرِ غرور و تفرعن مختص به خود، و با بی اعتنایی نسبت به افکار عمومی، به لطایف الحیل از پاسخ‌گویی سرباز زده‌اند.
 نمایندگان محترم، جایگاه نمایندگی مجلس در انقلابی که ثمره خون چندصد هزار شهید است نباید جولانگاه مفسدان باشد.
 هشدار می‌دهیم که مبادا تحقیق درباره اعتبار نامه آقای تاجگردون را با تسامح؛ بی نتیجه گذاشته و سلامت مجلس را معامله نمایید؛ در این آزمون بزرگ، افکار عمومی همه مترصد تأیید یا رد اعتبارنامه تاجگردون به عنوان نماد و عامل به رانت خواری و رانت پروری، دخالت‌های آشکار و جهت دهی‌های نادرست بر بودجه کشور به نفع امیال شخصی و خانوادگی، اعمال نفوذ و اعمال قدرت بر سر شرکت‌های متمول، چون شرکت‌های نفتی، کارسازی در جهت منفعت متهمان کلان اقتصادی، هستند.
 همچنین انتظار می‌رود پس از پایان تمام بررسی‌ها و فارغ از هرگونه نگاه جناحی و شخصی، اعتبار نامه ایشان در صحن علنی به رأی همه نمایندگان گذاشته شده تا همگان ببینند که این مجلس از اولین امتحانات انقلابی گری خود سربلند خارج خواهد شد یا خیر!
 در پایان، نمایندگان را به وعده‌های خود در زمان انتخابات که عموماً مبارزه با فساد؛ فاسد و مفسد بوده و از این طریق اعتماد مردم را جلب کرده‌اند ارجاع می‌دهیم و یادآور می‌شویم تصمیم شما در خصوص اعتبارنامه آقای تاجگردون، سنگ محک اعتبار و اعتماد شما نزد مردم خواهد بود و با این نقطه عطف در کارنامه خود در آینده مواجه خواهید بود.
 اسامی امضاءکنندگان این نامه بدین شرح است:
۱_ بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد آزاد اهواز
۲_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بجنورد
۳_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیروان
۴_کانون مهدویت بجنورد
۵_کانون قران و عترت بجنورد
۶_کانون سفیران بصیرت بجنورد
۷_کانون‌های فرهنگی و هنری بجنورد
۸_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد پرند
۹_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرقدس
۱۰_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرکرد
۱۱_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران شرق
۱۲_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان
۱۳_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم اباد
۱۴_ بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان
۱۵_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نجف آباد
۱۶_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان
۱۷_بسیج دانشجویی علوم پزشکی آزاد تهران
۱۸_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان
۱۹_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرضا
۲۰_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامشهر
۲۱_دانشگاه آزاد آیت الله آملی
۲۲_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل
۲۳_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد شیراز
۲۴_ بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دارب
۲۵_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحدارسنجان
۲۶_بسیج دانشجویی دانشگاه آزادسپیدان
۲۷_بسیج دانشجویی دانشگاه آزادجهرم
۲۸_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مرودشت
۲۹_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد فسا
۳۰_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد فراشبند
۳۱_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد فیروزآباد
۳۲_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد داریون
۳۳_ بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد آباده
۳۴_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زرقان
۳۵_ بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نی ریز
۳۶_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد خمینی شهر
۳۷_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد سمنان
۳۸_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ساوه
۳۹_بسیج دانشجویی آموزشکده سما ساوه
۴۰_بسیجی دانشجویی موسسه آموزش عالی انرژی ساوه
۴۱_بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی ناصرخسرو
۴۲_قرارگاه شهید باقری بسیج دانشجویی شهرستان ساوه
۴۳_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر
۴۴_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تبریز
۴۵_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان
۴۶_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کوهدشت
۴۷_ بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بروجرد
۴۸_تشکل پیروان ولایت دانشگاه ازاد خرم اباد
۴۹_تشکل جامعه اسلامی دانشگاه ازاد خرم اباد
۵۰_تشکل محبان الزهرا دانشگاه ازاد خرم اباد
۵۱_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد علوم تحقیقات
۵۲_بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ساوه
۵۳_بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد دورود

مستندات جدید درباره تخلفات تاجگردون
فارس نوشت: عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس از کشف اسناد جدید در باره تخلفات تاجگردون خبر داد.
حجت‌الاسلام جواد نیک بین عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم شورای اسلامی، در باره آخرین وضعیت رسیدگی به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس یازدهم اظهار داشت: پس از این که اعتبارنامه منتخب گچساران در کمیسیون تحقیق اعتبارنامه تأیید شد با توجه به این که مهلت قانونی کمیسیون تا پنجم تیرماه بود، تا این تاریخ ما بررسی‌های خود را ادامه دادیم.
وی افزود: ما پس از تأیید اعتبارنامه منتخب گچساران در کمیسیون تحقیق، بررسی‌های میدانی و سایر استعلامات را ادامه دادیم که در این میان به موارد جدیدی دست پیدا کردیم.



نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین تحقیقات صورت گرفته مستندات جدیدی در خصوص تخلفات آقای تاجگردون به دست آوردیم.
وی در ادامه عنوان کرد: قطعا این مستندات جدید به سایر اسناد و مدارک ارائه شده پیوست خواهد شد و آنها را به هیأت رئیسه مجلس در روز بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در صحن علنی مجلس ارائه خواهیم کرد.


حمله تند زاکانی به دو دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشور درباره پرونده تاجگردون: رفوزه و تجدید شدید

نماینده مردم قم گفت: کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی بدون بررسی تمامی ابعاد پرونده غلامرضا تاجگردون اعتبارنامه وی را تایید کرده است.
علیرضا زاکانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در یک ویدئو با اشاره به بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در مجلس، گفت: موضوع اعتبارنامه آقای تاجگردون امروز یک دغدغه عمومی است که پاسخ مناسب خودش را می‌طلبد. بی‌شک این اولین امتحان جدی مجلس یازدهم در تطبیق شعار فسادستیزی با معقوله‌ای که درباره آن اعتراض صورت گرفته است.
وی افزود: ما تا الان در این‌باره به این علت صحبت نمی‌کردیم که نمی‌خواستیم به شعبه بررسی اعتبارنامه و کمیسیون تحقیق فشاری وارد کنیم. اما امروز که می‌بینیم رویه نادرستی طی شده و بدون رسیدگی به ابعاد مختلف اسناد، نظر کمیسیون تحقیق اعلام شد، لازم است که اسناد خود را به ملت تقدیم کنیم و این ملت است که باید تصمیم بگیرد که آقای تاجگردون صلاحیت دارد یا خیر؟
نماینده مردم قم در مجلس یازدهم گفت: اعتبارنامه و رأی به آن به خاطر این است که هر کسی به هر طریقی از مسیرهای قانونی عبور کرد و نهایتا به مجلس رسید، یکبار دیگر در مجلس بررسی شود تا ببینیم که این راه درست طی شده یا اعمال نظر صورت گرفته است. به اعتقاد ما در مسیر طی شده آقای تاجگردون، اعمال نظر صورت گرفته است و دستگاه‌های نظارتی باید در این‌باره پاسخگو باشند.
زاکانی تصریح کرد: شاید ظاهر برخورد با فساد خیلی ساده باشد اما با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در سال ۸۰ که فرمودند اگر با فساد برخورد شود، زمزمه‌ها و فریادها به هوا برخواهد خواست. طی این ۱۹ سال زمزمه و فریادی شنیده نشده یعنی با فساد برخورد درست نشد و دستگاه‌های امنیتی کشور یکی از عوامل عدم برخورد با فساد هستند.
وی ادامه داد: یکی از دستگاه‌های امنیتی کشور در موضوع پرونده آقای تاجگردون رفوزه شد و یکی دیگر تجدید شد. آن دستگاهی که رفوزه شد به این علت بود که مسیر درست ارائه گزارش را طی نکرد و گزارش درست نداد، علت تجدید شدن دستگاه دیگر این بود که ابتدا گزارش درست داد و وقتی این گزارش به دست ما رسید و ما بر اساس آن بررسی کردیم، بعدا در کمیسیون تحقیق به صورت کلی برخورد و فرافکنی کرد، اگر به چیزی می‌رسید و طبق آن گزارش می‌دهید؛ چرا جرأت ندارید از گزارشتان دفاع کنید؟. گفته می‌شود شفافیت خوب است؟ بله خوب است و شفافیت فقط برای مجلس خوب نیست بلکه برای همه خوب است.
نماینده مردم قم اظهار داشت: این مسیری نیست که در گام دوم انقلاب اسلامی، ۴۱ سال تجربه را زیر پا بگذاریم و چشم‌مان را بر واقعیت‌های تلخ ببندیم که یک شخصی مثل آقای تاجگردون یک شبکه اقتصادی فسادآلود را با رانت و فشار ظرفیت‌های کمیسیون برنامه و بودجه و برخی از ابزارهای دیگر استفاده کند و بعد در مجلس نیز به راحتی بخواهد از پشتیبانی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی هم برخوردار باشد؛ اینجا دیگر خط ممنوعه و خط قرمز است. اینجا جایی است که اگر کسی بخواهد وارد شود و بر خون شهدا پا بگذارد و بخواهد مصلحت‌سنجی‌های بیجا انجام شود حتما نمایندگان مجلس نخواهند گذاشت که آب خوش از گلوی مفسدین پایین برود.
زاکانی خاطر نشان کرد: کمیسیون تحقیق به وظیفه خود عمل نکرد و ما حدود یک ساعت تیترهای مفسده‌های آقای تاجگردون را بیان کردیم و اسنادمان که بیش از ۲۰۰ صفحه بود را به کمیسیون تقدیم کردیم. ما ده‌ها ساعت وقت گذاشتیم اسناد را به هم پیوست کردیم و اسناد باید توضیح داده می‌شد. بنده خودم در گذشته عضو این کمیسیون بوده‌ام اما کمیسیون تحقیق اصلا این‌گونه برخورد نمی‌کرد که امسال برخورد کرد. هر چه ما اصرار کردیم که می‌خواهیم بیاییم توضیح دهیم و حداقل ۵ ساعت به ما فرصت دهید تا ابعاد مختلف اسناد را با حضور خود آقای تاجگردون توضیح دهیم که امکان فراهم نشد.
وی ادامه داد: آقای تاجگردون یک کلمه را هم قبول نمی‌کند و به آقای نیک بین گفته بود که اگر یکی از این موارد را قبول کنم شما با همان یک مورد بنده را می‌اندازید. خیلی مایه تأسف است که اگر ما هفته آینده بخش قابل انتقال اسناد را به جامعه منتقل کنیم، قضاوتی که راجع به دستگاه‌های امنیتی می‌شود قضاوت بدی خواهد بود. لذا ما امیدوار هستیم که ان‌شالله این مردم در مسند قضاوت و با شفافیت دقیق در آینده نزدیک قضاوت دقیق خودشان را داشته باشند تا سیه رو شود هر که در او غش باشد.

 
 علی محمد بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ در پاسخ به زاکانی نوشت: «زاکانی عزیز سلام
به خدا قسم آزمون بزرگ و توقع مردمی که شماها را قبول کردند، حل مشکلات اقتصادی است. باید در تاکسی، اتوبوس، مترو و پایانه‌های مسافربری و بازارچه‌ها حضور پیدا کنید، تا بدانید مردم چه می‌کشند.»
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000422/nf00422471-3.jpg
 
رییس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی حرف‌های نهایی را در این باره زد و با اشاره به روند بررسی اعتبارنامه تاجگردون گفت: پس از جمع‌بندی کامل، کمیسیون وارد رأی‌گیری و اعتبارنامه تاجگردون تایید شد. لذا ما براساس مستندات و شواهد و گزارشات کارشناسی دقیق تصمیم گرفتیم و شایسته نیست که شاهد بداخلاقی و حاشیه‌سازی در این موضوع باشیم. همانطور که قبلا گفتم به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کردیم تا حق‌الناس و حق‌الله بر گردنمان نباشد.
به راستی کش دادن اعتبار نامه تاجگردون بعد از این همه شخم زدن زندگی شخصی و کاری و تأیید اعتبار نامه او توسط کمیسیون تحقیق را مبارزه با فساد قلمداد می‌شود و یا حذف نماینده دو شهرستان محروم گچساران و باشت به هر قیمتی؟


کد مطلب: 422577

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422577/مبارزه-فساد-یا-حذف-نماینده-دو-شهرستان-قیمتی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1