تاریخ انتشار
شنبه ۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۴۲۲۵۶۲
فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

جعل و‌‌ کلاهبرداری 26 میلیارد ریالی در یاسوج

۰
جعل و‌‌ کلاهبرداری 26 میلیارد ریالی در یاسوج
کبنا ؛
امروز شنبه هفتم تیرماه؛ سردار «مهدی انصاری» در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر این که شخصی طی ۲ فقره نامه جعلی منتصب به مقام قضائی مبلغ ۲۶ میلیارد ریال از حساب یک شرکت دولتی برداشت کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
به گزارش کبنا؛ انصاری افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام تحقیقات فنی و تخصصی و تعامل با نماینده حقوقی و حراست یکی از بانک ها پرینت حساب  مقصد کلاهبردار را مورد بررسی قرار دادند.
این مقام انتظامی استان تصریح کرد: در بررسی مأموران مشخص شد، مبالغ برداشتی توسط  شخص کلاهبردار به مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت خرید طلا، ۱۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال بابت خرید ۴ دستگاه خودرو شامل: هایما، سوناتا، جک و سمند، ۵ میلیارد ریال به حساب خواهرش و مابقی مبلغ را به حساب خودش نزد بانک ملی واریز کرده است.
سردار انصاری با اشاره به این که دستور ممنوع الخروجی برای متهم  اصلی پرونده صادر شد، بیان داشت: مأموران با انجام تلاش های شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی متهم اصلی و ۵ متهم دیگر پرونده را دستگیر که متهمان در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و طلاهای خریداری شده توسط متهم به مقدار تقریبی ۴۵۰ گرم کشف و خودروها توقیف شدند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که متهمان دارای سابقه کیفری در زمینه جعل و کلاهبرداری می باشند، خاطرنشان کرد: آنها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1