تاریخ انتشار
جمعه ۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۶
کد مطلب : ۴۲۲۵۵۰
فضای مجازی /

روند بررسی پرونده تاجگردون از زبان رییس کمیسیون تحقیق مجلس

۱۲
۳
روند بررسی پرونده تاجگردون از زبان رییس کمیسیون تحقیق مجلس
کبنا ؛رییس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی بااشاره به روند بررسی اعتبارنامه تاجگردون گفت: همانطور که قبلا گفتم به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کردیم تا حق‌الناس و حق‌الله بر گردنمان نباشد.
به گزارش کبنا، علی اصغر خانی، رییس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی، در رابطه با روند بررسی اعتبارنامه تاجگردون در توئیتر نوشت: پرونده آقای تاجگردون در روز چهارشنبه ۲۱ خرداد از هیئت رئیسه به کمیسیون تحقیق ارجاع و اولین جلسه کمیسیون تحقیق ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۲۵ خرداد برگزار شد. مقرر شد برای روز دوشنبه ۲۶ خرداد معترضان و آقای تاجگردون در جلسه کمیسیون تحقیق حاضر شوند. در این جلسه که عصر دوشنبه برگزار شد ۴ نفر از معترضان حضور یافتند که ۳ نفر از انها صحبت‌های خود را بیان کردند. بعد از آنها هم آقای تاجگردون به ۷ بند مطرح شده از سوی معترضان پاسخ دادند.
این نماینده مجلس در ادامه افزود: در همین جلسه تصمیم گرفته شد دو طرف روز شنبه ۳۱ خرداد مستندات خود را به کمیسیون تحقیق ارائه کنند که آقای تاجگردون در تاریخ تعیین شده و آقایان مخالف تایید اعتبارنامه در روز یکشنبه ۱ تیر مدارک خودشان را ارائه کردند. از دیگر تصمیمات جلسه روز دوشنبه ۲۶ خرداد تعیین یک کمیته ۴ نفره بود. این کمیته ۴ نفره با مسئولیت آقای میرتاج‌الدینی، نماینده مردم تبریز برای بررسی‌های بیشتر و دقیق‌تر در فرصت موجود در جلساتی را با وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و شورای نگهبان برگزار کردند و گزارش کامل و جامعی از سوی این کمیته تهیه شد.
خانی در ادامه این توئیت نوشت: در همین مدت تعدادی از نمایندگان نیز از دو طرف (موافق و  مخالف) به بنده مراجعه و صحبت و نظراتشان را بیان کردند. همچنین افراد مختلف دیگری به جز نمایندگان یعنی خارج از مجلس که موافق و یا مخالف بودند نیز در این مدت تلفنی و یا حضوری با بنده صحبت داشتند. همه این صحبت‌ها را با دقت شنیدم و مواردی را هم دقیق بررسی کردم. به همه دوستان چه نمایندگان و چه بیرون از مجلس گفتم: کمیسیون براساس مستندات و مدارک معتبر و کار کارشناسی دقیق تصمیم می‌گیرد و در این گفتگوها و مکالمات به احدی نگفت که آقای تاجگردون را رد یا تایید می‌کنیم!
رییس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در روز سه‌شنبه ۳ تیرماه که ساعاتی از جلسه گذشته بود و کمیسیون با توجه به اظهارات دو طرف، مستندات و مدارک و گزارش دقیق و کارشناسی کمیته ۴نفره در حال تصمیم‌گیری نهایی بود، نامه‌ای از سوی آقایان کریمی، شاکری و نجابت از نمایندگان که مخالف بودند به دست اینجانب رسید. در این نامه تقاضای وقت بیشتر برای صحبت داشتند. نامه را در جلسه قرائت کردم و با توجه به اینکه وقت قانونی برای بررسی پرونده طبق آئین‌نامه داخلی قابل تمدید نبود، درخواست مورد موافقت اعضا قرار نگرفت.
خانی در پایان اظهار کرد: پس از جمع‌بندی کامل، کمیسیون وارد رأی‌گیری و اعتبارنامه تاجگردون تایید شد. لذا ما براساس مستندات و شواهد و گزارشات کارشناسی دقیق تصمیم گرفتیم و شایسته نیست که شاهد بداخلاقی و حاشیه‌سازی در این موضوع باشیم. همانطور که قبلا گفتم به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کردیم تا حق‌الناس و حق‌الله بر گردنمان نباشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کدوم مدارک رو بررسی کردین آخههه عجیبه
Iran, Islamic Republic of
آقای خانی..
چطوری مستندات ۲۰۰ و خورده ای صفحه ای رو که طبقه بندی شده بودند رو کامل بررسی کردی و فهمیدی ک اقای تاجگردون مشکلی نداره؟؟
واقعا جای تاسف هست
ش پ
Iran, Islamic Republic of
نکنه باید به شما هم جواب پس بده.
ایشان از وزارت اطلاعات و شورای نگهبان استعلام کردند. به نظرم سربازان گمنام آقا امام زمان بیش از شما استحقاق ارائه نظر کارشناسی میباشند.
بخاطر مسایل جناحی همه ارکان نظام را بازخواست نکنید.
Iran, Islamic Republic of
همانطوری که برجام نخوانده را ظرف مدت ربع ساعت تایید کردند
Iran, Islamic Republic of
نیازی به اظهار نظر شما نیست.جناب آقای خانی ریس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی کارشون خیلی خوب بلد بودند و خیلی خوب انجام دادند.خدا خیرشون بده که ایشان نماینده شریف مردم خونگرم و غیور تبریز هستند.انشاالله که همیشه سلامت و تندرست باشند.احسن تبارک الله.
ش پ
Iran, Islamic Republic of
خداوند به شما اجر این کار خداپسندانه را عنایت فرماید.
علی
Iran, Islamic Republic of
خانی مرد روزگار... دوستت داریم
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر تاجگردون
ایمانی شیراز
Iran, Islamic Republic of
تشکر آقای خانی عزیز در این دورانی که همه بدون مدرک تهمت می زنند واقعا جای شکر است که انسانهای شریفی هم پیدا می شوند خدا پشت و پناهتان باشد
یکی از صاحبان حق الناس خانی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای خانی .در صحبتاتون دم از حق الناس زدین .این را بدانید از مفهوم این کلمه خوب استفاده نکردین والا در این باره صحبت نمیکردین حق الناس یعنی :خانواده ای که به دلیل فقیری رای خود را به این آقا .یعنی جوانانی که دو هفته تا یکماه قبل از انتخابات کار گیرشون میاد وبعدش اخراج میشن .یعنی در نظر نگرفتن رای بیش از نیمی از رای دهندگان توسط شما .یعنی معلمی که به خاطر رای ندادن به دور دست ترین نقطه ودر سالهای اخر کاری تدریس کنه و طرفداران با داشتن حکم معاونت فقط سه روز در هفته در بهترین مدارس شهر کارکنن .یعنی معلمی که پیمانکاری دارد وحتی با وجود گرفتن حقوق معلمی یک ساعت برای دولت کار نکردن وکس دیگری به جای اون تدریس کنه .یعنی .تحمل دیدن یک مخالف در اداره ای را نداشتن وبرخورد با وی بدلیل مخالف وی بودن .
یعنی اینکه ماهم دارای حقی هستیم که انشالله به ان هم توجه کرده باش وگرنه همین حق الناسی که گفتین اون دنیا ............
ا
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر جناب آقای دکتر تاجگردون که خدایش از نماینده های خداشناس دلسوز با مسولیت هستند. خدا حافظ نگهدارشون باشد...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام نمایندگان اعتراض کنندگان به نماینده مردم محروم کهگیلویه و بویراحمد شهرستان گچساران مشکلات اقتصادی کشور حل نکرده تا یک نماینده مردم محروم کهگیلویه و بویراحمد شهرستان گچساران حذف کنند متأسفانه
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1