تاریخ انتشار
جمعه ۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب : ۴۲۲۵۴۴
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خبر داد؛

برخورد قاطع با اخلالگران بازار مرغ در کهگیلویه و بویراحمد

۰
برخورد قاطع با اخلالگران بازار مرغ در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
مدیرکل تعزیرات حکومتی در ارتباط زنده تلویزیونی شبکه خبر دنا از برخورد قاطع با اخلالگران بازار مرغ خبر  داده و بیان کرد: هر گونه امتناع مرغداران از عرضه مرغ به کشتارگاه به مثابه احتکار است و با افراد خاطی برخورد قانونی می شود.
به گزارش کبنا؛ براتعلی صالحی افزود: بر اساس ماده ۱۱ قانون تعزیرات حکومتی، عدم عرضه، مشمول احتکار و اخلال در نظام اقتصادی کشور است و با برخورد قانونی تعزیرات حکومتی مواجه می شود.  با توجه نیاز بازار،  ضرورت تزریق مرغ بر بازار محسوس است و نگهداری کالا به صورت عمده و امتناع از عرضه آن با ۷۰ درصد جریمه بر مبنای قیمت کالا خواهد شد.
صالحی از مرغداران خواست مرغ را با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در اختیار اتحادیه و کشتارگاه قرار دهند و از افزایش قیمت به صورت خودسرانه امتناع کنند، زیرا این کار تخلف است و مشمول برخورد قانونی خواهد شد.
صالحی تاکید کرد: ملاک قیمت مرغ اعلام رسمی از سوی ستاد تنظیم بازار کشور است و تعزیرات حکومتی با افزایش هر گونه افزایش خود سرانه برخورد قانونی انجام خواهد داد.
صالحی بیان داشت: با توجه به نشست دادستانی و تعزیرات حکومتی در جهت تنظیم بازار و جلوگیری از الحاق در حق مردم مقرر شد هر واحد متخلف در صورت تخلف بلافاصله تعطیل و بر سر درب مغازه پلاکارد نصب گردد، البته این مجازات خارج از مجازات مقرر قانونی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1