تاریخ انتشار
جمعه ۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۴۲۲۵۳۳
بررسی‌ها نشان می‌دهد

مردم طاقت گرانی ندارند به فریاد آنها برسید / طرح سئوال از رئیس جمهور کلید می‌خورد

۰
مردم طاقت گرانی ندارند به فریاد آنها برسید / طرح سئوال از رئیس جمهور کلید می‌خورد
کبنا ؛در بازار کهگیلویه و بویراحمد این روزها شاهد چند برابر شدن قیمت اجناس مختلف هستیم، قیمت مرغ سر به فلک کشیده تا جایی که مردم در گفت‌وگو با رسانه‌ها از عدم توانایی خود در خرید این کالای اساسی خبر می‌دهند. همچنین اقلام مانند پیاز، گوجه، خیار و... افزایش قیمت داشتند. اجاره بهاء مسکن که جای خود دارد و در این حوزه شاهد افسار گسیختگی وحشتناکی هستیم. به نظر می‌رسد که مسئولان از تغییر و تحولات قیمت‌ها در بازار خبر ندارند و عقب مانده‌اند و تولید کنندگان به دلخواه‌شان قیمت‌ها را افزایش می‌دهند و فروشندگان هم به میل خودشان قیمت‌گذاری می‌کنند. در واقع شاهد یک بی‌نظمی خاص در بازار کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

مردم دیگر طاقت گرانی اجناس را ندارند

دشمن امروز فکر جوانان را هدف گرفته است - <a href='https://www.kebnanews.ir' target='_blank'>کبنا نیوز</a>

حجت الاسلام علیرضا صفایی امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز ( جمعه 6 خرداد ماه 99) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: دهه کرامت و پیشاپیش میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) را به همه مومنان و مومنات تبریک عرض می‌کنم.

وی در ادامه افزود: هفتم تیرماه، سالروز شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و ۷۲تن از یاران حضرت امام (ره) با انفجار بمب در دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط گروهک منافقین در سال ۶۰است، که روز قوه قضاییه هم نام گرفته است.
امام جمعه موقت گچساران گفت: این روزها از قوه قضاییه و شهید والا مقام شهید بهشتی و یارانش زیاد می شنویم ، این ایام مردم از یک طرف به خاطر اقدامات ارزنده آیت الله رئیسی دلگرم شده‌اند و به جهت مقابله جدی با فساد و محاکمه مفسدین اقتصادی و غارت گران بیت المال از مجموعه قوه قضاییه کمال قدردانی را دارند.
صفایی در ادامه اظهار کرد: در این روزها هم شنیدیم افرادی امثال طبری‌ها که سال‌ها در قوه قضاییه بروز و ظهور کردند، خیانت ها و جنایت ها هم به ملت تحمیل کردند که امیدواریم مسئولین  قوه قضاییه از وقوع چنین خیانت هایی هم جلوگیری کنند که ما امیدواریم و دلمان هم گرم است.
وی افزود: برخی ها واقعا با این مملکت و بیت المال چه کرده اند؟ اصلا حرف هایی می شنویم که مغز انسان سوت می کشد، رشوه های آنچنانی که باید با مفسدین برخورد قاطع شود.
امام جمعه موقت گچساران گفت:۱۲ تیرماه نیز سالروز حمله نام آمریکایی به هواپیمای مسافربری در سال ۶۷و شهادت ۲۹۸سرنشین آن است که روز افشای حقوق بشر آمریکایی هم نام گرفته است و مشاهده کنید که دولتمردان آمریکایی چقدر جنایتکار بوده و هستند و امروز برای همه دنیا این جنایات روشن شده است .
صفایی در ادامه اظهار کرد: دولتمردان آمریکایی توان دیدن عزت جمهوری اسلامی را ندارند و تحمل هم نمی‌کنند و یک هواپیمایی مسافربری اعم از ایرانی و غیرایرانی، توسط ناوگان آمریکایی مورد هدف قرار گرفت و زن و کودک و پیر و جوان پرپر شدند و در حالی ست که مدال افتخار هم به فرمانده ناو داده می شود.
وی افزود: امروز در خود آمریکا مردم قیام کرده اند و نمادهای ظلم و نژاد پرستی را یکی پس از دیگری پایین می کشند و  وقتی مردم بیدار شدند می‌توانند حاکمان صالح را بر سر کار بیاورند و همان‌گونه که ملت بزرگ ایران طاغوت را سرنگون کرد و انسان های شایسته و وارسته را به حاکمیت رسانید.
امام جمعه موقت گچساران گفت: امروز نه تنها آمریکا بلکه دیگر کشورهای اروپایی هم در حال انجام چنین اقداماتی هستند، هنوز که هنوز است در آمریکا و برخی کشورها خبر از برده داری به گوش می رسد و کرامت انسانی را هیچوقت نخواسته و نمی خواهند.
صفایی در ادامه بیان کرد: هفته گذشته در این شهرستان رحلت شهادت گونه البرز زارعی را داشتیم ،جوانان فداکاری که برای صیانت از جنگل های شهرستان به کوه می زنند و با جسم شان آتش سوزی ها را مهار کردند که چنین جوانانی به خاطر حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست در تاریخ ماندگارند.
وی افزود: درخواست شده است که این جوان فداکار گچسارانی همانند شهدای خدمت به عنوان شهید معرفی شوند؛ اما متاسفانه همچنان بحث آتش سوزی ها را در اقصی نقاط استانمان داریم و خدا کند این اتفاقات از روی عمد هم نباشد که در حقیقت چه جوابی در مقابل ملت و آیندگان دارند.
امام جمعه موقت گچساران گفت: مسئولین تفکر و تدبیر کنند و صیانت از طبیعت را در اولویت برنامه هایشان قرار دهند؛ موضوع کرونا هم شک نکنیم که امتحان خداوند است که کل عالم را گرفته است  نزدیک ۵۰۰هزار نفر در دنیا براثر این ویروس جان باخته اند که باید جدی بگیریم و از مشکلات جامعه ما این است که برخی از مسئولین و مردم جدی نمی گیرند.
صفایی در ادامه اظهار کرد:در این شرایط کرونایی مسئله حج و زیارت لغو شده است و عربستان سعودی اعلام کرد که از پذیرش حجاج معذوریم، البته عمدی هم در کار نیست و نوبت حجاج برای سال های آینده هم محفوظ است.
وی افزود:در این بحران کرونا، متاسفانه دشمن اصلی اسلام یعنی اسرائیل غاصب به دنبال سوء استفاده است و کرانه باختری را کم کم به خاکش ملحق می کند و باز هم سعودی ها حملاتشان را به کشور مظلوم یمن ادامه می دهد.
امام جمعه موقت گچساران در ادامه گفت: این همه فریاد در این کشور علیه گرانی ها کشیده می شود اما روز به روز وضعیت هم وخیم تر می شود، الان ببینید همین مرغ و تخم مرغ چقدر افزایش قیمت داشته اند؟ آن روزی که فریاد کشیده می شد که بنزین را گران نکنید، می گفتند بنزین گران بشود کنترل می کنند که خیانت‌ها کردند‌، مردم دیگر طاقت ندارند و پول ندارند نان بخرند.
صفایی خاطرنشان کرد: این مجلس یازدهم که تازه سرکار آمده است که ادعای اصولگرایی و دفاع از حقوق مردم و ارزش های انقلاب دارد،پس تاکی؟ و این گرانی‌ها در زمان شما دارد اتفاق می‌افتد به فریاد این مردم برسید.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000422/nf00422533-2.jpg
قیمت‌ها کنترل نشود، سوال از رئیس‌جمهور را مطرح می‌کنیم
احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس طی پیامی در حساب توئیتری خود نوشت: دولت محترم به خصوص شخص رئیس جمهور برنامه خود را برای جلوگیری از افزایش افسار گسیخته قیمت‌های ارز، کالا، خدمات و مسکن اعلام کند و جلوی افزایش قیمت‌ها را بگیرند در غیر اینصورت با تعدادی از همکاران صحبت کردیم تا سوال از رئیس جمهور را در مجلس مطرح کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1