تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب : ۴۲۲۵۱۴
ستار هدایت خواه خبر داد:

کاروان زیر سایه خورشید در راه کهگیلویه و بویراحمد / اجرای۷۰ برنامه

۹
۰
کاروان زیر سایه خورشید در راه کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛دبیر دفتر کانون‌های خدمت رضوی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۰ برنامه در قالب هفتمین دوره جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید در استان برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا، ستار هدایت خواه ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: ۲۱ عنوان برنامه‌های همزمان با حضور خدام رضوی در سطح مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد.
 هدایت خواه تصریح کرد: به رسم هر ساله در دهه کرامت خدام امام رضا (ع) در کشورها و استان‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند. در ۲۷ کشور و تمام استان‌ها امکان زیارت از دور با این حرکت فراهم شده است.
 وی ابراز داشت: هفتمین سالی است که خدام امام رضا (ع) به استان می‌آیند و دل‌ها را به یاد و نام امام رضا (ع) نورانی می‌کنند.
 هدایت خواه تبیین و ترویج سیره نبوی در میان مردم را از دیگر ظرفیت‌های این برنامه دانست.
وی در ادامه به تشریح برنامه‌های دهه کرامت و هفتمین دوره جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید پرداخت و گفت: به رسم هر ساله در دهه کرامت خدام امام رضا(ع) به همراه پرچم متبرک در استان‌ها و کشورها مختلف حضور پیدا می‌کنند که تاکنون در ۳۱ استان و ۲۷ کشور جهان حضور پیدا کرده‌اند.
دبیر دفتر کانون‌های خدمت رضوی در کهگیلویه و بویراحمد به اهداف این حرکت نورانی در دهه کرامت اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف این برنامه زیارت اربعید برای کسانی است که فرصت زیارت نزدیک حرم امام رضا(ع) را ندارند، علاوه بر این هدف دیگر است که عطر و بوی رضوی در سراسر عالم گسترش پیدا کند و سیره امام رضا ترویج و گسترش داده شود.
وی عنوان کرد: این خدام غروب هفتم تیر وارد استان می‌شوند و در روزهای هشتم و نهم در یاسوج برنامه اجرا می‌کنند، روز نهم تیر ماه خدام میهمان مردم چرام هستند،  ۱۰ تیر در دهدشت عصر همان روز در سوق و ۱۱ تیر ماه در گچساران هستند و مجددا دوازدهم و سیزدهم تیر ماه به یاسوج برمی‌گردند و  ۱۴ تیر یاسوج را ترک می‌کنند.
وی با بیان اینکه به دلیل کرونا برنامه‌ها محدود شده است، افزود: ۲۰ عنوان در قالب ۷۰ برنامه از غبارروبی گلزار شهدا تحت عنوان یاران آفتاب، جشن ازدواج زوج‌های جوان، دیدار با قضات، دیدار با ورزشکاران و قهرمانان، خیرین و کارکنان صدا و سیما، حضور در نماز جمعه، دیدار با پرسنل بیمارستان، دیدار با ائمه جمعه، دیدار با خانواده شهدا، جشن دختران، دیدار با بیماران زمین‌گیر، گروه‌های جهادی و دیدار با علما از جمله این برنامه‌هاست که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شوند.
وی بیان کرد: اعضا و خدام کاروان زیرسایه خورشید قبل از حضور در استان تست کرونا می‌دهند و  هر شب وسایل این کاروان باید ضدعفونی شوند. بوسیدن و دست دادن و لمس پرچم ممنوع است و سایر ضوابط بهداشتی هم باید رعایت شود.
این مسوول خاطرنشان کرد: تجلیل از خادم یاران و فعالان عرصه سلامت، تجلیل از کسانی که رزمایش همدلی و همیاری مشارکت کردند از دیگر برنامه‌های این کاروان است،ضمن اینکه۲۰ هزار بسته گوشت مرغ در حواشی شهرهای بزرگ بین نیازمندان توزیع می‌شود و برنامه‌های متعدد فرهنگی در فضای مجازی و سایر برنامه‌های انجام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چه شبیه او بنده خدایه
آرمان
Iran, Islamic Republic of
درودبراستادعزیز🌷🌷🌷🌷🌷
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت ای مردم
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت امثال تو
طبیعت یعنی زندگی
Iran, Islamic Republic of
جنگلهای لوداب و دیل و ...
Iran, Islamic Republic of
شما که اقای دکتر نماینده استان مقدس هستید نیاز به وجود کاروان مشهد نیست
محسن پور
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد هدایت خواه دوست داشتنی
نیساریان سپیدار
Iran, Islamic Republic of
دکتر هدایتخواه واقعا کارشون حرف نداره 💐💐💐🙏🙏
Iran, Islamic Republic of
کدملی چند تحت پوششی اریال کردیم هیچگونه حمایتی نشدند پس این بسته ها به چه افرادی تعلق گرفت!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1