کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل استاندارد استان گفت؛

آغاز بازرسی جایگاههای سوخت CNG و آزمون مخازن در کهگیلویه و بویراحمد

4 تير 1399 ساعت 13:48

طرح بازرسی از جایگاههای سوخت CNG و آزمون مخازن این جایگاهها با همكاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان و شرکت تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران انجام می گیرد.


امروز چهارم تیرماه؛ بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد در اشاره به بازرسی از جایگاه های سوخت  CNG استان گفت: به دلیل اهمیت ایمنی جایگاههای CNG، بازرسی این تاسیسات از سال 94 در دستور کار سازمان ملی استاندارد ایران قرارگرفته است.
به گزارش کبنا؛ رحمتی افزود: برای ترغیب صاحبان جایگاههای CNG به امر استانداردسازی، پرداخت کارمزد خدماتی به این جایگاهها، منوط به دریافت تائیدیه از ادارات کل استاندارد استانها شده است.
رحمتی اظهار کرد: در صورت عدم انطباق های بحرانی و عمده با استانداردهای مربوطه، شرکت گاز با تائیدیه استاندارد و همکاری شرکت پخش فرآورده های نفتی استان، مکلف به قطع جریان گاز این جایگاه‌ها خواهد بود.
وی افزود: استاندارد نقش مهمی در حفظ و صیانت از حقوق مصرف کنندگان دارد و طرح بازرسی و استانداردسازی جایگاهها CNG به همین منظور مورد بررسی و نظارت بیشتر قرار می گیرد.
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بازرسی بعدی که از جایگاههای  CNG در استان انجام خواهد گرفت در جهت صحت عملکرد نازل های سوخت خواهد بود.


کد مطلب: 422467

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422467/آغاز-بازرسی-جایگاههای-سوخت-cng-آزمون-مخازن-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1