تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۴۲۲۴۶۴
به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه؛

دیدار و گفت وگوی سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد با رئیس کل دادگستری این استان

۰
دیدار و گفت وگوی سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد با رئیس کل دادگستری این استان
کبنا ؛
امروز چهارشنبه چهارم تیرماه؛ به مناسبت هفته قوه قضاییه سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویر احمد به همراه تعدادی از مدیران مخابرات با نگین تاجی رئیس کل دادگستری این استان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش کبنا؛ سیدمحمدهادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویر احمد ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهید بهشتی و یاران با وفایش یادآور نقش حساس مثل قضاوت و نمایانگر جایگاه طلایه داران تامین سلامت اجتماعی و برقراری عدالت افزود: بی شک جمله ماندگار شهید بهشتی که فرمود «ما در زیر بار سختی ها و مشکلات و دشواری ها قدخم نمی کنیم و تنها موقعی سر پا نیستیم که یا کشته شویم یا زخم بخوریم و به خاک بیفتیم و الا هیچ قدرتی پشت ما را نمی تواند خم کند» را سال گذشته در یاسوج شاهد بودیم.
سرپرست مخابرات منطقه  کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: اجرای عدالت و مر قانون هزینه دارد و با حضور نگین تاجی در راس هرم دادگستری استان، مردم طعم عدالت را به تمام معنای کلمه فهمیدند و آن را درک کردند و هیچ زمانی ندیدم که مردم، رسانه ها و فضای مجازی به صورت خودجوش در حمایت از کسی اینگونه صحبت یا قلم زنند.
سید محمد هادی امیری در بخش پایانی صحبت های خود گریزی به مدیریت دلسوزانه قاضی القضات استان زد و گفت: رفع تصرف منابع طبیعی و محیط زیست و آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها، پیگیری جهت تجمیع آرامستان ها و همچنین پیگیری جهت علل و عوامل آتش سوزی های اخیر در استان از کارهای ماندگاری است که در تاریخ این استان ثبت و ضبط خواهد شد.

بر اساس همین گزارش؛ رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن خیر مقدم به مجموعه مخابرات استان افزود: شرکت مخابرات یکی از عنصرهای اصلی در حوزه حیات مردم است و خروجی مجموعه مخابرات اصلا قابل احصا نیست و به نوعی مخابرات استان از آرام ترین و بی حاشیه ترین نهادهای استان هست. همین جا لازم می دانم از زحمات مهندس امیری که انسانی پاکدست هستند تقدیر تشکر کنم و امید می‌رود با درایت ایشان جایگاه مخابرات نیز ارتقا یابد.
نگین تاجی افزود: با توجه به اینکه دستگاه قضایی از شیوه سنتی خارج و بصورت الکترونیکی خدمات می دهد، شرکت مخابرات بیشترین تاثیر را در الکترونیکی شدن فعالیت های دستگاه قضا داشته و اکنون کلیه کار های دستگاه قضایی به صورت الکترونیکی انجام می گیرد.
قاضی القضات استان در بخش پایانی صحبت‌های خود گریزی نیز به عملکرد دادگستری استان زد و افزود: با توجه به قومیتی و عشیره ای بودن استان، سعی کردیم در قدم اول این آسیب را مرتفع و بدون نگرش سیاسی و منطقه ای صرفا از همکارانی در مناصب استفاده کنیم که علمی و متخصص باشند، کما اینکه در مورد دو معاونت دادگستری استان به همکاران غیربومی اعتماد کردیم و خدا را شکر عملکرد بسیار خوبی دارند.
نگین تاجی در پایان  ضمن حمایت از برنامه های مخابرات استان در راستای رسیدن به اهداف غایی خود گریزی به برنامه ها و اقدامات پیش روی دادگستری استان زد که در فرصت مناسب به اطلاع مخاطبین عزیز رسانیده می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1