کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

در شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد چه می گذرد؟

5 تير 1399 ساعت 15:31

سکوت معاون عمرانی در مقابل این مسائل حالا معاون سیاسی و امنیتی استاندار را حساس کرده و انتظار نیز می‌رود که آقای جمالی نسبت به عملکرد شرکت گاز حساسیت و بررسی بیشتری اعمال کند. هم‌چنین گفته می‌شود و شنیده شد، نمایندگان جدید استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص سید محمد موحد نسبت به عملکرد شرکت گاز و مدیریت آن انتقادات اساسی دارد.


متن ارسالی: دوران چهارساله اخیر شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد را باید یکی از پر حاشیه‌ترین دوران کاری و مدیریتی این‌مجموعه دانست که در آن کلکسیونی از ابهامات و حواشی در باب بکارگیری نیروهای مورد نیاز، سیاست زدگی، قوم سالاری و اعتراضات جوانان نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به بکارگیری نیروها وجود داشته است. در تمامی موارد ذکر شده علی رغم خواست مردم و افکار عمومی هرگز از ناحیه مدیریت ارشد استان اراده‌ای برای پیگیری و شفافیت وجود نداشته است. در واقع می‌توان گفت به نسبت افزایش سوء ظن و ابهام در عملکرد مدیریت شرکت گاز استان نه تنها پیگیری برای صحت و سقم ابهامات احتمالی صورت نگرفته است که مدیریت شرکت گاز استان از یک حاشیه امن برخوردار بوده است.
در استان کوچکی مانند استان کهگیلویه و بویراحمد این حجم از حاشیه پیرامون شرکت گاز که یک نهاد کاملاً فنی و اجرایی برای رفع محرومیت زادیی و توسعه بوده است بی سابقه بوده است. مدام‌ گزارش می‌شود که نیروهای جدیدی به بدنه شرکت گاز در قالب‌های مختلف اضافه شده است و این بکارگیری ها هم با عنوان نیروهای وابسته به پیمانکار توجیه می‌شود ولی  اینکه این افراد با چه سازوکاری بکار گرفته شدند، نحوه به کارگیری آنها به چه صورت بوده است، آیا آزمونی وجود داشته است؟ افراد بکار گرفته شده چه تخصصی دارند؟ مجموعه سوالاتی که هرگز بصورت شفاف و قانع کننده به آنها پاسخی داده نشده است که همین موضوع در چندین نوبت اعتراضات شدید جوانان استان را در پی داشت.
در چهار سال گذشته شرکت گاز بیشترین همکاری و همراهی خارج از عرف و قاعده را با عدل هاشمی پور داشت که این موضوع نیز بارها مورد اعتراض قرار گرفت. سکوت معاون عمرانی در مقابل این مسائل حالا معاون سیاسی و امنیتی استاندار را حساس کرده و انتظار نیز می‌رود که آقای جمالی نسبت به عملکرد شرکت گاز حساسیت و بررسی بیشتری اعمال کند. هم‌چنین گفته می‌شود و شنیده شد، نمایندگان جدید استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص سید محمد موحد نسبت به عملکرد شرکت گاز و مدیریت آن انتقادات اساسی دارد.


کد مطلب: 422461

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422461/شرکت-گاز-استان-کهگیلویه-بویراحمد-می-گذرد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1