تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۴۲۲۴۲۶
عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس توضیح می‌دهد

آیت الله جنتی: شورای نگهبان به پرونده اعتبارنامه تاجگردون ورود نمی‌کند /کدخدایی: برخی اسناد را بررسی نکرده بودیم /جزئیات یک نشست مهم

۱۵
۲
جزئیات یک نشست مهم  /  نظر آیت الله جنتی درباره اعتبارنامه تاجگردون چیست؟ / کدخدایی: برخی اسناد را بررسی نکرده بودیم
کبنا ؛به گفته عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس، در نشست مشترک نمایندگان پارلمان و شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی عنوان کرده است که این شورا از هر تصمیم مجلس درباره اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون حمایت می‌کند.
حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از نشست مشترک شورای نگهبان با نماینده کمیسیون تحقیق و برخی معترضان به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون برای بررسی اعتبارنامه این منتخب خبر داد.
وی در خصوص جزییات نشست مزبور افزود: بنده روز گذشته به عنوان نماینده کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان به همراه آقایان علی‌اکبر کریمی و علیرضا زاکانی به عنوان نماینده معترضان با حضور آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و آقای عباسعلی کدخدایی سخنگوی این شورا جلسه‌ای داشتیم.
عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم در ادامه عنوان کرد: این جلسه با محوریت بررسی پرونده آقای غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس یازدهم برگزار شد که طی آن آیت‌الله جنتی عنوان کرد که من خیلی خوشحالم از اینکه عدالتخواهانی محکم و استوار در مجلس شورای اسلامی پیدا شده‌اند.
نیک‌بین عنوان کرد: دبیر شورای نگهبان در ادامه از بنده به عنوان نماینده کمیسیون تحقیق تشکر کرد و گفت که با اینکه شما در دوره اول نمایندگی هستید اما این مصمم بودن و رفتار انقلابی قابل تحسین است.
وی در ادامه جزییات نشست مذکور خاطرنشان کرد: آیت‌الله جنتی در نهایت عنوان کرد که شورای نگهبان به موضوع اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون ورود نمی‌کند اما مجلس شورای اسلامی هر تصمیمی در این خصوص اخذ کند ما از آن حمایت می‌کنیم.
عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم در ادامه یادآور شد: ما سه نفر که روز گذشته در جلسه شورای نگهبان حضور یافتیم برآیندمان از شورای نگهبان این است که این شورا از مبارزه با فساد حمایت می‌کند.
نیک‌بین بر همین اساس یادآور شد: آقای کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان هم در ادامه جلسه تاکید کرد که ما برخی اسناد را در زمان تائید صلاحیت ایشان بررسی نکردیم و برخی مستندات مربوط به بعد از زمان بررسی صلاحیت منتخب مردم گچساران بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
.
تو و امثال زاکانی با رانت وارد مجلس شدی که خود بزرگترین فساد است
روا
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت مردم گچساران و باشت وبساط دلواپسان
Iran, Islamic Republic of
به یاری خدا کارش تمومه.
انشاالله همدستاش براش کمپوت ببرند تحویل بدهند.
اا
Iran, Islamic Republic of
مردم باشت برن
فرهادی
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا اعتبارنامه تاج گردون صددرصد تایید میشه.آیت الله جنتنی به خدمات تاج گردون به نظام و مملکت کاملا واقف هستند.ورود شخصی آیت الله جنتی کار را تمام کرد
Iran, Islamic Republic of
الان تو همین خبری که بالای این صفحه نوشته شده ورود نمیکند بعد تو میگی ورود کرده و تایید کرده؟
خیلی ها دلشون میخواد تایید بشه ولی اینکه تو اینجوری برداشت کردی جالبه
حمید
Iran, Islamic Republic of
همین که گفته ورود نمیکنم یعنی مستقیم دستور تایید داده
سید حسن
Iran, Islamic Republic of
شماها کی باشین که دارین در مورد تاجگردون فرزند غیور زاگرس حرف میزنید امثال شما از تاجگردون ترس دارین دارین با حذف اون راهتون راهموار میکنید بر حتی یکی مثل تو امثال خودت اعداد و رقم را اصلا بلدین
Iran, Islamic Republic of
شما که دارید از خودتون تعریف وتمجید میکنید خیلی شجاع هستی به معیشت مردم برسید جناب نیک بین شما با 10هزار رای نماینده شدی تاجگردونار رای.شما و همدستانت انگشت کردون هم نمیشید.جناب چطور درجواب استعلامات مجلس گفتند همه وانقلاباستعلاماتهمدستانتتاجگردوندرجوابت بررسی شده بعد به گفته شما اگر حقیقت داشته باش کدخدایی گفته به بعضی مستندات بررسی نکردیم.جناب کدخدایی صداقت داشته باشید حتما زاکانی به شما قول وقرارهایی دادادچون دوره شما چندسال دیگه تموم بایستی ازمجلس رای اعتماد بگیرین
Iran, Islamic Republic of
خب، خرید شروع شد
احمد
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی کی به تو وامثال تورای داده.هرچندشماهاحداقل رای هارا آوردیدودرمیدانی بی رقیب پابه مجلسی گذاشتیدکه فقط سروصدا وجنجال تاکنون داشته است وهیچ دستاوردی نداشته
Netherlands
متآسفم که برخی اسناد را بررسی نکرده بودید در مورد رئیس جمهور هم همچنین کردید که این شد وضع
حاشا
Iran, Islamic Republic of
رهبر معظم فرمودند! هرکجا لازم باشد انقلابی عمل کنید. درود بر مبارزین با مفاسدین
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون مصلح است
بروید مفسد اقتصادی را بگیرید
کاووس
Iran, Islamic Republic of
به خدا قسم تمام مردم را سرکار گذاشتید با این خیمه شب بازی. دست بردارید و از خدا بترسید. آیت الله جنتی وقتی میگه شورای نگهبان ورود نمیکنه و به رای مجلس احترام میذاره یعنی اعتبار نامه تاجگردون تایید بشه. همه این دعواها سر لحاف ملانصرالدین است. ملت هم هیچکاره و همه سرکاری هستند. چرا از اول شورای نگهبان ابتدا صلاحیت ایشان را تایید نمیکنه و بعد از اعتراض ایشان یک دفعه شورای نگهبان تایید میکنه بعد میاد در مجلس و بیش از یک ماه وقت مجلسی که باید دنبال رفع مشکلات اقتصادی کشور باشه به بطالت میگذره و آخر سر هم تایید میشه فقط به یک دلیل که اینها از کارهای خارج از قانون و یکدیگر سند و مدرک دارند لذا اگه تایید نشه تاجگردون هم با اسناد و مدارکی که تو این هشت سال نمایندگی خود جمع کرده فساد بقبه را رو خواهد کرد. اصولگرا و اصلاح‌طلب هر دو جناح به خدا قسم فقط فکر منافع شخصی خودشان هستند و به مردم و مشکلات انها اصلا کاری ندارن که اگه داشتند بیش از یک ماه وقت و هزینه سرسام اوری که این مجلس برا مردم داره به فکر مشکل معیشتی مردم بودند. تو این مدت که مجلس یازدهم سرکار امده گزارش بدهند کدام کار مفید انجام داده اند. بیش از یک ماه است که تمام مملکت افتادن دنبال تایید و یا رد اعتبار نامه یک نفر. بله مهم است که عنصر فاسدی وارد مجلس نشه و کسی منکر این موضوع نیست منتها آیا باید یک ماه وقت مردم و مجلس گرفته بشه. شماها وقتی کمیسیون تحقیق تشکیل میدید چرا در یک کمیته پنج نفره دو نفر کنار میکشن. مگه مدعی شفاف سازی نیستید پس چرا اسم این دو نماینده را اعلام نمیکنید تا مردم بدانند. شماها که لابی میکنید آیا از خدا نمیترسید.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1