تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۴۲۲۳۴۰
در آئین انتخاب رئیس هیأت جودو کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

علوی: نگذارید حق بچه‌های کهگیلویه وبویراحمد در کشور خورده شود

۴
۳
علوی: نگذارید حق بچه‌های کهگیلویه وبویراحمد در کشور خورده شود
کبنا ؛ با حضور رئیس فدراسیون جودو کشور، مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد و اعضای مجمع، انتخابات هیات جودو کهگیلویه وبویراحمد با رعایت مسائل بهداشتی برگزار و فردین موسوی با کسب 14 رأی برای مدت چهار سال دیگر بعنوان رئیس هیات جودو کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شد.

به گزارش کبنا، در مجمع انتخابات هیات جودو استان کهگیلویه وبویراحمد که با حضور آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشور، علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع انتخابات این هیات در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد و با رعایت مسائل بهداشتی برگزار شد، سه کاندیدا حضور داشت که قبل از رأی گیری سلیم جوکار استعفا داد: نوید محمدی دیگر کاندید غایب بود و در نهایت رأی گیری انجام شد و فردین موسوی با کسب 14 رأی مأخوذه برای مدت چهار سال دیگر بعنوان رئیس هیات جودو کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.
 
نگذارید حق بچه‌های کهگیلویه وبویراحمد در کشور خورده شود
 
سید محمد تقی علوی، مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد در مجمع انتخابات هیات جودو کهگیلویه وبویراحمد که با حضور میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشور برگزار شد، خطاب به رئیس فدراسیون جودو کشور گفت: نگذارید حق بچه‌های جودو کهگیلویه بویراحمد در کشور خورده و نادیده گرفته شود.
سید محمد تقی علوی، مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد که در مجمع انتخابات هیات جودو استان سخن می‌گفت، ضمن تشکر از حضور رئیس فدراسیون جودو کشور، از وی بعنوان "قهرمان و پهلوان ملی " که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، مقابل حریف غاصب صینهونیستی حضور نیافت یاد کرد.
علوی، مدیر کل ورزش و جوانان استان، رئیس فدراسیون جودو کشور را طبق فرمایش مقام معظم رهبری "جوان مؤمن"ذکر و از حضور این قهرمان و ملی پوش در مجمع تقدیر و تشکر کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از هدف گذاری بلند و میان مدت در بازیهای آسیایی جاکارتای 2018 اندونزی و حضور درخشان تنها بانوی جودو کشور، سحر آذر پیوند خبر و بیان داشت: ورزش جودو کهگیلویه وبویراحمد مهد استعداد و پتانسیل است و می‌بایست با برنامه ریزی و شناسایی استعدادها و نخبگان در راه رسیدن و کسب سکوهای قهرمانی در کشور تلاش کرد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد از حرکت پهلوانه سلیم جوکار، قهرمان و ملی پوش این رشته در کناره گیری از تصدی این هیات با توجه به حضور فردین موسوی تقدیر و 31 خردادماه، روز بسیج استادان را تبریک گفت.
علوی، در بخش دیگری از صحبت‌های خود از حذف ناعادلانه سلیم جوکار، ملی پوش جودو استان ازترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های بازی‌های آسیایی ابراز گلایه کرد و خطاب به رئیس فدراسیون جودو کشور اظهار داشت: نگذارید حق جودو کار استان در رقابتهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خورده و نادیده گرفته شود.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تبریک انتصاب مجدد فردین موسوی بعنوان رئیس هیات جودو، از میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشور خواست نسبت به حضور فردین موسوی در یکی از کرسی‌های فدراسیون با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود مساعدت و همکاری کند.
وی، بر برگزاری کلاسهای آموزشی، توسعه زیر ساخت‌های این رشته در تمامی شهرستانهای استان تاکید و از موسوی رئیس هیات جودو استان خواست در فعال کردن این رشته در تمامی شهرستانها، برگزاری مسابقات، استفاده از ظرفیت‌ها و ارتقای رشته جودو در کشور تلاش کند.
 
تعلیق فدراسیون جودو، روند جودو کشور را تحت تأثیر خود قرار داد/ توجه به سنین پایه از اولویت‌های فدراسیون جودو کشور است
 
میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشور در مجمع انتخابات هیات جودو استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعلیق فدراسیون جودو روند و حرکت این فدراسیون را تحث تأثیر قرار داد. توجه و اولویت ما سنین پایه است.
آرش میر اسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران که در مجمع انتخابات هیات جودو کهگیلویه و بویراحمد سخن می‌گفت، ضمن تبریک انتخاب مجدد فردین موسوی بعنوان رئیس هیات جودو استان گفت: جودو کهگیلویه وبویراحمد با اسم فردین موسوی در کشور آمیخته و شناخته می‌شود.
میر اسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو کشور بر تلاش و ممارست رئیس و اعضای مجمع در ارتقای این رشته در کشور تاکید و بیان داشت: تعلیق شهریورماه سال گذشته فدراسیون جودو، روند جودو را تحت تأثیر خود قرار داد، ولی با همه مشکلات "تهدیدها به فرصت " تبدیل شد.
رئیس فدراسیون جودو کشوراز رکود 15 ساله در کسب مدالهای جهانی در این رشته سخن گفت و از توجه فدراسیون به سنین پایه و برگزاری مسابقات لیگ امید زیر 18 سال با شرکت 15 تیم، و برپایی اردوهای تیم‌های ملی نونهالان، نوجوانان و جوانان خبر داد.
میر اسماعیلی، از اهدای جوایز نقدی به قهرمانان مسابقات قهرمانی کشور و جایزه بزرگ مشهد به ارزش 100 میلیون تومان خبر و از تلاش روسای هیات های استانی تقدیر کرد.
رئیس فدراسیون جودو، متولی دفاع شخصی در کشور را فدراسیون دانست و بیان داشت: در سال 1397 60 هزارنفر ورزشکار در این رشته در کشور در سامانه این فدراسیون به ثبت رسیده که این رقم با رشد 49 درصدی به 89 هزار نفر در پایان سال 1398 رسید.
این مقام مسئول در فدراسیون جودو کشور از طرح همگانی کردن این رشته در 20 استان کشور با شعار "بهترین‌ها از بیشترینها و همه به سمت و سوی ورزش همگانی خبر داد.
قهرمان ارزنده و ملی پوش سابق و رئیس فدراسیون جودو کشور بر هدف گذاری فدراسیون در رسیدن به ثبت 200 هزار نفر در سامانه فدراسیون خبر و بر ارتقای سطح جودو کهگیلویه و بویراحمد در کشور در دو بخش جودو و دفاع شخصی تاکید کرد.
وی بر استعداد یابی نخبگان این رشته تاکید و اظهار داشت: رشته جودو جزو اولین رشته‌های المپیکی است، ولی متاسفانه به اندازه فوتبال به این رشته اهمیت و بها داده نمی‌شود.
رئیس فدراسیون جودو کشور بر تعامل بیشتر هیات با اداره کل و فدراسیون تاکید و از اختصاص یک تخته تاتامی به ارزش 15 میلیون تومان به هیات استان خبر و تصریح کرد: سه میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون جودو کشور اختصاص یافته است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین حق خوری این است که جای افراد شایسته.
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کن....چطور حق خود بچه های استان بدبخت بی پارتی توسط همسن هم استانیهای عزیز خورده میشه!!!!!!حالا چی شده!!!!
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
فاجعه است یک ملت و مردم را از رای دادن ناامید و دلسرد کنید
فاجعه است مردم را عدالت علوی و اعتماد و اعتبار نسبت ب/ دلسرد و ناامید کنیم
فاجعه است حق رای مردم را با بازی های سیاسی به باد تمسخره بگیریم
فاجعه است آبروی بردار دینی آن هم برادر شهید در برابر اذهان عمومی ببریم
فاجعه است زیبایی سیاسی را با سلیقه های شخصی سیاه کنیم
فاجعه است که مردم یک قوم و قبیله به جان هم بیندازیم
فاجعه است جنگ گلادیاتور انسان بی گناه را تماشا کنیم
فاجعه است فاجعه است
باوی
برای تثبیت موقعیت خود شمیگه
داداش تاج دیگه باید بره
بسشه
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1