تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : ۴۲۲۱۸۱
با حضور عبدی افتخاری رئیس فدارسیون اسکی کشور مطرح شد

چه کسانی پیست اسکلی کاکان یاسوج را غارت کردند؟

۰
چه کسانی پیست اسکلی کاکان یاسوج را غارت کردند؟
کبنا ؛عبدی افتخاری رئیس فدارسیون اسکی کشور امروز ( سه شنبه 27 خرداد ماه 99) به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و با حضور او مجمع انتخابات هیئت اسکی استان برگزار و حمید زرافشان به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.
به گزارش کبنا، در حاشیه این مجمع سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به سرنوشت تلخی که بر سر پیست اسکلی آمد، اشاره کرد و گفت: «در دوره‌ای که ما در ورزش و جوانان استان حضور داشتیم در گذشته اسکی یکی از رشته‌های فعال بود که زیرساخت‌های خوبی هم داشت که بعد از ورود دوباره به عنوان مدیرکل به استان و دیدن وضعیتی که برای اسکی درست شده بود اشک در چشمان ما حلقه زد.»
وی به سرقت‌های ناجوانمردانه در اسکی استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: همه وسایل اسکی استان را با خود بردند و حتی به کابل‌هایی که به دردشان نمی‌خورد رحم نکردند و ‌همه را تکه تکه کردند.
علوی افزود: آن‌ها حتی به لامپ‌ها رحم نکردند لامپ‌ها را هم شکستند و درب و دیوار سالمی برای آن جا باقی نگذاشتند.
وی با ابراز تاسف از چنین اقداماتی که در پیست اسکی کاکان برای نابودی اسکی استان شد اظهار کرد: آن‌ها حتی به آچار فرانسه هم که در آن جا برای تعمیر وسایل بود رحم نکردند و دزدیدند و حتی لاستیک‌های جلوی برفکوب را خارج کرده و به جای آن لاستیک خودروی مزدا جا گذاشتند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بدتر از همه این که با همه مشکلاتی که وجود داشت و بدخواهان این بلا را بر سر پیست اسکی آورده بودند در فضای مجازی بعضی‌ها حرف‌ها زدند که آن‌ها را تنها به خدا واگذار می‌کنم.
وی گفت: اما با همه ظلمی که به اسکی کردند بیکار ننشستیم و به همت افرادی مثل اسدپور و همکاری مسئولان استانی از جمله استاندار کار را شروع کردیم و اکنون زیرساخت‌ها در پیست اسکی کاکان دوباره آماده شده است.
علوی با اشاره به انتخابات هیئت اسکی استان کهگیلویه و بویراحمد و انتخاب حمید زرافشان به عنوان رئیس هیئت از وی به عنوان یکی از افراد شناخته شده در ورزش یاد کرد که در فیزیولوژی ورزش دارای تخصص است در گذشته مدیر موفقی در حوزه ورزش استان بوده است.
وی با بیان اینکه ورزش استان مسیر خود را بدون حاشیه و با قدرت طی می‌کند افزود: اکنون می‌توانیم مسابقات بین‌المللی هم در استان برگزار کنیم که از جمله در قایقرانی آسیا و در هاکی جهانی این امکان برای برگزاری مسابقات وجود دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: «افتخاری رئیس فدراسیون اسکی یکی از فرزندان پر افتخار استان کهگیلویه و بویراحمد است.»
وی افزود: در این مدت که اسکی رئیس نداشت اسدپور به عنوان یک خادم و دلسوز اسکی هیئت را به خوبی اداره کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1