تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۴۲۲۰۶۱
سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان خبر داد؛

سادات محمودی پایلوت تولید صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد

۱
سادات محمودی پایلوت تولید صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد
کبنا ؛
سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه پاتاوه دیدار کرد.
مجید صفائی در این نشست با گرامی‌داشت ۲۰ خرداد روز جهانی صنایع دستی و آغاز هفته صنایع دستی، گفت: دهستان سادات محمودی در بخش پاتاوه پایلوت تولید صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.
به گزارش کبنا؛ وی با بیان اینکه بخش پاتاوه در حوزه میراث فرهنگی هم قابلیت‌های زیادی دارد، تصریح کرد: پل تاریخی پاتاوه از مهمترین آثار تاریخی در این بخش است که کار مرمت اضطراری این بنای تاریخی در سال 99 شروع شده است.
سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ساماندهی زیرساخت‌های گردشگری آبشار بهرام بیگی نیز از برنامه‌های مهم این اداره‌کل در بخش پاتاوه است.
صفائی به ظرفیت‌های ایجاد بومگردی در بخش پاتاوه اشاره کرد و گفت: از سرمایه‌گذاران ایجاد بومگردی در این بخش حمایت ویژه می‌شود.
امام جمعه پاتاوه نیز در این دیدار با اشاره به اینکه  کهگیلویه و بویراحمد دارای قدمت طولانی از لحاظ تاریخی است، گفت: آثار تاریخی منحصر به فردی در استان وجود دارد که در جذب گردشگر بسیار موثر است.
حجت‌الاسلام ابراهیم چراغی با بیان اینکه بخش پاتاوه ورودی استان کهگیلویه و بویراحمد است، تصریح کرد: باید منظره ورودی استان طوری طراحی شود که برای گردشگران جاذبه داشته باشد.
او به ظرفیت‌های گردشگری این بخش نیز اشاره کرد و افزود: ساماندهی زیرساخت‌های گردشگری آبشار مُنج می‌تواند در اشتغال‌زایی مردم و توسعه گردشگری این بخش نقشی موثر ایفا کند.
چراغی عنوان کرد: اقدامات چند ماه اخیر اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در بخش پاتاوه قابل تقدیراست.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1