تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب : ۴۲۲۰۴۲
حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی مطرح کرد؛

بنده تاجگردون را کامل می‌شناسم، انقلابی‌ها اعتبارنامه او را نمی‌پذیرند

۵۰
۳
بنده تاجگردون را کامل می‌شناسم، انقلابی‌ها اعتبارنامه او را نمی‌پذیرند
کبنا ؛
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بنده تاجگردون را به طور کامل می‌شناسم و کمک کردم که اعتبارنامه ایشان رأی نیاورد؛ نمایندگان انقلابی اعتبارنامه وی را نخواهند پذیرفت.
رسا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی، نماینده مجلس شورای اسلامی، در حاشیه جلسه‎­ای به سؤالات پیرامون عملکرد، تأیید اعتبارنامه برخی نمایندگان و شفافیت اموال و آراء نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ داد.
وی درباره چگونگی روند اعتبارنامه برخی نمایندگان در مجلس، گفت: بنده تاجگردون را به طور کامل می شناسم و در مجلس نیز بقیه نمایندگان کمک کردم که اعتبارنامه ایشان رأی نیاورد و همچنین از آقای دلخوش نماینده سابق مجلس شناخت کافی دارم، فردی بسیار فعال و پیگیری است، اما برخی مسائل در این دوره درباره وی شنیده ام، اگر این مسائل صحیح باشد، بسیار ناراحت کننده و تأسف انگیز است.
حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی بیان کرد: اگر شورای نگهبان در زمان تایید صلاحیت‎ها به مدرکی مبنی بر عدم صلاحیت فردی دست نیافته است و بعد مدرکی علیه این فرد پیدا شود، صلاحیت وی غیر قابل قبول خواهد بود.
وی در زمینه تأیید اعتبارنامه تاجگردون در مجلس گفت: رأی 70 نفر از نمایندگان مثبت و 154 رای منفی بود؛ اما این افراد اطلاعات از سابقه تاجگردون نداشتند، بنابراین رای مثبت به وی دادند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نمایندگان باید ظرف مدت 24 ساعت مدارک خود را برای تأیید صلاحیت به شوراها ارائه دهند و گرنه غیرقابل قبول است، از این رو بعد از بررسی شورا، با ارائه اخطارنامه، اعتبارنامه تاجگردون به صحن علنی مجلس برگشته است؛ که در این مرحله نمایندگان انقلابی و پای کار، اعتبارنامه وی را نخواهند پذیرفت.
وی در پاسخ به سؤالی در مورد لیست ائتلاف جبهه نیروهای انقلابی بیان کرد: جبهه پایداری 40 شاخص و آرمان از مکتب امام و فرمایشات رهبر انقلاب برای پذیرش نمایندگان و لیست خود را دارد و شیوه پدرسالارانه در این حزب، غیر قابل قبول است و کسی نمی تواند با لابی‌گری فردی را در این لیست قرار دهد.
حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی ابزار داشت: دوستان ائتلاف به گونه دیگری رفتار کردند و در لیست آنها افرادی قرار داده شد که خودشان اعتراف دارند برخی از آنها از اعتبار و طلاحیت کافی برخودار نیستند؛ از این رو اختلاف مبنایی در تعیین صلاحیت برخی نمایندگان میان جبهه ائتلاف و جبهه پایداری پابرجاست.
مرکز پژوهش‌های مجلس نیاز به خانه تکانی دارد
وی بر ضرورت اصلاح و تحول در مرکز پژوهش‎های مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و گفت: مغز متفکر مجلس، مرکز پژوهش‎های مجلس است و در دوره‌های قبل، اعضای آن را رییس مجلس مشخص می‎کرد و وی نیز افراد حزبی و طرفدار خود را در این مرکز قرار داده بود و در این مرکز تفکرات سکولاری و لیبرالی حاکم بود.
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه هر اندازه طرح‎های مجلس قوی‎تر باشد، قوانین کارآمدتر می شود، افزود: حضور حوزویان و روحانیت در مرکز پژوهش های مجلس کمرنگ است، اما در این نهاد افراد دانشگاهی با ایده های سکولاری زیاد هستند.
حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی ابراز داشت: اگر حوزه‎ها در عرصه قانون گذاری حضور نداشته باشند، طرح‌­های ضعیف و بدون پشتوانه دینی به مجلس ارائه خواهد شد، همچنین لوایح دولتی در عرصه اقتصادی بدون توجه به مسائل فقهی به مجلس ارائه می شود.
وی با انتقاد از ساختار قوانین داخلی مجلس گفت: باید تحول جدی در قوانین داخلی مجلس صورت گیرد و حضور روحانیان در این مجلس نسبت به دوره های قبل چشم‌گیرتر بوده است؛ چنان که مجلس در این دوره دارای 36 نماینده روحانی  است.
حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی با بیان اینکه نماینده‎‏های جوان انقلابی در این دوره مجلس حضور فعالی دارند، گفت: اگر بزرگان و هیات رییسه مجلس، نمایندگان را به درستی راهبری کنند، مجلس تراز انقلابی رقم خواهد خورد و مردم نیز از نمایندگان این دوره مجلس توقعات و انتظارات بالایی دارند.
وی به آشوب‎ها و اتفاقات اخیر آمریکا اشاره و تصریح کرد: اعتراضات مردم آمریکا منجر به فروپاشی حکومت و نظام این کشور خواهد شد؛ چون این نظام لیبرالی دارای رهبر مستقلی نیست و اختلافات در سران آن کشور به طور جدی وجود دارد.
حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی با انتقاد از عملکرد هفت ساله دولت روحانی ابراز داشت: راهبردهای حکمیانه رهبر معظم انقلاب موجب اتحاد مسؤولان در نظام اسلامی است؛ هرچند نقد و انتقادات به دولت مردان بسیار است و رییس جمهور تا پایان این دولت باید به مسؤولیت و تعهداتش پایبند باشد.
جبهه پایداری همکاری‌های لازم را با قالیباف خواهد داشت‌
استاد حوزه و دانشگاه برخی اخبار در رابطه با انتصاب قالیباف به ریاست مجلس را شایعه و کذب دانست و افزود: بنده در نشستی با قالیباف بیان کردم که زمان انتخابات بحث رقابت و کسب آراء مطرح بود؛ اما الان بحث افزایش اتحاد و همکاری است و اگر  مجلس را طبق رهنمودهای رهبر انقلاب پیش ببرید، بنده و نمایندگان جبهه پایداری، همکاری لازم را با شما خواهیم داشت.
حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی بیان کرد: نمایندگان دنبال ارائه طرح قوی و عملیاتی برای حل اشتغال، معیشت مردم و مسأله حجاب هستند و هر شب جلسات و تبادل نظراتی با نمایندگان در این زمینه برگزار می کنیم؛ از این جهت باید برای هر کمیسیون کمیته های تخصصی راه اندازی شود و در هر کمیته یکی از معضلات و مشکلات مردم بررسی شود.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر طرح شفافیت اموال و آراء نمایندگان مجلس گفت: برخی نمایندگان در حال آماده سازی طرحی هایی در این زمینه هستند، اما بنده جدای از این طرح، تمام اموال شخصی، نظرات و آرای خود را به طور شفاف برای مردم بیان خواهم کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بهزاد بهمنش
Iran, Islamic Republic of
کارش تمومه اگه خدا بخواد درود بر جناب رئیسی مقتدر
باوی
Iran, Islamic Republic of
جناب به اصطلاح/ حتما منفعت و چیزی داشتی به خطر افتاده که اینطور سوزناک شدی؟
علی
Iran, Islamic Republic of
شک نکن
ستار
Iran, Islamic Republic of
تو هم لابد جز ده درصدی ها هستی؟
Iran, Islamic Republic of
عامو برو جمعش کن.
Iran, Islamic Republic of
چرا سخنان را تیتر میکنی ‌حیف انقلاب
محمود
Iran, Islamic Republic of
عجب منظور از انقلابی هم متوجه شدیم.
۸۷
Iran, Islamic Republic of
جناب تهرانی
این مجلس تنها نماینده ۱۵ درصد مردم ایت چون فقط ۱۵ درصد در انتخابات شرکت کردند
Iran, Islamic Republic of
فراموش نکن که بیشترین رای اصلاح طلبان در تهران ۶۰ هزار رای بوده...!!!
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقا تهرانی
کار تاج تمومه، انشاالله منتطر محاکمه ابشان در دادگاه صالحه هیتیم.
Iran, Islamic Republic of
خدا
Iran, Islamic Republic of
میزان رای ملت است فرموده امام راحل بی کم و کاست
لطفابه شعوروانتخاب مردم احترام گذاشته وتمکین کنید.
Iran, Islamic Republic of
حضرت امام ره:
« از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این عصر و عصرهای آینده می خواهم که اگر خدای نخواسته عناصر منحرفی با دسیسه و بازی سیاسی وکالت خود را به مردم تحمیل نمودند، مجلس اعتبارنامه آنان را رد کنند و نگذارند حتی یک عنصر خرابکار وابسته به مجلس راه یابد . . . »
سید
Iran, Islamic Republic of
درودبرشماآقای تهرانی
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
اگه مجلس به نماینده درست داشته باشه خودتی حاج آقا.نه مثل نماینده شهر ما
عباس
Iran, Islamic Republic of
تو سنگ اندازی میکنی توفکرکردی خودت معصوم هستی وفقط تاجگردون خطاکاراست.پس رای ماچه میشه،نکنه مردم منطقه. فرض کردی برعلیه یکایک شماپرونده هس.
راً
Iran, Islamic Republic of
ه امثال شما شدین نماینده مردمش
جنوب
Iran, Islamic Republic of
از خودتون و قالیباف شروع کنید
Iran, Islamic Republic of
شک نکن ایشان. البته رسایی را عرض می کنم
Iran, Islamic Republic of
آقا تهرانی کار می کند
United States
قانونی که دیگه ذاکانی وآقاتهرانی درموردش تصمیم بگیرند قانونی که با نمایندگان تصویب بشه اون مصوببه
بیراحمد
United States
کبنا مث بشر پیامل رو بذار. ایقر و سر و تهش ایزنی که هیچ مفهومی نیارن. آخر سانسوری. خجالت داره
یزدی
Iran, Islamic Republic of
حقیر بااطلاعاتی که از روایات معصومین علیهم السلام دارم وپشتوانه قرانی هم از ایات شریفه راحع به ایران وموفقیت ان درجهان خیلی امیددارم که ابن وحدت جدید همان چیزی باشد که معصومین علیهمدالسلام خبرداده اند باتحربیات تلخ وشیرین ۴دهه ازانقلاب وپشتوانه اعتقادی پاک شیعه وحتی اهل سنت ما که ازمحبین اهل البیت ع هستنداینده روشن برای کشورمان....به خلاف ملل دیگر که ازاین نعمت های ما مخصوصا رهبری محروم هستند کوچکترین‌چالش کشورهاشان را به هرج ومرج می کشاندولی مردم وملت ما همه این سختی ها رادیدندوچشیدند به نعمت وحدت که منشاان همان دین ومدهب مااست انراتحمل ورد کردند خوشحالم که اقای تهرانی راتومیدان سیاست می بینم بخدا هیچ اشنائیت نزدیک باهم نداریم ولی ایشان نورچشم ماولایی ها است انشاا
Iran, Islamic Republic of
متاسفم این آقا از اعداد چه میدونه ما تاجگردون می خواهیم و بهش اعتقاد داریم این آقایان به رأی مردم احترام میذاشتند
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
ما فقط دکتر تاجگردون می خواهیم چون از اعداد و ارقام سر درمیاره می خوان حذفش کنند
ملت مظلوم ایران
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای یزدی سلام
لطفا اینقدر پای معصومین بی گناه رو وسط نکشید/ و داریم فیلم بازی میکنیم البته خوب هم بازی میکنیم نا اینکه قیامت همه یکدیگر رو ببینید و حساب پس بدیم
گول نرنبم مردم رو لطفا
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر تاجگردون فرزند رشید زاگرس
وتو کبنای سانسورچی خجالت بکش
Iran, Islamic Republic of
دکتر شما همه فن حریف هست.البته ازنوع منفی اش
باشت
Iran, Islamic Republic of
اینها که فقط دارند ملت
به خدا قسم نماز و روزه ماو همه کارهای ما هزاران بار نزد خدا بالاتر هست
خدا با ماست
علی
Iran, Islamic Republic of
مشخص میشه چند سال دیگه که خودت .
Iran, Islamic Republic of
چندسال دیگر چی میشه
مارین
Iran, Islamic Republic of
احسنت به آقا تهرانی. یک چیز رو واقعا درست گفتی: این افراد اطلاعات از سابقه تاجگردون نداشتند، بنابراین رای مثبت به وی دادند.
خواهش میکنم سابقه تاجگردون رو کامل و واضح برای نمایندگان شرح دهید.
نمایندگان انقلابی اعتبار نامه تاجگردون را نخواهند پذیرفت.
بهداشت استان
Iran, Islamic Republic of
خدا رو چه دیدی شاید کرونا اینها رو بگیره و حق مردم مظلوم گچساران و باشت رو از این ها محافظت کنه انساله
Iran, Islamic Republic of
خوبه مجلس ده درصد برای صد در صد تصمیم میگیرند.
جناب
United Arab Emirates
جناب آقاتهرانی اگرخیلی ازنمایندگان به زعم شما فاقدصلاحیت هستندچرافقط به تاجگردون گیردادید اگرانقلابی عمل میکنید چرابهپرونده املاک نجومی رجوع نمی‌کنید همه تون از رانت قدرت وثروت استفاده می‌کنید شماازحوزه چقدرشهریه میگیرید که جواب هزینه تبلیغات توده خدارحمت کند امام را وقتی رفت خیلی چیزها رفت .
قم
Iran, Islamic Republic of
اقا تهرانی و زاکانی و امثالهم
مومن
Iran, Islamic Republic of
از خدا بترس علنآ تهمت و افترا میزنی
/بعد در خصوص دیگران اظهار نظر می‌کنی.
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
کاش میدونستی که شماها نمایندگان اقلیت هستید و به لطف شورای نگهبان و عدم شرکت مردم در انتخابات راهی مجلس شدید
آقای ۸درصدی رای تهران مگه تو خان محلسی ودیگران نوکر توهستند که برایشان تصمیم میگیری.
شکور
Iran, Islamic Republic of
یاد مطلع شعر معروف سیف فر غانی افتادم در زمان یور ش مغول

هم مرگ بر جهانِ شما نیز بگذرد
هم رونقِ زمانِ شما نیز بگذرد ....
ع۷
Iran, Islamic Republic of
کبنا که اخبار رو جهت دار و با طرفداری کامل از مخالفان تاجگردون سعی در غوغا سالاری دارد کبنا من همه مطالب تورا پیگیری می‌کنم کمتر سیاه نمایی کن
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
شهروند
Iran, Islamic Republic of
کبنا شیر مادرت این بزن جای تاسف داره برای سایت /که مردمی نیست و وابسته به قدرتمندان و کلا پولکی و برایش خوب مفهوم نهادینه نشده و شبیه به سیستم ارباب رعیتی هاست
ارش
Iran, Islamic Republic of
مدرک انقلابی بودن را باید تو چه دانشگاهی گرفت؟
به قول بزرگواری حضور آقاتهراتی درمحلس ظلم بزرگیست
قربون بزرگواری که خوب شتاختت.جمله تاریخی را درباره ات گفت که باید با طلا آن را نوشت
دهدشت ساداتی
Iran, Islamic Republic of
آقا تهرانی از خودت شروع کن جناب حاجی ...زنده باد حاج غلام تاجگردون که لرزه بر اندام انداخته که فقط محض عدم مشارکت مردم به مجلس ورود کردند.....دوستت داریم تاج بزرگ
سید
Iran, Islamic Republic of
تو که داری فرزند غیور و شجاع لر را تنگ نظری و بی مهری داریت حذف میکنید خدا نگذره
صادق
Iran, Islamic Republic of
درودبرانسان پاک خدایی برادرم آقاتهرانی شیرمادرت حلالت که جلواین ایستادید.انشالادیگه کارشوتمام کنید.یاعلی
مم
United States
حذف تاجگردون بی احترامی به شعور وفهم مردمیست که در انتخابات به ایشان رای دادن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1