تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : ۴۲۲۰۴۱
پروانه نیک‌مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:

میزان تسهیلات به آسیب دیدگان‌ کرونایی

۱
اختصاص 225 میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به کسب‌وکارهای آسیب دیده در کرونا
کبنا ؛پروانه نیک‌مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۲۲۵ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در استان خبر داد.
نیک‌مرام عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مـبلغ تـسهیـلات را ۱۲۰ مـیلـیـون ریــــال بــــه ازای هر شاغــــل بیمه شـده برای کــسب و کارهای آسـیـب دیـده و ۱۶۰ مــیلـیـون ریال بــــه ازای هر شاغل بـیـمه شــــده بــرای واحــــدهایــــی کــه بــــه دسـتور ستاد ملی مبارزه بـا کرونا تعـطیـل شده‌اند، می‌باشد.
وی گفت: واحدهای کسب و کاری که در قالب کارفرمایی و خویش فرمایی دارای لیست بیمه بوده و در سال گذشته فعال بوده و همچنان فعال باشند می‌توانند در سامانه کارا ثبت نام نموده و برای یک بار و حداکثر تا پایان خردادماه جاری مشمول دریافت تسهیلات پیش‌بینی شده شوند.
وی گفت: بانک‌های ملی، سپه، صادرات، تجارت، ملت، رفاه کارگران، پارسیان، انصار و موسسه ملل از جمله بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات حمایت از کرونا هستند. گفتنی است: ۱۴ رسته شغلی از جمله مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده، مراکز گردشگری، حمل و نقل عمومی، تولید و توزیع پوشاک، مراکز توزیع آجیل و خشکبار، باشگاه‌ها و مجتمع‌های ورزشی، آموزشگاه‌های رانندگی و... مشمول تسهیلات حمایتی در مقابل آسیب‌های شیوع ویروس کرونا هستند.
وی اضافه کرد: مراحل بررسی این تسهیلات از طریق سامانه هوشمند صورت می‌گیرد و نیازی به مراجعه حضوری به ادارات کار یا دستگاههای اجرایی نیست فرایند پرداخت این تسهیلات پس از دریافت پیامک ازطریق ستاد ملی به تلفن همراه مدیر کارگاه با ثبت نام در بخش تسهیلات کرونای سامانه کارا شروع و سپس توسط ستاد تسهیلات کرونا در کشور بررسی و به دستگاه متولی ارسال می‌شود درصورت تأیید دستگاه به بانک مورد درخواست متقاضی فرستاده می‌شود بلافاصله موقع ارسال به بانک از طریق پیامک به متقاضی جهت مراجعه به بانک اطلاع رسانی می‌شود و مراحل بانکی به صورت حضوری در بانکهای استان انجام می‌شود.
سامانه ثبت نام

 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1