تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۴۲۱۹۹۳
امام جمعه موقت گچساران:

نمایندگان مجلس به فکر گرانی‌های ادامه دار باشند و برای مردم دل بسوزانند

۰
نمایندگان مجلس به فکر گرانی‌های ادامه دار باشند و برای مردم دل بسوزانند
کبنا ؛
امام جمعه موقت گچساران گفت: نمایندگان مجلس بدانید که این صندلی های سبز هم زودگذر است و چشم به هم بگذارید دوران چهار ساله شما هم تمام است، پس کاری کنید و در خدمت نظام، مردم و انقلاب باشید و مشکلات مردم را مرتفع کنید.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام علیرضا صفایی ظهر امروز ( جمعه 23 خرداد ماه 99 ) در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته گچساران ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:۲۷خرداماه سالروز فرمان حضرت امام (ره) مبنی برتشکیل جهاد سازندگی در سال ۵۸ است که روز جهاد کشاورزی هم نامگذاری شده است و این روز را برجهادگران عرصه سازندگی و کشاورزی تبریک عرض می‌کنم.
وی افزود:جهاد سازندگی خدمات ارزنده ای را نسبت به مردم شریف ایران اسلامی عرضه داشت و زمانی که در روستاها آب بهداشتی و دیگر امکانات نبود این جهادگران خدمات بسیاری را در اقصی نقاط کشورمان انجام دادند.
صفایی با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تصریح گفت: ابوبصیر یکی از یاران آن حضرت  نقل می‌کند وقتی رسیده بودم مدینه امام (ع) را به خاک سپرده بودند درحالی که نزدیکان امام گفتند که ای ابوبصیر ای کاش می‌بودی چرا که حضرت همه ما را جمع کرد و فرمودند” که شفاعت ما اهل بیت به کسی که سبک شمارنده نماز است، نخواهد رسید.
امام جمعه موقت گچساران در ادامه اظهار کرد: سلامتی جسم و جان از هر مسئله ای واجب تر است و لذا در این چندماهه اخیر بسیاری از مکان ها ، فضاها، مشاغل، مراکز آموزشی و … به واسطه شیوع کرونا تعطیل شدند، بنابراین ضمن تشکر از خدمات شایسته کادر درمانی لازم است که پروتکل های بهداشتی با جدیدت توسط مردم هم دنبال شود.
وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه گفت: کمک های مومنانه کار بزرگی بود که در مملکت ما صورت گرفت چرا که هرجا لازم بود این ملت حاضر شده و جانفشانی کردند و ملت بازهم به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و در رزمایش مواسات سنگ تمام گذاشتند.
صفایی در ادامه افزود: با توجه به مشکلاتی که برای مردم پیش آمده، همه و همه موظف هستیم که دستگیری کنیم چرا که یکی از مشکلات که امروزه متوجه مردم است همین گرانی های اخیر است مخصوصا بعد از گرانی های بنزین و شیوع کرونا شاهدیم که روزبه روز اجناس گران تر می شود هر چند موارد گفته و فریادها هم کشیده شد اما انگار گوش کسی هم بدهکار این مسئله نبوده و نیست.
امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: مدتی قبل قیمت همین کیسه برنج های ده کیلویی حدود ۷۰هزار تومان بود که متاسفانه این روزها از۱۵۰ هزار تومان هم عبور کرده است.
 وی ادامه داد: مردم باید چکار کنند و از کجا بیاورند؟ باید برای این گرانی های ادامه دار فکری کرد و مخصوصا این مجلسی که تازه سرکار آمده است که توقع و انتظار می رود دل برای این ملت بزرگ بسوزانند و قدر این ملت را بدانند.
صفایی افزود: نمایندگان مجلس بدانید که این صندلی های سبز هم زودگذر است و چشم به هم بگذارید دوران چهار ساله شما هم تمام است، پس کاری کنید که نام شما همچون مدرس ها در تاریخ بماند، شجاع باشید و در خدمت نظام، مردم و انقلاب باشید و مشکلات مردم را مرتفع کنید.
وی در ادامه با اشاره به آتش سوزی های اخیر این شهرستان گفت: آتش سوزی هایی در این مدت دامنگیر منابع طبیعی شهرستان و استان شدند و خسارت های بسیاری هم به بار آورد؛ هرساله این مشکلات را در این مناطق داریم و مسئولین باید فکری اساسی برای این اتفاقات کنند.
امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: بسیاری از عزیزان در دل کوه ها حاضر شدند و به مقابله با آتش سوزی ها رفتند و صدماتی هم دیدند، اما مسئولین باید امکانات و تجهیزاتی برای مهار آتش سوزی ها مهیا کنند چرا که با دست خالی نمی شود به مقابله با آتش رفت.
وی افزود: چند روز آتش سوزی ها ادامه داشت و مسئولین همچنان به دنبال بالگرد و امکانات بودند، بنابراین اگر امکانات اولیه در اختیار مردم و نهادها باشد همان ساعات اولیه می توان آتش سوزی ها را مهار کرد.
صفایی تصریح کرد: با آنهایی که عمدی این اقدامات آتش سوزی را انجام می‌دهند باید برخورد قاطع شود تا درس عبرت برای دیگران بشود، اما می شود هم اقدامات پیشگیرانه ای انجام داد که متحمل چنین خسارتی به منابع طبیعی این شهرستان نشود.
وی در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر آمریکا افزود: این روزها مسئله قیام علیه نژادپرستی در امریکا را شاهد هستیم و به فرمایبش مقام معظم رهبری این فرهنگ آمریکایی است که یک پلیس زانویش را به مدت ۸ دقیقه به روی گردن فرد سیاه پوست قرار می دهد تا جان دهد.
صفایی اظهار کرد: آنهایی که دم از حقوق بشر آمریکایی می زنند، ببینند حقوق بشر آمریکایی را که به مردم خودشان هم رحم نمی کنند و به هیچ کسی رحم نکرده و رحم هم نخواهند کرد،در عراق ، سوریه ، افغانسان، یمن و دیگر کشورها از این قبیل اقدامات غیرانسانی انجام داده و بسیار هم جنایت ها کرده اند.
امام جمعه موقت گچساران گفت: امروز مردم آمریکا بیدار شده و علیه نژادپرستی قیام کرده اند و نمادهای ظلم و نژادپرستی را به پایین می کشانند،ان شالله آن روز برسد که افول و سقوط و نزول آمریکای جهانخوار را شاهد باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1