کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری خبر داد؛

تولید 8 کلیپ خاطره گویی در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد

21 خرداد 1399 ساعت 0:24

به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد 8 کلیپ خاطره گویی از رزمندگان دوران دفاع مقدس تولید و منتشر شد.


مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری در گفت و گو با خبرنگار کبنا افزود: این کلیپ ها با هدف تبیین نقش رزمندگان هم استانی در دوران دفاع مقدس و معرفی دلیرمردی های  آنان به نسل جوان امروزی تولید و منتشر شده است.
شهربانو پاک نژاد اظهار داشت: این کلیپ ها با روایتگری فتاح محمدی، سیدمهدی راستین، برزو ویسی پور و یعقوب یوسفی از جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس با موضوع های رمضان در اسارت، آزاد سازی خرمشهر و آزاد انجام شده اند.
پاک نژاد تصریح کرد:با توجه به شرایط امروزی جامعه و استقبال عموم از فضای مجازی چنین کلیپ هایی در فضای مجازی می تواند نقش مؤثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.
وی افزود: گردآوری و چاپ خاطرات شهداء، رزمندگان ، ایثارگران و آزادگان،از مهمترین رسالت های دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری می باشد و تاکنون موفق به تولید آثار ارزشمندی در این زمینه شده است.
مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری  حوزه هنری در پایان یادآور شد: این کلیپ ها از طریق صفحه  اینستاگرام حوزه هنری به آدرس @artyasuj.ir قابل مشاهده  می باشند.


کد مطلب: 421888

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/421888/تولید-8-کلیپ-خاطره-گویی-حوزه-هنری-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1