تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۴۲۱۸۳۱
کبنا گزارش می‌دهد

آیا قصه کارخانه قند یاسوج در شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج تکرار می‌شود؟

۲
۰
آیا قصه کارخانه قند یاسوج در شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج تکرار می‌شود؟
کبنا ؛آیا قصه کارخانه قند یاسوج در شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج تکرار می‌شود؟ بنا بر اطلاعات رسیده، شرکت بازار گستر پگاه (صنایع شیری) بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین شرکت پخش فراورده‌های شیری زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری (دولتی) تصمیم گرفته است که ملک خود را در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد به حراج بگذارد.
به گزارش کبنا از یاسوج، شرکت پخش فراورده‌های شیری پگاه منطقه 3، حدود 40 نفر نیرو در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد که در صورت تعطیل کردن دفتر این شرکت، آن‌ها از کار بیکار می‌شوند و نان‌شان آجر می‌شود.
صندوق بازنشستگی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که گفته می‌شود این شرکت به لحاظ مالی به بن‌بست خورده و به همین خاطر مدیران این صندوق تصمیم گرفته است که ملک دو هزار متری خود را در شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج به حراج بگذارد تا بخشی از مشکلات مالی خود را از این طریق فراهم نماید؛ غافل از اینکه 40 نیرو که نان شب‌شان از این طریق تأمین می‌شود، در صورت فروش این ملک و جمع‌آوری دفتر شرکت پخش فراورده‌های شیری پگاه زندگی این تعداد نیروی مختل می‌شود. آن‌هم در شرایطی که به دلیل بیماری کرونا فشار اقتصادی زیادی بر جامعه وارد شده است.
به گزارش کبنا، لازم است که مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با حساسیت بالا به این موضوع ورود کنند و اجازه ندهند که این سرمایه استان به‌راحتی به تاراج رود.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000421/nf00421831-2.jpg
مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به جلوی فروش ملکی که با هزاران تلاش و کوشش در شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج شماره 3 به شرکت پگاه واگذارشده است را بگیرد و دست‌های پشت پرده و منفعت‌طلب را کوتاه کنند؛ و نباید با تصمیم اشتباه باعث بیکاری عده‌ای از جوانان و مردان این دیار شد؛ و به‌جای تعطیل کردن این شرکت، با ایجاد بستر مناسب به فکر توسعه فروش در استان باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید جلیل
Iran, Islamic Republic of
این ملک با چه قیمتی به شرکت پگاه واگذار گردید.
این نوعی سو استفاده که استاندار محترم و مسولین قضائی جلوی این قبیل کارها را بگیرند.این ملک برای گسترش در اختیار شرکت پگاه قرار داده شد نه برای سرمایه گذاری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام وقتی ما درفقرزندگی میکنم وفرزندان ما بیکار هستند ونمیتوانند تشکیل زندگی بدهند عده‌ای بفکر حکومت کردن هستند نمی دانند در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد چقدر جوانان بیکار دارد هر روز شاهد مشکلات جامعه هستیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1