تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۴۲۱۷۶۰
طرح پیش فروش‌های یکساله سایپا و ایران خودرو؛

پیش‌فروش سه محصول جدید سایپا برای نخستین‌بار/ ۱۲ مدل محصول ایران خودرو پیش فروش می شود

۰
پیش‌فروش سه محصول جدید سایپا برای نخستین‌بار/ ۱۲ مدل محصول ایران خودرو پیش فروش می شود
کبنا ؛پیش‌فروش یکساله محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو از فردا آغاز می‌شود. در این طرح گروه خودروسازی سایپا ۹ محصول که سه محصول جدید هم در آن‌ها دیده می شود و گروه صنعتی ایران خودرو نیز ۱۲ محصول عرضه خواهند کرد.
به گزارش کبنا، مجید باقری اعلام کرده است که طبق وعده قبلی و به‌دنبال پیگیری و استقبال مشتریان، سه‌ محصول جدید، همزمان با طرح پیش‌فروش محصولات عرضه خواهد شد. برای نخستین‌بار پیش‌فروش خودرو «شاهین» محصول جدید گروه خودروسازی سایپا از امروز( یکشنبه) آغاز می‌شود. به جز «شاهین» دو محصول جدید دیگر سایپا یعنی «سایناS» و «کوییکS» نیز برای نخستین‌بار در این طرح عرضه خواهند شد.
به گفته قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش، از مجموع ۹ محصولی که در طرح پیش‌فروش جدید گروه خودروسازی سایپا عرضه خواهند شد، سه خودرو جدید قرار دارد.
وی با بیان این‌که زمان تحویل خودرو شاهین، دی‌ماه ۹۹ خواهد بود، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، طرح پیش‌فروش، مطابق با برنامه تولید سایپا خواهد بود و همه محصولات، در موعد مقرر و تعیین شده به مشتریان تحویل می‌شود.
باقری افزود: پیش‌فروش ۹ محصول گروه خودروسازی سایپا روز یکشنبه ۱۸ خردادماه پس از پایان قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده از ساعت ۱۴ در وب‌سایت اینترنتی فروش سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com آغاز خواهد شد.
این شرکت جدول زمانبندی و مبالغ پیش پرداخت را تا پیش از آغا فرآیند ثبت نام اعلام خواهد کرد.
۴۵ هزار خودروایران خودرو در قالب ۱۲ مدل با قیمت موعد تحویل
طرح پیش فروش یک ساله ایران خودرو مطابق شرایط جدول یک، از ساعت ۸ صبح امروز(یکشنبه) آغاز و تا ساعت ۲۴ تاریخ  ۲۰خرداد به مدت ۳ روزاجرا می‌گردد.حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبت نام خودرو، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد شد. ثبت نام از طریق سایت رسمی این شرکت به آدرس esale.ikco.ir خواهد بود.
قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود. پس از اعلام اسامی، انتخاب شدگان مبلغ پیش‌پرداخت هر خودرو را از درگاه ایران خودرو واریز می‌کنند و باقی‌مانده وجه خودروها در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.
بر اساس این گزارش، مشتریان دقت کنند، قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهند کرد و در هیچ مرحله‌ای از ثبت‌نام نیازی به ارائه چک از سوی مشتری نخواهد بود.
پس از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه کشی، متقاضی میبایست ظرف سه روز کاری، پیش پرداخت اولیه خودرو را واریز کند؛ عدم واریز پیش پرداخت وجه خودرو از سوی متقاضی به منزله انصراف ازثبت نام تلقی می‌شود و شرکت هیچگونه مسئولیتی برای تحویل خودرو نخواهد داشت.



 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1