تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : ۴۲۱۷۴۳
گزارش|

ریشه در خاک

شرح چشم‌انداز و عملکرد عدل هاشمی‌پور در حوزه تأمین نیروی برق
۷
۱
ریشه در خاک
کبنا ؛بخش پنجم؛ در بخش چهارم {کلیک کنید} از عملکرد نماینده مجلس دهم، همان‌که خارج از اغراق کهگیلویه را خودکفا در امور آب، کشاورزی، صنعت، گاز و ... می‌خواست؛ این بار عدل هاشمی‌پور برای توسعه بخش صنعت از پتروشیمی گرفته تا کارخانه‌ها، فرودگاه، کشاورزی و افت فشار که ملکه ذهن و خال سفید_پیشانی قطعی تابستانه برق کهگیلویه شده بود، به تأمین نیروی برق موردنیاز تمامی بخش‌های کهگیلویه درراه رشد و توسعه اقتصادی می‌اندیشید.
از طرفی توسعه نیروی برق نیازمند سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در قالب برنامه‌های عمرانی می‌بود و ملزوماتی چون بهره‌برداری، نگهداری، ذخیره، انتقال و توزیع برق و تأسیسات مربوطه به‌منظور نیل و تأمین هدف‌های موردنظر برنامه‌های اقتصادی، یعنی صفرتا صدی که هاشمی پور در چشم‌انداز بلندمدت خود ترسیم کرده بود.
اگرچه به‌طور خلاصه می‌توان اهداف سیکل ترکیبی پادوک را نشأت‌گرفته از افکار عدل هاشمی پور به‌طور عام شمول به موارد زیر خلاصه کرد؛
۱_ تأمین برق مطمئن موردنیاز صنایع استان، صادرات مازاد و تأمین بودجه طرح‌های در دست احداث منطقه
۲_ تأمین کمبود برق شبکه سراسری
۳_ محرومیت‌زدائی و اشتغال‌زائی؛
با این مقدمه و بنا بر تنویر افکار عموم مردم نجیب کهگیلویه بزرگ نسبت به عملکرد و اصل پاسخگویی نماینده مردم به ملت، به اهم عملکرد نماینده مجلس دهم مهندس عدل هاشمی پور به‌طور خلاصه اشاره می‌کنیم:
_ نیروگاه خصوصی برق ۷۵۰ مگاواتی سیکل ترکیبی دهدشت با تمام سنگ‌اندازی‌ها در بعد ملی و استانی سرانجام با تلاش مصرانه هاشمی پور مقصدش پادوک دهدشت انتخاب می‌شود تا سه تیر جذب سرمایه‌گذار، توسعه و تولید نیروی برق، توسعه نیروی انسانی و اشتغال به یکجا به هدف بنشیند. توربین نیروگاه با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در کشور ایتالیا در حال ساخت است و پروژه مذکور با بیش از ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی هم‌اکنون در حال فعالیت است‌. سیکل ترکیبی پادوک خط مقدم ساپورت تأمین نیروی برق کارخانه سیمان، پتروشیمی، فسفات چرام و پمپاژ قوی آب سد مارون به دشت‌های سوق، حومه غربی  به شمار می‌رود.
_ پست برق و خط انتقال شهرستان بهمئی؛ از مصوبات سفر دکتر احمدی‌نژاد و از دیگر پروژه‌های راکد استان که هم‌اکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و در حال اجراست.
_ پست برق شهرستان چرام نیز از مصوبات سفر دکتر احمدی‌نژاد و ازجمله پروژه‌های  راکد تا سال ۹۷ قلمداد می‌شد که فاز اول پروژه با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو افتتاح و فاز دوم کلنگ زنی و در حال اجرا است.
_ کلنگ زنی پست برق دژ کوه و لنده؛ زمین پروژه خریداری، پیمانکار خط انتقال از طریق مناقصه مشخص و با تأکید ویژه وزیر نیرو تا پایان سال ۹۹ کار احداث پست و خط انتقال آن انجام خواهد شد. کما اینکه فاز اول خط به همراه یک دستگاه پست موبیل با ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر تابستان سال آینده در اولویت اجرایی قرار دارد.
_ پست برق چاروسا و دیشموک 
_ اصلاح تعرفه برق تیر و مردادماه شهرستان کهگیلویه و چرام؛
با تکمیل پروژه‌های فوق کهگیلویه بزرگ در تمامی بخش‌های صنعت، کشاورزی و آب، از حیث تأمین نیروی برق، کهگیلویه ازجمله نقاطی خواهد بود که علاوه بر استقلال و خودکفایی، به‌عنوان صادرکننده در بخش نیروی برق به شمار خواهیم رفت و یادمان نرود قدردان باشیم که دوندگی‌های توأمان مهندس هاشمی پور نماینده مجلس دهم شورای اسلامی، مزید بر علت شد که در آینده نزدیک کهگیلویه بزرگ همانند بخش‌های آب و گاز از پیش‌قراولان خودکفایی و استقلال به شمار رود.

بخش اول؛ آب و کشاورزی
بخش دوم؛ آب و فاضلاب
بخش سوم؛ صنعت و معدن
بخش چهارم؛ گاز و گازرسانی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
همش گپ !!!
رسا
Iran, Islamic Republic of
فعلا در این۴ سال بعدی نویسنده خودتو سرگرم همین امار واطلاعات مفت وبی ارزش کن.کل عملکرد هاشمی یه مقدار بسته روغن وبرنچ بوده وخاکبرداری پتروشیمی اون هم توسط پیمانکار وابسته به خودش
Iran, Islamic Republic of
. برو همین الان پتروشیمی رو نگاه کن یا برو فسفات چرام رو ببین و دقت کن که چند نفر دارن کار میکنن. شرکت پتروپارس هم برای پتروشیمی داره کارهای مقدماتی رو انجام میده و تا هزاران نفر نیرو نیاز داره. اینقد بی انصاف نباش و از روی حب و بغض شخصی نظری نده که شرمنده خودت و آخرتتتت باشی.
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد و خدا قوت به حاج عدل هاشمی اسطوره نستوه و خستگی ناپذیر کهگیلویه بزرگ که با بی مهری مردم مواجه شد و حیف و صد حیف که همه کارهای خوب ایشان با حسدورزی و کینه توزی آقایان خاص کهگیلویه چرام بهمئی و لنده نادیده گرفته شد و با خنجر از پشت به ایشان ضربه ها زدند...
Iran, Islamic Republic of
فعلا که اقای موحد داره امار میگه و مردم رو سرگرم میکنه
مث مجوز چهارخطه دهدشت پادوک، اصلاح تعرفه برق بهش بگو اصلاح تعرفه برق انجام شده😉😁
Iran, Islamic Republic of
ریشه
Iran, Islamic Republic of
ما که ندیدیم، کدام خدمت،شهر شده شهر ارواح
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1