تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : ۴۲۱۶۹۹
کبنا گزارش می‌دهد

آیین تودیع و معارفه امام جمعه قدیم و جدید کبگیان ( + تصاویر )

۱
آیین تودیع و معارفه امام جمعه قدیم و جدید کبگیان ( + تصاویر )
کبنا ؛حجت الاسلام والمسلمین فرج الله پژمان امام جمعه جدید کبگیان در اولین خطبه نمازجمعه 99بخش کبگیان ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیزازگناه با اشاره به شکل گیری مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم اولین مجلس بعد از طرح «گام دوم انقلاب» است، که جشن دوم انقلاب با افتتاحیه این مجلس شروع شد.
وی خاطرنشان کرد: در مجلس های گذشته مشکلات عدیده ای وجود داشته که به این جلسه اضافه شده است.
حجت الاسلام پژمان گفت: گذشته از مشکلات قبل دغدغه مشکلات فعلی بر دوش این مجلس خواهد بود.
وی عمل جهادی و انقلابی را از وظایف مجلس جدید دانست و گفت: مشکلات گرانی، افزایش بیکاری و تورم خواسته های مردم در جامعه امروزی است که تا الان به احترام نظام و پشتوانه خون شهدا در اطاعت از ولی فقیه تحمل کرده اند و نمایندگان فعلی باید با دقت در کار خود گام به گام مشکلات مردم را باپرهیز از حزب گرایی حل و فصل کنند.
امام جمعه جدید کبگیان با تشکر از انبوه جمعیت در بحبوحه کرونا گفت:مردم ولایت مدار کبگیان علیرغم وجود بیماری کرونا امروز در استقبال از نمازجمعه ما را شرمنده خود کردند و نشان دادند هم خود ولایتمدار و شهیدپرورند هم از رهنمونهای امام جمعه فاضل و فرهیخته ای برخوردار بوده اند.
فرماندار بویراحمد در این مراسم با تشکر از زحمات دکتر وحدانی فر گفت:حقیقتا ایشان وزنه موثر پیگیری مطالبات مردم بخش کبگیان بودند که با وجدیت در کار همیشه به هدف می رسیدند.
کناری افزود: انسجام مردمی، تقویت برنامه های فرهنگی، تحکیم تعاملات مردم و دولت از خصایص برتر این روحانی فرهیخته بود که از وی چهره محبوبی به یادگار گذاشت.
نماینده ولی فقیه در استان با تجلیل از همکاری متقابل مردم و امام جمعه سابق کبگیان گفت: چنین بخش ولایتمداری باید چنین امام جمعه ای هم داشته باشد، و علی رغم وداع اشکبار مردم کبگیان در قبال رفتن جناب وحدانی فر یک انسان پیگیر و دلسوز دیگر بنام حجت الاسلام پژمان نصیبشان کرد که مطمئناََ در ادامه راه مردم ارزش وی را بیشتر خواهند دانست.
حجت الاسلام پژمان امام جمعه سرفاریاب امروز طی حکمی از طرف شورای سیاستگزاری کشور به دست آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان به عنوان امام جمعه چیتاب انتخاب و اولین خطبه نماز جمعه خود و بخش کبگیان در سال جدید را بجا گزارد.
لازم به ذکراست از طرف شورای اداری بخش کبگیان دهیاری های بخش، تیپ48فتح استان، مردم روستاهای بخش شورا و شهرداری چیتاب، ازخدمات حجت الاسلام دکتر وحدانی فر تجلیل شد. حجت الاسلام وحدانی فر امام جمعه اسبق کبگیان هم بعنوان امام جمعه شهرستان دهدشت انتخاب شد.
----------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1