کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران خبر داد؛

پلمب ۱۰ واحد صنفی در گچساران به دلیل تخلفات بهداشتی

16 خرداد 1399 ساعت 17:10

واحد‌های متخلف صنفی گچساران به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پلمپ شدند.


سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: در طی چند روز گذشته ۱۰ واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند.
آرین غلامیان با بیان اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای واحد‌های صنفی الزامی است، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، واحد‌های صنفی گچساران ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به اینکه کار نظارت و بازرسی بر بازار گچساران تشدید می‌یابد، اضافه کرد: گشت‌های مشترک با شبکه بهداشت، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، اداره صنعت معدن و تجارت، کار بازرسی به اصناف را در شهرسان بر عهده دارند و در صورت مشاهده رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی فروشگاه‌های بزرگ و کوچک پلمپ خواهند شد.
غلامیان ادامه داد: پیش از این بیش از شش هزار و ۸۸۸ بازرسی از فروشگاه‌های عرضه موادغذایی، بهداشتی و درمانی گچساران انجام شده که در این بازرسی تعداد ۱۸۶ مرکز تهیه و توزیع موادغذایی و مکان‌های عمومی به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی پلمپ شد.
وی گفت: شهروندان می توانند هرگونه تخلف و یا رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی اصناف را با شماره‌های ۱۴۹۰ و یا ۱۹۰ تماس حاصل کنند و این شبکه ظرف مدت ۴۸ ساعت با متخلفان عرضه و توزیع مواد غذایی برخورد قانونی خواهد کرد.


کد مطلب: 421696

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/421696/پلمب-۱۰-واحد-صنفی-گچساران-دلیل-تخلفات-بهداشتی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1