کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛

موج جدید و پرخطر بیماری کرونا در کهگیلویه وبویراحمد

16 خرداد 1399 ساعت 10:04

پیش از این میانگین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه وبویراحمد ۶ نفر بود که در چند روز اخیر به ۱۳ نفر افزایش یافته است.


با افزایش مسافرت‌ها در خرداد ماه شیوع ویروس کرونا در این استان افزایش یافته و سوغات این روز‌های مسافران، ویروس کرونا است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه یکی از نگرانی‌های این روز‌های همکاران حوزه درمانی، موج جدید و پرخطر این ویروس است گفت: پیش از این میانگین آمار روزانه مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه وبویراحمد ۶ نفر بود، اما این آمار از سه شنبه ۱۳ خرداد ماه با ابتلای ۶۱  نفر به میانگین ۱۳ نفر رسید.
دکتر بانشی افزود: این افزایش نشان دهنده رعایت نکردن موارد بهداشتی از سوی مردم، تردد بی مورد در اماکن عمومی و نادیده گرفتن توصیه‌های بهداشتی است.
وی ادامه داد: اکثر بیماران مبتلا به ویروس کرونا یا به استان‌های پر خطر از جمله خوزستان سفر کرده بودند و یا مهمان از این استان‌ها داشته اند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تاکید بر حذف مسافرت ها، دورهمی ها، مهمانی ها، مراسم ختم و جشن‌ها که این روز‌ها در استان شاهد افزایش آن‌ها هستیم گفت: در حال حاضر باید‌ این گونه تصور شود که در هر خانواده یا فامیل حداقل یک نفر مبتلا وجود دارد و باید از دور همی ها، مهمانی ها، مراسم ختم و جشن‌های عروسی حتی خانواگی اجتناب کرد.


کد مطلب: 421695

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/421695/موج-جدید-پرخطر-بیماری-کرونا-کهگیلویه-وبویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1