تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۴۲۱۶۶۷
تاکید مسئولان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌های سختگیرانه؛

وضعیت بهمئی قرمز اعلام شد / استانداران خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد به داد بهمئی برسند / زیرساخت‌ها کافی نیست / کرونا جولان می‌دهد

۱
وضعیت بهمئی قرمز اعلام شد
کبنا ؛فرماندار بهمئی از افزایش و تشدید محدودیت‌ها در برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌ها دراین شهرستان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
 سنایی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بحرانی بودن اوضاع در برخی شهرهای همجوار، شهروندان بهمئی از شرکت در مراسم‌ها، جشن‌ها و سفرهای غیر ضرور و ترددهای بی مورد به این شهرها تا اطلاع ثانوی بپرهیزند.
حکمت الله سنایی با بیان اینکه به منظور حفظ سلامت شهروندان و با توجه به شیوع کرونا، بیشتر برنامه‌ها در شهرستان بهمئی لغو شده و اقامتگاه‌ها و مناطق گردشگری هم تعطیل هستند افزود: کنترل ورودی شهر، جلوگیری از رفت و آمدها به داخل شهر و اعلام توصیه‌های مکرر وزارت بهداشت برای فرهنگ سازی در این مورد، از جمله اقدامات انجام شده برای پیشگیری از انتشار کرونا ویروس است.
 گفتنی است روز گذشته با اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان، ۱۰ مورد از تست کرونای اهالی منطقه گچ بلند در فاصله ۷ کیلومتری شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی در ۲۴ ساعت اخیر مثبت اعلام شده است.

به گزارش کبنا، همچنین مجید باقریان معاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان و از فعالین سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال نامه‌های جداگانه‌ای از استانداران خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد خواست شهرستان بهمئی را به دلیل شیوع ویروس کرونا دریابند.
متن این نامه‌ها به شرح زیر است؛
به نام خدای خوبیها
استاندار محترم خوزستان
جناب آقای دکتر شریعتی
سلام علیکم
احتراماً ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای جنابعالی و خدمتگذاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی، همانگونه که مستحضرید شهرستان بهمئی در همسایگی استان خوزستان، اما فاقد بسیاری از امکانات اولیه زندگی، گرفتار مصائب فراوانی است و متاسفانه کرونا مزید بر این رنجی افزون بر گرده بیمار این سامان، که دارای مردمی متدین، اندیشمند و عمدتاً کارگر بوده، گردید. روزهای بس در تنگنا و سختی را برخی از روستائیان در بهمئی می‌گذرانند. یکی از شهرک‌ها به دلیل تعداد بالای مبتلایان در شرایط فوق حاد قرار دارد. از شما به عنوان یک برادر دینی و نه یک مدیر دولت، می‌خواهم همانگونه که در رنج‌ها به مساعدت همنوعان می‌شتابیم، این رنجوران گرفتار آمده در چنگال بیماری را دریابیم.
اگر قرنطینه نشود شاهد فاجعه‌ای انسانی در این سامان خواهیم بود. به عنوان برادری هم وطن و دینی تقاضای مساعدت از طرق مختلف به مردم بهمئی و مخصوصاً این شهرک گرفتار آمده دارم.
لازم به توضیح است این تقاضا صرفاً به عنوان یک شهروند از آن مقام محترم مطرح می‌گردد.
قبلاً از حسن مساعدتتان سپاسگزارم

استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد
جناب آقای دکتر کلانتری
سلام علیکم
ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای حضرتعالی، در محدوده استان مورد مدیریت شما، شهرستان مظلوم بهمئی، فاقد بسیاری از زیرساخت‌های لازم، رنجور بی‌مهری‌های فراوان است و افزون بر این همه، سامان نابسامان دیار ما فاقد بیمارستان، در چنگال بیماری کرونا گرفتار آمده و مخصوصاً یکی از روستاها در وضعیت فوق بحرانی قرار گرفته که نیازمند ورود آن مقام محترم به این ماجرا جهت حل سریع می‌باشد که البته مدیریت در بحران یک دانش بوده که امیدوارم حضرتعالی در این مهم موفق باشید.
به عنوان برادری کوچک و عضوی از مجموعه دیار همیشه خوب بهمئی و این روستا تقاضای قرنطینه روستا و مساعدت حداکثری برای رفع بحران را دارم. بی‌تردید اگر تدبیری نیاندیشیم همه روستاها گرفتار این بیماری گشته و با عنایت به وضعیت معیشتی و بهداشتی منطقه و شرایط خاص، امکان بروز یک فاجعه انسانی دور از انتظار نیست.
از جنابعالی به عنوان استاندار خوب استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیریت بحران استان تقاضا دارم دستور فرمایند روستای منظور قرنطینه و از امکانات دولتی و خیرین محترم برای مساعدت بهره گیری نموده تا با توکل بر خدای خوبیها مشکل مرتفع و صحت و سلامت به جامعه برگردد.
از حسن توجهتان سپاسگزارم.
ارادتمند مجید باقریان
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1