تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۴۲۱۶۳۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اعزام نیروهای تخصصی شهرداری تهران برای مهار آتش جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
اعزام نیروهای تخصصی شهرداری تهران برای مهار آتش جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اعزام تیم‌های تخصصی، تجهیزات و امکانات پیشرفته مهار آتش شامل ۶ تیم عملیاتی تخصصی شهرداری تهران برای مهار آتش‌سوزی در عرصه‌های جنگلی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
حسین کلانتری گفت: در روزهای گذشته در ادامه رایزنی و گفت‌وگو با مقامات کشوری از جمله معاون اول رییس جمهور، رییس دفتر رییس جمهور، وزیر کشور، وزیر دفاع، فرماندهان سپاه پاسداران و هوانیروز، تماسی نیز با شهرداران تهران برای کمک و امداد رسانی به استان داشتیم که آقای دکتر حناچی شهردار تهران از این درخواست استقبال و دستور کمک و اعزام نیرو و تجهیزات به استان را صادر کردند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد از اقدام شایسته شهردار تهران برای کمک به استان کهگیلویه و بویراحمد و اعزام تیم‌های تخصصی و تجهیزات اطفای حریق تقدیر ویژه کرد و گفت: با عنایت ویژه دکتر حناچی در آینده نزدیک تجهیزات و امکانات پیشرفته اطفای حریق وارد استان خواهد شد که می‌توان برای مهار آتش در نقاط مختلف استان به ویژه در نقاط سخت گذر مورد استفاده قرار گیرد.
 سید مجتبی تقوی نژاد معاون روابط عمومی شهرداری تهران در این رابطه نیز گفت: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد و گفتگو با شهردار تهران این تیمها و تجهیزات عصر امروز از تهران به سمت یاسوج حرکت کردند.
وی همچنین از اعزام و همراهی ۱۷ نفر آتش نشان خبره و کارآزموده به استان خبر داد و خاطر نشان کرد: این تیمها با توجه با درخواست و رایزنی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مدتی در استان برای مقابله احتمالی با آتش سوزی‌ها حضور خواهند داشت و در صورت وقوع هر گونه بحران در اسرع وقت به منطقه مورد نظر اعزام می‌شوند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000421/nf00421635-2.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما

امداد گر مسعود حقانی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای استاندار در همین استان نیروهای عملیاتی وامدادگرانی وجود دارد که در حوادث گوناگون از جمله سقوط هواپیما آتش سوی زی های سالهای اخیر از جان ودل تلاش کردن ولی بر اثر بی توجه مسئولین خانه نشین شدن وتماشای به خدمت رسانی دیگر ندارن چون انگیزه کار از این عزیزان گرفته شده است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1