تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب : ۴۲۱۶۰۵
با صدور پیامی مطرح شد

نادر منتظریان: فکر و اندیشه امام خمینی دنیای تشنه عدالت و حق خواهی را درهم نوردید / قیام 15 خرداد نقطه عطف تاریخ مقاومت و انقلاب مردم مسلمان ایران اسلامی است

۱
۰
منتظریان: اندیشه امام خمینی دنیای تشنه عدالت و حق خواهی را درهم نوردید
کبنا ؛
نادر منتظریان ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و شهادت جمعی از یاران ایشان در فاجعه خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، همگان را به شنیدن سخنان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) دعوت کردند.
متن پیام به این شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
چهاردهم خردادماه، سی و یکمین سالروز ارتحال جانسوز حضرت امام راحل (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود را گرامی می داریم.
امام‌ خمينی‌(ره)، يك‌ حقيقت‌ هميشه‌ زنده‌ است‌، نام‌ او پرچم‌ اين‌ انقلاب‌، و راه‌ او راه‌ اين‌ انقلاب‌، و اهداف‌ او اهداف‌ اين‌ انقلاب‌ است‌.
حضرت امام خمینی(ره) ارزش‌های اسلامی و ایرانی را در کشور احیا کرد و با رهبری بی‌نظیر خود، مردم این سرزمین را همراه و همدل ساخت و انقلابی بنیان نهاد که پناهگاه و یاور مظلومان جهان باشد.
امام خمینی(ره) آزادمردی بی مانند بود که فکر و اندیشه متعالی او و روش و منش الهی و پیامبرگونه اش چنان دنیای تشنه عدالت و حق خواهی را درهم نوردید که هنوز پس از گذشت چندین دهه کسی قادر به شناخت همه جانبه و عمیق شخصیت والای انسانی موحد و بصیر او نبوده و نخواهد بود.
پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ نقطه عطف تاریخ مقاومت و انقلاب مردم مسلمان ایران اسلامی است. بی شک نام این روز با نام آن بزرگ مرد عرصه حماسه و عرفان و علم و پارسایی، شجاعت و تدبیر و عطوفت و مهربانی حضرت امام خمینی (ره) گره خورده است. آن فرزانه بی بدیل آن قدر به این روز اهمیت می داد که گویی دست تقدیر الهی به پاس این اهتمام، سفر ملکوتی او را با پانزده خرداد قرین ساخت و این یوم الله را با نام خمینی (ره) برای ابد جاودانه ساخت.
اینجانب سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران اسلامی و بویژه مردم فهیم و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت و تعزیت عرض نموده و همگان را به شنیدن سخنان مقتدای عظیم الشان امت اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) که به صورت زنده از شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی در روز چهارشنبه ۱۴ خردادماه پخش می شود دعوت می کنم تا بار دیگر فرمایشاتِ راهگشای معظم له را سرلوحه خویش قرار دهیم.
نادر منتظریان
۱۳/خردادماه/۱۳۹۹
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
خیلی ممنون
امیدوارم قصد خود نمایی نداشته باشی
جان خودت از همون 30 تا بالا نمیزنی بلکه کمتر هم میشی
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1