تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۴۲۱۵۹۵
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

تهاتر 60 میلیارد تومانی مطالبات و بدهی‌های دولت و بخش خصوصی استان در سال 98

۰
تهاتر 60 میلیارد تومانی مطالبات و بدهی‌های دولت و بخش خصوصی استان در سال 98
کبنا ؛مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهکیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس بند "و" تبصره 5 قانون بودجه سال 98 کل کشور، مبلغ 60 میلیارد تومان تهاتر در استان صورت گرفته است.
به گزارش کبنا نیوز، غضنفر آرام با بیان اینکه تهاتر ابزار مفید و موثری برای تقویت تولید و بهبود شرایط اقتصادی کشور است، افزود: یکی از ظرفیت های خوب قانون بودجه کشور که کمک قابل توجهی به مقوله تولید و سرمایه گذاری می نماید، بند "و" تبصره 5 قانون بودجه سنواتی است که در سال 98 نیز اجرایی و عملیاتی گردید.
وی بیان داشت: به استناد قانون بودجه دو نوع تهاتر وجود دارد که شامل تهاتر نوع اول یا مالیاتی و تهاتر نوع دوم یا بانکی است. آرام با اشاره به مزیتهای تهاتر برای تقویت تولید و بهبود شرایط اقتصادی، افزود: تهاتر می تواند بدون افزایش نقدینگی و تورم باعث نقد شدن طلب بخش خصوصی شود همچنین از افزایش یک سویه ی بدهی بخش خصوصی به دولت جلوگیری میکند.
 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان جلوگیری از فرار مالیاتی برخی از مودیان و نیز رصد حسابهای بانکی که منجر به کشف فعالیتهای غیرقانونی پولشویی میشود را از دیگر مزایای تهاتر برشمرد و تصریح کرد: طی سه چهار سال گذشته استقبال خوبی از تهاتر در استان صورت گرفته که کمک قابل توجهی به حل مشکلات بخش خصوصی نموده است و در سال 98 نیز با برنامه ریزی های صورت گرفته در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان و با همکاری بسیار خوب بانکها، امور مالیاتی و بخش خصوصی و پیمانکاران مبلغ 60 میلیارد تومان تهاتر صورت گرفته که کمک بزرگی در راستای رشد و رونق اقتصادی استان و حل مشکلات بخش خصوصی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1