تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۴۲۱۵۷۴
یادداشت؛

لزوم ایجاد پایگاه دائمی نجات جنگلها

ابوالحسن غلامی
۰
لزوم ایجاد پایگاه دائمی نجات جنگلها
کبنا ؛دوستان عالی مقام؛ روحانیت دلسوز، استاد فرهیخته جناب آقای آیت الله ملک حسینی نماینده مردم عزیز در مجلس خبرگان رهبری،جناب آقای حاج آقا حسینی نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه محترم یاسوج،جناب آقای حاج آقاحجازی امام جمعه محترم گچساران،جناب آقای حاج آقاعبودی امام جمعه محترم باشت،جناب آقای حاج آقا وحدانی فر امام جمعه محترم دهدشت، و سایر ائمه جمعه محترم شهرستانهای استان و تک تک روحانیون ارزشمند درحوزه های علمیه ومساجد استان کهگیلویه وبویراحمد
باسلام واحترام. درطول تاریخ استان کهگیلویه وبویراحمد و در فراز و نشیبهای مختلف حضورپررنگ، تاُثیرگذار و هدایت گر روحانیت محترم غیرقابل انکار بوده و هست. طی سالیان بخصوص روزهای اخیر منابع بی نظیر جنگلها و زیستگاههای حیات وحش گچساران، دهدشت و یاسوج در میان زبانه‌های بیرحم آتش، خاکستر و بربادرفته و می روند.
هر روز خبری از یک حریق جدید منتشر می شود. بخشی از طبیعت خدادادی سرزمین ما یانابوده شده و یاهم در آستانه نابودی ست، در کنار ناشی گری برخی از عوام و مشکلات مدیریتی و کمبود شدید امکانات، یکی از احتمالات بدبینانه این است که شاید سوء نیتی برای برهم زدن آرامش مردم غیرت مند ساکن در دامنه سلسله جبال استوار زاگرس وجودداشته باشد و موجبات دلسردی اقوام ساکن دراین مناطق سوق الجیشی و زیبا که خون هزاران نفر از فرزندانشان را تقدیم وطن عزیزمان ایران و ارزشهای انقلاب اسلامی کرده‌اند، فراهم گردد. بدون شک بسیج مردم، پشتیبانی از مسئولین زحمت کش پای کار و تذکرات مستمر و جدی شما عزیزان به مدیران استانی و کشوری ودرخواست جدی از مقامات بلندپایه ملی ازجمله ازمحضرمقام معظم رهبری و سران سه قوه می‌تواند نقش به سزایی در تهیه و تآمین بودجه و امکانات مهار آتش بخصوص خاموش کننده‌های دستی و هواپیمای آتشنشان و از همه مهم‌تر ایجاد "پایگاه دائم امداد جنگل زمینی و هوایی زاگرس" داشته باشد.
مع الوصف از محضر شریف شما برادران گرانقدر به حرمت بیست و هفت بارتکرار نام مقدس درخت (شجر) در قرآن مجید، استدعا می‌شود در کنار سایر مسئولین اجرایی و لشکری و نمایندگان محترم در مجلس، همانند دوران مبارزات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس نقش آفرینی بفرمایید و باورکنیم عمق فاجعه در حدی ست که بیشتر شبیه یک عزای عمومی است. استدعا می کنم مثل همیشه به وقت چنین حوادثی علمدار شوید و عامه مردم و مسئولین را فرا بخوانید، تا سیل جمعیت هزاران نفری مردم در کنار نیروهای داوطلب، اجرایی و دولتی، ارتشی، سپاهی و بسیجی با هم بارانی آرم بخش را بر دیو سرکش آتش بباریم.
 
سیزدهم خرداد نودونه
ابوالحسن غلامی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1