تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۴۲۱۵۵۷
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمددرخصوص اعتراض به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون بیانیه‌ی صادر کرد؛

مواضع اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد پیرامون اعتراض به اعتبار نامه تاجگردون

۷۲
۱۲
مواضع اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد پیرامون اعتراض به اعتبار نامه تاجگردون
کبنا ؛شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص اعتراض به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران و باشت بیانیه‌ی صادر کرد.
به گزارش کبنا، متن این بیانیه‌ی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
<<همه باید بدانند طهارت اقتصادی، شرط مشروعیت همه مقامات حکومت جمهوری اسلامی ایران است.>>
 امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی)
فساد، کلید هر تباهی در جامعه انسانی است. یکی از ابزار انبیاء الهی در تبلیغ توحید، تربیت انسان صالح، یعنی انسانی بری از فساد بوده است. بر اساس آموزه‌های قرآن، قوام جامعه به اقتصاد و سلامت آن است. سیره ائمه اطهار علیهم السلام، به ویژه مولای متقیان علی (ع) مبتنی بر ایجاد عدالت و زدودن فساد بوده است. عدالت از جمله ملزومات ایجاد جامعه الهی است. عدالت نیازی فطری است که مربوط به زمان و مکان خاصی نیست و تباه کننده آن فساد است.
کلید واژه مهم انقلاب اسلامی ایجاد عدالت و رفع تبعیض بوده است. تاکید بر واژه مستضعفین در بیانات حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب (مدظله) و لزوم حذف شرایطی که به استضعاف مردم و جامعه می انجامیداز مطالبات مهم امام، رهبری، انقلاب و ملت بوده است.
اکنون که تحت رهبری ولی امر مسلمین جهان (حفظه الله تعالی) چله اول انقلاب را پشت سرگذاشته و گام در چله دوم گذارده‌ایم ضروری است که زمینه‌های ایجاد تمدن اسلامی و تقویت حرکت رو به جلوی انقلاب را مهیا کنیم. ابزار ایجاد عدالت نیروی انسانی باورمند، پاکدست، انقلابی و ولایی است. بی شک مجلس به عنوان خانه ملت و جایگاهی که باید در آن احقاق حقوق ملّی شود، نقشی بی بدیل در این فرآیند خواهد داشت. عملکرد مجلس یازدهم در نخستین گام، نوید بخش بازگشت به آرمانهای انقلاب است. عمل انقلابی برخی از نمایندگان مجلس در مبارزه با فساد، منجر به سؤال از کسی شده است که رفتارهای او باور به عدالت را در ذهن مردم مخدوش کرده است. مهم‌ترین سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ناشی از مشروعیتی است که از باور به آرمانهای انقلاب برخاسته است و تداوم حضور آقای غلامرضا تاجگردون در کسوت نمایندگی ضربه‌ای جبران ناپذیر به جایگاه مجلس و باور به مشروعیت نظام اسلامی است چرا که مردم شعارها را با عملکرد می‌سنجند.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تحسین اقدام انقلابی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در مبارزه با فساد و مخالفت با اعتبار نامه آقای غلامرضا تاجگردون مواردی را در تأیید این اقدام به شرح زیر جهت توجه، بررسی و اقدام به عنوان بخشی از موارد اعلام می‌دارد.
1- اگر چه در نظام مقدس اسلامی پیاده سازی عدالت ایجاب می‌نماید که امکانات و منابع کشور بر اساس نیاز و استحقاق مناطق جغرافیایی و جمعیت درکشور توزیع گردد، اما متاسفانه به دلیل عدم استقرار سیستم مدیریتی و برنامه ریزی عدالت محور، حضور افراد در جایگاههاو مناصب بر عدم اجرای عدالت در توزیع این منابع سایه انداخته و بر همین اساس ریاست جناب آقای تاجگردون بر کمیسیون استراتژیک برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی و سابقه ایشان در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور این امکان را در اختیار ایشان قرار داد تا بر مقدرات مردم در توزیع نامناسب و اختصاص اعتبارات مؤثر واقع گردد، گرچه وجود این نقیصه در نظام مقدس جمهوری اسلامی از نظر شورای ائتلاف مذموم و ناپسند و موجب بی عدالتی در سطح جامعه می‌گردد اما، ایشان نه تنها از این نفوذ برای حل مشکلات استان محروم کهگیلویه و بویراحمد استفاده نکرده بلکه نگاه خویش را برای مناطق مختلف حوزه انتخابیه‌اش گزینشی کرده و برخلاف رویه قانونی توزیع اعتبارات در بخش‌هایی از مناطقی که به نوعی تحت مالکیت خانوادگی و دوستان خاص خود بوده، اعتبارات ملی را گسیل داشته که این موضوع باعث برهم زدن توازن منطقه‌ای در توسعه و پیشرفت استان و علاوه بر آن منجر به سرشکستگی و احساس حقارت برای سایر مناطق استان شده و همین امر به بی اعتمادی و بروز نارضایتی از نظام مقدس جمهوری اسلامی در بین آحاد مردم منجرگردیده است.
2- ماهیت وجودی انقلاب، استقرار نظام اسلامی، مبارزه با ظلم، روحیه استکباری، دفن افکار سلطنتی و شاهنشاهی بوده است. استان محروم کهگیلویه و بویراحمد در سخت‌ترین شرایط دوران ستم شاهی تحت حاکمیت ظالمانه خوانین، مباشرین و کدخدایان زورگوی آن زمان بود و خاطرات بسیار تلخی را برای توده مردم، خصوصاً محرومین، مستضعفین، رعایا، فقرا و مستمندان برجای گذاشته است. با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و هویت بخشی به محرومین و مستضعفین و سرکوب نگاه ظالمانه، بارقه امیدی را برای انقلابیون ایجاد و منجر به دفن این تفکر منحوس گردید که متاسفانه بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی، آقای غلامرضا تاجگردون به عنوان نماینده مجلس و کارگزار نظام اسلامی در اظهار نظری رسمی انتصاب خویش را به این تفکر از افتخارات خود و خانواده‌اش می‌داند و با صراحت هرچه تمام در رسانه‌ها و سایت‌ها این موضوع را رجز خوانی می‌کند، گویا فصل مجاهدتها، ایثار، شهادت‌ها و ظلم ستیزی‌ها به پایان رسیده و قرار است رویکرد جامعه عوض شود. البته سازماندهی وتقویت فرزندان واقارب خوانین وکدخداهاازطریق واگذاری پیمانهاوتقویت بنیه مالی آنان توسط ایشان برخاسته ازهمین طرزتفکرمیباشد.
3- ایشان در اظهار نظری رسمی اعلام می‌دارد که قبل از تولدشان بیش از چهارصد هکتار زمین بنام پدرشان ثبت گردیده و این خود دلیلی بر نفوذ در دستگاه رژیم فاسد گذشته و حاکمیت نظام ارباب و رعیتی سابق منطقه می‌باشد. خودِ این مدعا بیانگر این است که در همان زمان نیز در توزیع منابع، حق و حقوق محرومین و مستضعفین تضییع گردیده و حاکمیت فئودالیسم و زمین خواری از همان زمان هم در خانواده ایشان وجود داشته است. تاجگردون همچنان در نظام اسلامی در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در توزیع اعتبارات حضور داشته و شکاف و تضاد طبقاتی نه دوچندان بلکه صد چندان شده است.
4- براساس نفوذ و تاثیرگذاری آقای غلامرضا تاجگردون از طریق کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بر دولت تدبیر و امید و صبغه اصلاح طلبی ایشان و نفوذشان در این حوزه تا جایی که حاضر است با «روحانی به جهنم برود ولی با رئیسی به بهشت وارد نشود.» با انتخاب استانداران، رؤسای سازمانها، مدیران کل، فرمانداران، رؤسای ادارات شهرستان و مناطق به صورت یکدست باعث از بین بردن شایسته سالاری وعدم استفاده از سایر نیروها در سطح استان گردیده و برخلاف وظایف قانونی نمایندگیِ خود، به صورت علنی اقدام به دستور به مدیران در همه سطوح نموده و چون مدیران و مسئولین عمدتاً از وابستگان و همراهان ایشان از نظر منطقه جغرافیایی و سیاسی است در حال حاضر در جامعه استانی مدیران را در تمام سطوح مدیریتی، فرمانبرداران و عاملین اجرای دستورات ایشان می‌شناسند و اصل تفکیک قوا در حوزه قوای مقننه و مجریه کاملاً از بین رفته و همین موضوع باعث ایجاد فساد اداری، رانتخواری، سوءاستفاده از موقعیت شغلی، استخدام‌های فله‌ای و واگذاری پیمان‌ها، وام‌ها و امکانات و امتیازات نظام جمهوری اسلامی برای عده‌ای خاص شده است. جای تأسف است در آتش سوزی‌های اخیر در حوزه گچساران پس از بررسی مشخص گردید منابع طبیعی گچساران در سه چهارسال گذشته هشت نفر خانم را بکار گرفته که از نظر تخصص درچنین شرایطی کارایی لازم را برای انجام وظایف ذاتی خود ندارند و این موضوع به عنوان یک طنز تلخ در جامعه مطرح است.
5- علاوه بر کانالیزه کردن کلیه فرصت‌ها در سطح استان، نفوذ ایشان در سطح کشور منجر به استفاده از منابع نظام و جایگاههای تاثیرگذاردر سطح ملی گردیده است. باند بازی با انتصاب بعضی از نیروهای وابسته در سطح ملی و استفاده از ظرفیت آنها برای سوء استفاده اطرافیان و همراهان ایشان در سطح کشور شده است. هم اکنون مشهور است که بیش از دوهزار نفر از اطرافیان ایشان فقط در بنگاه اقتصادی شستا مشغول بکار می‌باشند. اگرچه در نگاه اول شاید این موضوع طبیعی به نظر برسد امادر استان محرومی که بالاترین نرخ بیکاری را دارد وجود تبعیض و بی عدالتی در بکارگیری نیروها باعث بی اعتمادی و نارضایتی مردم خصوصاً جوانان تحصیل کرده و بیکار گردیده که خود را بدون حامی و پشیتیبان می‌بینند و می‌دانند. در بقیه حوزها همانند نفت و سایر وزارت خانه هانیز شرایط به همین کیفیت است.
6- تأسیس شرکت‌های مختلف در بخش‌های گوناگون که در آمارها از پنجاه و دو تا هشتاد و دو شرکت را نام می‌برند و این شرکتها به صورت واقعی و صوری توسط ایشان بستگان و اطرافیان به ثبت رسیده یا راه اندازی شده به چه معنا است؟ آیا رسالت مسئولین و کارگزاران نظام معطوف کردن وقت، انرژی و تلاششان می‌بایست برای پیشرفت و توسعه عدالت درسطح جامعه باشد یا اینکه ایجاد فرصت‌هایی برای رانتخواری و ویژه خواری برای عده‌ای خاص؟
7- در نظام مقدس جمهوری اسلامی شرایط رقابت در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات می‌بایست برای همه کاندیداها یکسان باشد تا مردم بتوانند آزادانه و بر اساس شناخت، نمایندگان خود را در جایگاه‌های مختلف انتخاب نمایند در حال حاضر خرید کرسی در حوزه‌های مختلف خصوصاً نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در حوزه انتخابیه گچساران و باشت به یک باور عمومی تبدیل شده است و این نیست مگر این که خود آقای تاجگردون رسماً اعلام نموده که از بیست و چهارسالگی جزو مدیران ارشد نظام بوده و نوع مسئولیت ایشان و امکانات در اختیار در سازمان برنامه و بودجه از همان زمان نیروهایی را تحت عنوان پیمانکار در اطراف خود به وجود آورده که در حال حاضر هم در سطح ملی و هم در سطح منطقه‌ای پیمانهای کلانی را براساس توصیه و نفوذ ایشان به آنها واگذار می‌نمایند. رقم گردش مالی تعدادی از این‌ها در طول یکسال به چند صد میلیارد و یا بیش از هزار میلیارد می‌رسد. هزینه کردن پول‌های توصیه‌ای در انتخابات این حوزه انتخابیه موضوعی مسلم و کاملاً مشخص است. جای سؤال است، چرا در نظام اسلامی عده‌ای باید بخورند که جانشان برآید و عده‌ای از گرسنگی جانشان درآید؟؟؟
8- رعایت مسائل شرعی و پایبندی به مقدسات از بدیهی‌ترین شرایطی است که یک نماینده یا کارگزار نظام اسلامی می‌بایست متصف به این صفت باشد. در بحث اعتراض به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون توسط چند تن از نمایندگان محترم ایشان نیز بدون دلیل به اعتبار نامه چند تن از نمایندگان انقلابی معترض گردیده است. این اعتراض ایشان نقض سوگندی است که چند روز قبل از آن به صورت رسمی یاد کرده است چرا که در آن سوگندنامه رعایت مسائل شرعی و حق و حقوق عمومی از جمله تعهدات سوگند است. به چه دلیل بعد از اعتراض به اعتبار نامه ایشان، نامبرده بدون دلیل اقدام به اعتراض متقابل نموده است؟ آیا این موضوع به جز باجگیری، گرو کشی و انتقام است؟ اگر اعتراض ایشان براساس عمل به وظیفه بوده چرا قبل از این که به اعتبارنامه خودشان اعتراض شود این وظیفه را انجام نداد؟؟؟
9- شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از اقدام انقلابی تعدادی از نمایندگان محترم در اعتراض به اعتبارنامه آقای غلامرضا تاجگردون اعلام می‌نماید؛ رویکرد فعلی مردم مبارزه با فساد، بی عدالتی، تبعیض، رانتخواری، ویژه خواری و تضییع حقوق عمومی است. بر همین اساس در این دوره از مجلس یکبار دیگر به نیروهای انقلابی با تابلوی مشخص اعتماد نموده‌اند و ضرورت دارد به این خواسته به حق و منطقی ملت شریف ایران از صفر تا صد توجه شده و جامه عمل پوشانده شود. این اقدام سرفصل و آغازی است به عنوان آزمایشی تعیین کننده برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی. چنانچه در این مرحله بدون ملاحظه و براساس تعهد نمایندگان و واقعیتهای موجود با این فساد مقابله شود این امید در عامه مردم خصوصاً نیروهای انقلابی ایجاد می‌شود کهان شاءالله مجلس یازدهم حرکت جدی خود را در برخورد با فساد آغاز کرده و بدون ملاحظه به فرامین و دستورات ولی امر مسلمین جهان و خواسته بحق ملت بزرگ و شریف ایران در بحث مبارزه با فساد و مفاسد اقتصادی جامه عمل پوشیده و این مسیر را تا آخر ادامه خواهد داد.
10-شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از شعبه رسیدگی کننده، کمیسیون تحقیق و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درخواست می‌نماید هیاتی را به استان اعزام تا ضمن بررسی اعتبارات و تخصیص‌های لحاظ شده در طول هشت سال گذشته از طریق اعتبارات ملی و استانی نحوه‌ی توزیع و هزینه کرد و پیمانکاران طرح‌های اجرا شده را در مناطق و شهرستان‌های استان بررسی کرده و میزان اجرای عدالت را بر اساس شاخصهای وسعت و جمعیت سنجش وچگونگی احقاق یاتضییع حقوق عامه راجهت تنویرافکارعموم ومردم شریف استان مشخص واعلام نمایند.
11- شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مصرانه درخواست می‌نماید مبارزه با فساد و مفاسد اقتصادی را بدون در نظر گرفتن ملاحظات سیاسی، منطقه‌ای و بدور از تبعیض با تمام توان در دستور کار خود قرار داده تا پاسخگوی اعتماد مردم به خادمین خودشان در مجلس شورای اسلامی باشند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی
استان کهگیلویه وبویراحمد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چرا برای قالیباف این طور بیانیه ندادید
احسان
Iran, Islamic Republic of
نیروهای انقلابی کجابودید این هشت سال استان رو به فنا بردن سکوت کردیید حالا بیدارشدید وای به حال انقلاب که نیروهای انقلابیش درخواب هستند
علی
Iran, Islamic Republic of
صبح بخیر نیروهای انقلاب بیدار شدنتان مبارک
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا شما چقدر بی ظرفیت هستین که قادر به پذیرش کسی که همفکر خودتان نیست هم در اولین روز قدرت نبودین شک نکنید بازم توسط مردم دیپورت میشین
دنا
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون در قلب مردم هست حذف شدنی نیست
خال
Iran, Islamic Republic of
مردم کار به لر وغیر لر ندارن هرکس با فساد مبارزه کنه مورد تایید مردمه
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون قلب زاگرس نشینان جنوب قلب بختیاری های خوزستان سرداراسعد بختیاری فاتح تهران..مجلس ما شده بود زاکانی ها هرموقع جلسه مجلس بود بایدزاکانی برای مردم وبه نفع خودش حرف بزند دستان تاجگردون طلای ناب است که گلوی اینnراگرفته است.ما بختیاری های ایذه باغملک مسجدسلیمان گتوند اندیکا شوشتر حمایت خود را از دکتر تاجگردون اعلام داشته ودرکنار برادران لر گچساران تا آخر ایستاده ایم.
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی
علی
Iran, Islamic Republic of
احصنت به این بیانیه
Iran, Islamic Republic of
تو اول احسنت رو درست بنویس بعد نظر بده
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
اون موقع که بویراحمد همه منابع را برای خودش برمیداشت همچین میک
گم
Iran, Islamic Republic of
برین همتون
مسعود
Iran, Islamic Republic of
یه بیانیه هم درمورد رئیس مجلس بنویسید اگر مردید
جحخ
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
😊😊😊
واقع بین دنا
Iran, Islamic Republic of
از اقدام شایسته شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان تقدیر و تشکر بعمل می آید.
صادق
Iran, Islamic Republic of
درودبرشورای ائتلاف درود وصددرود
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
شورای ائتلاف اصولگرایان اگه راست میگن اسمشون را بنویسند.این متن توسط چند نفر از یک شهر و یک طایفه خاص نوشته شده
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون بمایه افتخار قوم‌لر می باشد و جای تاسف است که غیرت لری را فراموش کرده ایم . تاجگردون عشق لر . عزت لر . چهره ملی از قوم لر بوده و مایه شرم است که احدی از قوم لر در این زمان علیه ایشان تخریب نماید
Romania
اخسنت بزاین نیروهای اتقلایی
محسن
Iran, Islamic Republic of
این مقالقه به سبک جناحی واحساسی نوشته شده واستان مارا زیر سوال میبرد
Iran, Islamic Republic of
بدانید تمام تلاشتان ارزش ندارد به کوری چشم همه شما تاجگردون سرافراز و مقتدر ادلامه خواهد داد
آگاه
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون به بچه های منطقه و استان کمک کرده
بودجه برای استان اورده

شما ابزار چه کسانی هستید؟
از چه دارید می سوزید؟؟؟؟؟؟
میلاد
بودجه دوتا شهرستان گهگیلویه و بویراحمد رو بخاطر گچساران قطع کرد اینم چوب خدا
عبدالمجید
Iran, Islamic Republic of
انتظار است برای رفع ابهام چنین کاری بشود
Iran, Islamic Republic of
درود
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای شما که 32 سال حق باشت و گچساران را خورد یه آب هم روش حالا که یکی پیدا شد و حق و حقوق این دیار را گرفته اینطوری دارید نمایند منتخب مردم را نابود میکنید و هزار انگ بهش می‌زنید مطمئن باشید هیچ نمی‌توانید بکنید.... دارین میسوزین از این همه اقتدار
Iran, Islamic Republic of
چقدر ما لرها بدبختیم دیگران برای لرستیزی کم بودند خود لرها هم آلت دست آنها قرار گرفته اند. دوستان موقع مقابله با لرها در کشور چپ و راست همدست میشوند. نمونه اش آقای افشانی بود که میتوانست به وزارت برسند نمونه اش آقای تاجگردونه که حتی پتانسیل رئیس جمهور بودن را هم دارد اینها اگر دنبال مبارزه با رانت خواری و فساد بودن با مافیای ایرانخودرو برخورد می کردند و یا آنهمه مدرک بر علیه آقای قالیباف در زمان شهرداری را نادیده نمیگرفتند. بقیه استانها برای منافع استانشان چپ و راستشون کنار هم هستند و در سطح کلان هردو جناح باهم جلسه میگذارند. ناراحتی سایر نماینده ها از اقای تاجگردون اینه که می گویند چرا این همه بودجه را تاجگردون به استان ک.ب سرازیر کرده و از طرفی نسبت به ایشان حسادت می کنند. حتی اگر تاجگردان بیش از حق استان بودجه گرفته باشد جبران بخش اندکی از حق کشی هایی که در سنوات قبل در حق استان انجام گرفته نخواهد شد‌
Iran, Islamic Republic of
با ای متن بلندت‌ همتون از حسادت دارید حرف میزنید تاجگردون‌ یعنی اعتبار لر یعنی نماد لر داری از چی حرف میزنی هزارسال دیگه لر ها آدمی با این مشخصات‌ خوب نمیتونن‌ بفرستن‌ مجلس اینکار یعنی ضربه به تمام لرها
محمدی
Iran, Islamic Republic of
منبعد ببینم نمایندگان به اصطلاح اصول گرای شما چقدر پول برای این استان فلک زده می اورند مطمئن باشید رو به زوال خوایم رفت. شما ها چطور می خواهید پول از دست نمایندگان ترک و تهرانی دربیاورید اینها نقشه کشیدند تا بودجه را از دست ما لرها دربیاورند شماهم پشت سر هم بیانیه میدهید
دیده بان
Iran, Islamic Republic of
کیفر خواست واقعی است.در این متن نگفته اعتبار به گچساران داده گفته در خود حوزه انتخابیه اش اعتبارات هدف دار در جهت منافع خودش هزینه شده..واقعیتها بیان شده.
احمدی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای شما نه کسی شما را می شناسد نه اعتماد دارد تاجگردون افتخار همه زاگرس نشینان هست
گچساران شهرمن
Iran, Islamic Republic of
نگران نباشید بودجه و اعتبار خودش میاد البته احتمالاً با باد !!! خخخخخخخخ
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا " متاسفم به دیدگاههای بی بصیرتتان . از ماست که برماست ....
Iran, Islamic Republic of
سپاس از نیروهای انقلابی
امیدوارم که دست مافیا و رانت برچیده شود
محمد
Iran, Islamic Republic of
سروته یک کرباسین همه تون
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
هرچه باشه یه لرهست حداقل دراستان بایدحمایت میشد...مگه بقیه ازهرچیزی مبراهستند
Iran, Islamic Republic of
چرا برای پرونده قالیباف بیانیه نمی دن
جواد بهمئی
Iran, Islamic Republic of
من از شهرستان بهمئی ارادت خودم را بعنوان یک اصولگرا خدمت جناب تاجگردون اعلام میکنم.....ایشان یکی از فرزندان غیور لر واستان کهگیلیویه و بویراحمد هستن....آیا میخواهید نماینده مثل عدل هاشمی پور باشد یا زارعی ک هیچی برا استان انجام ندادن و هبچ دستاوردی نداشتن.....عدل هاشمی برا بهمئی چکار کرد هیچ جز لیدرها......موحد چ کرد هیچ ....بزرگواری ی مقدارکار کرد اون هم برای لیدر ها.....اما تاجگردون گچساران را زیر ورو کرد.....گچساران الان بهترین شهر و جاده ها وادارات جنوب کشور را دارد....مقایسه کنید گچساران را با امیدیه یا مسجد سلیمان....همه این جنجالها زیر سر حسینی بحرینی است.....ایشان چون رای نیاورد سعی میکنه ایشان را تخریب کند.....بعضی ها احساس میکنن انقلاب ارثیه پدرشان هست شما استان را در محرومیت فرو بردید ....از خدا بترسید....شیر لر تاجگردون....ب امید برتری لر ها بر تهرانی ها.....والسلام
Iran, Islamic Republic of
دردوبرشما هم استانی خوش فکروخوش طینت.تاجگردون خونی است که رگهای ماجاری است
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
با سلام
در راستای این مواضع متاسفانه یکی از نیروهایی که در سطح شهرستان بوشهر با بی توجهی نظارت منازل مسکن مهر را برای کارفرمایان وپیمانکارا تایید و نظارت کرد و در این چند سال داد وفریاد هزاران مردم فقیر وضعیف را بلند کرد و اکثرا به دلیل مشکلات فیزیکی و ایجاد شکاف بین خریداران وفروشندگان این املاک به در شوراهای حل اختلاف بوجود آورد فردی به نام / از بستگان نزدیک به جناب تاجگردون بود که از قبل ایشان به این جابگاه رسیده بود و بعد به راه وشهرسازی استان فارس منتقل شدخواهشن بررسی کنید و احقاق حق کنید.....؟؟!!
علی
Iran, Islamic Republic of
قضیه شورای ائتلاف انقلاب استان ، خودشان در مبارزه مستقیم نمیتوانند با تاجگردون و گچساران موفق شوند میخواهند با تیر دیگران فتح کنند .🤣🤣🤣
United States
شما نمایندها که شروع کردید مطیع امر بشید سر وته یک‌کرباسید ریس مجلس را چه فرزند اورا رسیدگی کنید با بیت المال چه کرده
رسالت پناه
Iran, Islamic Republic of
نیروهای انقلاب در مورد اتش سوزی های استان نظر بدهند و اتش را خاموش کنند و از بی توجهی مسولین بالا دستی شکوه کنند. هفتاد سال است 25 در صد وشاید هم بیشتر نفت کشور از استان صادر می شود و شهر های استان در انتهای جدول خدمات شهری قرار دارند و استانمان همیشه جزء محروم ترین استانها بوده وحالا با کلاه گشادی که سر مردم گذاشته اند به کم برخوردار تغییر کرده است. راستش من به نظرهای همه احترام می گذارم اما باید بدانیم مغز انسان به اندازه محیط پیرامونش رشد می کند و من نگارنده و توی عضو نیروهای انقلاب هم سطح رشدمان به اندازه وسعت استانمان کم رشد کرده است .انها هم برای رضای خدا مخالفت نمی کنند .وگر نه شواری نگهبان که فقهای آن توسط رهبر انقلاب انتخاب شده اند صلاحیت ایشان را در پروسه ای نفس گیر تایید کرده است پس حق رای دهندگان به ایشان چه می شود. شما دارید شورای نگهبان را تضعیف و به جای اینکه پشت سر رهبری حرکت کنید جلوی ایشان حرکت می کنید.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
نیروهای به اصطلاح انقلابی با این بیانیه
نشان دادند که نه دغدغه منافع استان را ندارند و نه غیرت لری
اینها فقط منافع حزبی را مد نظر دارند
امید
Iran, Islamic Republic of
بهتره گچساران و خودش مستقل بشه..امیدی به یاسوجی ها نیست.پول نفت گچساران را میخورن و بر علیه نماینده گچساران جبهه میگیرن
صادق
Iran, Islamic Republic of
یاسوجیا مرد تمام عیارن مردمان اصیل وولایت مدارن
محمد
Iran, Islamic Republic of
مدارک لازم به قوه قضاییه ارسال و روشنگری شود
Iran, Islamic Republic of
آقایان نگاه وطرز فکر مغرضانه نداشته باشین ومنطقی ودوراز احساسات وتعصبات سیاسی وفرااستانی فکر کنیدوبیانیه بدهید.
آقای تاجگردون فرزندی ازدیارلرتبارتوانسته درسطح ملی حرفی برای گفتن داشته باشد وشاید میتوان گفت یکی از انگشت شمار نیروهای لرتباری هست که میتوان در سطح کلان کشور نامی از ایشان برد وایشان بعنوان نماینده شهر ودیار خودش تلاش کرده از دهن برخی نمایندگان بانفوذ بقیه قشرها وزبان های مختلف کشور بودجه ای برای دیار خودش جذب کند.
آیا اگر عرضه وتوان جذب این منابع را برای استان نداشت شماها خوشنود میشدید ؟
پس خواهشا دورازتفکرات وتعصبات سیاسی بیاندیشید.
تشکر
سیدحسن موسوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرزند پر افتخار قوم بزرگ لر جناب دکترتاجگردون عزیز واقعا در تعجبم که چرا باید خودمان فرزند این استان که اقتدارش در مجلس همیشه برای لر مشخص بود باید اینطور بهش بی مهری کنیم آقای تاجگردون برا استان خیلی زحمت کشید این نیروهای انقلابی از کجا دارن میسوزن
Iran, Islamic Republic of
من ساکن یاسوج هستم اقای تاجگردون یک چهره ملی میباشد حسادت وکینه توزی ادمها باعث ایجاد این مشکل شده است انسانی فعال که برای مردم حوزه گچساران از هیچ کوششی دریغ نکرد عملکرد ایشان را با بقیه نمایندگان استان مقایسه کنید در طول سالیان گذشته
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
شما چرا ایقد می سوزید؟
خدایی دلم براتون می سوزه ! خیلی دوس دارین مردم آدم حسابتون کنن و به هرکی گفتین رای بدن ولی مردم ذات شما رو می شناسن !!!!
شما که تحمل ندارین ببینین دلاوری از خطه زاگرس با بزرگان سیاست رقابت کند و مایه فخر جنوب شود !!!! شما لیاقت موکلی حاج غلام رو ندارین !!!
ع۷
Russian Federation
من به عنوان یک اصول گرا بشدت از این بیانیه اعلام انزجار می‌کنم تاجگردون گذشته از هر فکر و عقیده ای که دارد آبروی آستان هست و شایسته نیست فرزندان خدوم استان فدای معادلات جناحی و حزبی عده آی گردد این بیانیه کسانی است که در شب نشینی ها برای اصولگرا های مظلوم نسخه می پیچند و از این رهگذر از عنوان اصول گرا منافع زیادی کسب کردند.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مردم ما همیشه زیر پای آدمای خوبو خالی میکنن نفرین بر مردم استان //برادر ان و فامیلای مسئولین دارن میدزدن و میخورن و آزادن ؟اما تاجگردون باید زیر سئوال بره؟
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید شما به جایی نمی رسید مطمئن باشید مردم استان کهکیلویه وبویراحمد دیگر بله قربانگو به مجلس نمی فرستد مطمین باشید دیگر بله قربانگو از استان کهکیلویه وبویراحمد به مجلس نمی رود ومجلس بله قربانگوها مجلس استان کهکیلویه وبویراحمد را نخواهد دید
Iran, Islamic Republic of
نترسید به شما هم میرسه
United States
اسمشون رو پای بیانیه بنویسند
United States
درود بر تاجگردون ...
قالیباف
Iran, Islamic Republic of
آقایان انقلابی ؟؟؟؟؟؟،، نجفی به شهرداری تهران رفت پیوندهای بزرگ فساد را بالا کشید با نقشه به حبس کشیده شد حالا شما اگر مردانه میخایین بیانیه علیه آنها بدین و طرح اعتبارنامه تاجمرد زاگرس مانند طرح رسوایی نجفی از یک ابخور سرچشمه گرفته و برای قطع دست قوم لر از بودجه نفت خودشان میباشد که شماها نه تدبیر آن را دارید و نه قدرت آن را دارید که درک کنید سیاست لر ستیزی حاکم در تهران را؟؟؟؟؟
دیوانه لر
Iran, Islamic Republic of
نگاهی به سرنوشت نجفی وقتی به شهرداری رفت تا پیوندهای فساد را بالا بکشد حالا در مجلس همان شبکه برای قطع دست مردم جنوب دست بکار شد که بنظر میرسد موفق شده اند ولی عاقبت آن دیر یا زود فقط رسوایی میباشد البته که مردم جنوب همه مسایل را میدانند ولی زورشان نمی رسد/ با اندیشه قجری امروز مردم جنوب را نشانه گرفته !!!!!!!!!!!!
Masoudking
Iran, Islamic Republic of
آیا کسی هست بهتر از تاجگردون
اگه کسی هست چطور ما نمی بینیم
یادمون نره روز انتخابات چه گذشت
نماینده باید مثل تاجگردون باشه
باید بتونه دولت رو موظف کنه بودجه برا منطقه در نظر بگیره
تاجگردون صرفا سیاستمدار نیست ایشون دکترای اقتصاد دارن پس بهتر از این هیچ وقت نداشتیم و نخواهیم داشت
حالا شما بزرگواران خودتون رو بزنینین به ......
Iran, Islamic Republic of
حیف مجلس واسم انقلاب/ این اونایی که همدتسشن تاییدش میکنن
Germany
اینکه حکم کلی صادر می کنی از شما احتمالا یک با سواد بعید است

شما توجه کنید بیشتر تحلیل هایی که کیهان در باره برجام انجام داده درست در آمده

حتی اخیر همان صاحبان برجام تحلیل های گذشته کیهان را تکرار می کنند
حتی گاهی اوقات تندتر از کیهان

مخلص کلام اینکه دروغ نباید
نوشت
دروغ زندگی انسان تباه می کند
یحیی زاده
Germany
نكوهش مجادله و آثار آن

الإمامُ الهاديُّ عليه السلام :
 المِراءُ يُفسِدُ الصَّداقَةَ القَديمَةَ ، و يَحَلِّلُ العُقدَةَ الوَثيقَةَ ، و أقلُّ ما فيهِ أن تَكونَ فيهِ المُغالَبةُ ، و المُغالَبةُ اُسُّ أسبابِ القَطيعَةِ

أعلام الدين : 311

امام هادى عليه السلام :
 مجادله كردن، دوستى ديرين را از بين مى برد و پيوند استوار را از هم مى گسلد و كمترين چيزى كه در مجادله هست، چيره جويى است و چيره جويى، خود عامل اصلى قطع رابطه مى باشد
Germany
نكوهش مجادله و آثار آن

الإمامُ الهاديُّ عليه السلام :
 المِراءُ يُفسِدُ الصَّداقَةَ القَديمَةَ ، و يَحَلِّلُ العُقدَةَ الوَثيقَةَ ، و أقلُّ ما فيهِ أن تَكونَ فيهِ المُغالَبةُ ، و المُغالَبةُ اُسُّ أسبابِ القَطيعَةِ

أعلام الدين : 311

امام هادى عليه السلام :
 مجادله كردن، دوستى ديرين را از بين مى برد و پيوند استوار را از هم مى گسلد و كمترين چيزى كه در مجادله هست، چيره جويى است و چيره جويى، خود عامل اصلى قطع رابطه مى باشد
Iran, Islamic Republic of
خداخیرتون بده یکی به داداین استان برسه که بابی عدالتی وتبعیض نابودش کرد
Iran, Islamic Republic of
خداخیرتون بده نزارین ببشترازاین ای استان نابودبشه.رسیدگی کنین.خدافظ تاجگردوون
Iran, Islamic Republic of
بروید با خدا خلوت کنید وتوبه کنید و از گذشته خود اظهار ندامت کنید تا شاید خدا از سر تقصیر وگناهانتان بگذرد و بیت المال را با همین جمع کردید به بیت المال برگردانید خداوند ارحم الراحمین است
نگین
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله ک دست کوتاه بشه از اینهمه حق مخصوصا تو ادارات و بیمارستان بی بی حکیمه
Iran, Islamic Republic of
یکی از خصوصیات خوب یک رسانه وسایت خبری شجاعت آن می باسد رسالتش رساندن اعتراض وفریاد مردم به مسولین می باشد چه متنها وکامنت ها تعریف وتمجید وچاپلوسی باشد چه اعتراض شدید والحن به عملکرد مسولین یا نماینده اجاره ای در مجلس شورای اسلامی باشد واقعا مجلسی که نمایندگانش با حضور حداقلی مردم به مجلس رفته مجلسی فرمایشی است /واقعا این مجلس انتخابی نیست با عدم حضور چهرهای انقلابی وشناخته شده واقعی تعدادی از حوزه انتخابیه تهران بزرگ با ١٢%رای مردم به مجلس رفته اند چگونه می توانند دغدغه مردم را داشته باشند واقعا مسولین نظام چه حرفی برای گفتن دارند که با یک جمعیت حداقلی می خواهند بر این مردم حکومت کنند کجایی این مجلس می تواند در راس باشد کجای این مجلس در طراز انقلاب اسلامی است آیا هنوز با گذشت چهل ویک سال مسولین مفهوم جمهوریت واسلامیت را درک نکرده اند یا خود را به خواب زده اند چگونه ممکن است یک جمعیت حداقلی که هیچ نقشی در انقلاب ونظام نداشته اند فقط وفقط. نفوذ کرده اند مصلحت نظام وانقلاب را به آنها سپرده اند این.ی بابی شده برای نفوذ که انقلاب اسلامی که حاصل وثمره خون دل خوردن حضرت امام رحمت الله علیه و خون هزارا هزار شهید است به ناکجا آباد برود اگر مسولین دل سرد شده اند ویا سیر شده اند مردم دلشون در گرو سربلندی مملکت وانقلاب ودین واسلام است شما دارید پاکسازی می کنید انقلابیون وزحمت کشان سیلی خوردگان از طاغوت را زمینه را مساعد می کنید برای ریاکاران نفوذی و شاید زمانی پشیمان شوید که زیر چکمه نفوذی های منافق اجازه نفس کشیدن نداشته باشید
مینو
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب
اتفاقا نمایندگان مجلس یازدهم هیچ جنبه انقلابی ندارند والا یکی از نمایندگانی که. امضا کرد تائید صلاحیت اعتبار نامه نمی شد
مراد
Iran, Islamic Republic of
چطور شورای نگهبان تاییدش کرده با این همه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1