تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۴۲۱۵۴۸
یادداشتی از سعید باقری نجف آباد؛

جنگ نابرابر بر علیه فرزند شایسته زاگرس

۱۵
۸
جنگ نابرابر بر علیه فرزند شایسته زاگرس
کبنا ؛روزی که رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به روشنی بیان نمودند که «میزان رای ملت است»؛ شاید هیچ اندیشمندی عمقِ جان و کلامِ پر مغز این جمله تاریخی را درک نکرد که پیر خمین با چه درک ظریف و مشخصی به حق رای آزادانه، شفاف و مشروع بخش مردم در انتخاب وکلا و مسئولینشان جامه عمل پوشاند تا جمهوری اسلامی ایران، میعادگاه مردم سالاری دینی قرار گیرد و عطر خوش آن در همه عالم فراگیر شود.
اینک که قوه مقننه به عنوان خانه ملت و نمایندگان مجلس آن به عنوان صداهای تمام اقوام، گروه ها، اندیشه ها و احزاب زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای اعتلای نام مقدس این سرزمینِ تاریخ ساز و پر افتخار قرار گرفته اند، به جای انکه شاهد شنیدن صدای همدلی، همزبانی و آرامش و پیشرفت در قلب قوه قانونگذاری کشور باشیم متاسفانه رفتارهای در طی این روزها از برخی منتخبین مجلس  سر می زند که شایسته شان و منزلت این نظام مقدس و مردم فهیم و آگاهش نیست!
متاسفانه امروز عده ای که از مشارکت سیاسی با شکوه مردم در 2 اسفند 98 سخت آزرده خاطر شده اند و به انتخاب مردمی که در بین نامزدهای محترم حاضر در عرصه انتخابات در حوزه انتخابیه  گچساران و باشت، نام دکترغلام رضا تاجگردون را برگزیدند و ایشان را بر اساس شایستگی در امر وکلات و توانمندی در زمینه خدمت رسانی به آحاد ملت مجددا وکیل خود لقب دادند و بر رفتار شایسته سالاری و تصمیمات عقلانی واندیشه توسعه محورایشان مهر تائید زدند و به جای تسلیم شدن در برابر اراده مردم از انتخاب هوشمندانه این ملت زبان به دندان گرفته اند و همچنان با ایجاد شبهه افکنی در ارتباط با شخصیت حقیقی و حقوقی فرزند شجاع زاگرس سعی در تسویه حساب سیاسی با  انسانی را دارند که دوست و دوشمن، موافق و مخالف به خِرد ورزی و تدبیر و سلامتی سیاسی-اقتصادی و اجتماعی ایشان گواهی می دهند!
امروز نه فقط مردمِ قدرشناس  گچساران و باشت و حتی نه الزاما مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد بلکه اکنون ملتِ عزیز و آگاه ایران به چشم خود می بینند که لر بودن در عرصه سیاسی، شجاع بودن در بیان مواضع ، توانمند بودن در حوزه تخصصی و محبوب بودن در قلب و انتخاب مردمی و مشهور بودن در جای جای این سرزمین؛ چه تاوان و بهای سنگینی با خود به همراه دارد.
وقتی انسانی چون دکتر غلامرضا تاجگردون که خود فرزند نخبه این نظام است و سینه سترگ خانواده اش برای دفاع از این کشور گلگون کفن شده است و پیکر خانواده اش در راه اقتدار و صلابت این نظام  با افتخار هدیه داده شده  و هنگامی که در بررسی صلاحیت ها از فیلتر حساس، قوی، محکم و شفاف شورای محترم نگهبان گذشته تا تائید صلاحیت ایشان سند تاریخی و قابل اتکا و افتخار قوم لر بر سلامت مالی، سیاسی، اخلاقی و رفتاری فرزند خوش نام خویش باشد اینک چه دلیلی دارد عده ای با تابلوی مردمی اما با پشت پرده های سیاسی در پی انتقام از انتخاب مردمی باشند که مایه غرور ایران و قوم لر و خطه زاگرس نشین بوده است؟
 
بر همگان روشن و هویداست که دکتر غلام رضا تاجگردون؛ انسانی شریف، مسئولی پاک دست، مدیری توانمند و نماینده مردمی بوده است که در 8 سال حضور مقتدرانه و اثر بخش در مجلس شورای اسلامی، آثار خدمت رسانی ایشان به عینه قابل لمس است و اکنون با توجه به شرایط حساس و خاص کشور که زمینه وحدت، اتحاد و آرامش در آن بیش از هر زمان دیگری در تمام ارکان نظام احساس می شود؛ عده ای به جای آنکه به تقویت ظرفیت های انسانی  و سرمایه های اجتماعی نظام اهتمام ویژه بورزند، با  انتخاب مسیری اشتباه،  پر هزینه و بی فایده، در روند رشد و پیشرفت کشور خلل ایجاد می کنند تا از متن به حاشیه رجوع کرده و بر دغدغه های بی پایان و بی ثمر این ملت بیفزایند؛ اما گویا نمی دانند که دکتر تاجگردون بدون توجه به حواشی پیش آمده که از دیر باز با آنان آشناست به راه خود که همان راه مردم و سعادت کشور است، سرافرازانه ادامه می دهد؛ زیرا او فرزند شجاع زاگرس و اصیل دناست که زانوانش چون ریشه های بلوط در خاک، سفت و محکم و استوار بوده و هست و خواهند ماند.
 
شایسته است که همه فعالین سیاسی کشور و استان،آنانی که قلبشان برای تعالی این میهن صادقانه می تپد، بدون مرز بندی های سیاسی، بدون توجه به مختصات جغرافیایی، فارغ از دسته بندی های قومی و زبانی و اندیشه ای، در جهت حمایت از نماینده مردم وارد این صحنه غبارآلود شوند و با حمایت قاطع و محکم خود از دکتر تاجگردون و محکوم کردن رفتار های بی اخلاقانه و ناجوانمردانه این روزهای کشور که اقلیتی در پی حذف رای مردمند بار دیگر ثابت کنند که میزان رای ملت است!
در پایان شایان ذکر است اگرچه این روزهای سخت و این رفتار های ناجوانمردانه به زودی با پیروزی بزرگ دکتر تاجگردون به پایان خواهد رسید؛اما تاریخ به شرافت، نجابت، سلامت و اقتدار فرزند شریف لر،که یکه و تنها در برابر کسانی که فرسنگ ها از مردم فاصله داشتد و در پی حذف صدای مردم
بودند به نیکی یاد خواهد کرد و او را قهرمان بدون لشکری خواهند خواند که تنها تکیه گاهش خدایش بود و خودش!
سعید باقری نجف آباد
مدیرعامل شركت توليدى صنعتى پليمر صنعت ياسوج
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
عجب زیس شرکت برا همین شرکت ها بدبخت شده
خاییز
Iran, Islamic Republic of
گمان نمیکنم جناب باقری این نوشته از سر صدق باشه عنوان و امضا را که دیدم فهمیدم که شما هم بله...
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
واقعا چقد کم دست هستند
بی نام
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما فرزند زاگرس👌🏻👌🏻👌🏻✨✨✨
Iran, Islamic Republic of
درود برجناب مهندس باقری عزیز که همواره برای پیشرفت سربلندی استان و قوم لر دریغ نمی کند
الله کرم الهی
Iran, Islamic Republic of
حاج غلام تاج گردون انتخاب مردم منطقه است .و۴ سال سکاندار ماشین این شهرستان میباشد .با تمام افتخار از ایشان حمایت میکنیم..درود بر حاج غلام ..
Iran, Islamic Republic of
با سلام. مجلس حق قانونی داردکه اعتبار نامه را بررسی نمایند دیگر اینکه اینها سه نفرند که آن دو نفر دیگر لر نیستند.شبهات و استنداتی هست که باید ایشان از خود باید مستندا دفاع نماید. لطفا قوم محترم لر را تحریک نفرمایید.
Iran, Islamic Republic of
با سلام. مجلس حق قانونی داردکه اعتبار نامه را بررسی نمایند دیگر اینکه اینها سه نفرند که آن دو نفر دیگر لر نیستند.شبهات و استنداتی هست که باید ایشان از خود باید مستندا دفاع نماید. لطفا قوم محترم لر را تحریک نفرمایید.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
باید وام خوبی برات تصویب کرده که حالا از فرزند زاگرس دفاع می کنید نبی زاده هم فرزند زاگرس بود
Iran, Islamic Republic of
از ان قسمت که جناب باقری نجف اباد نوشتن دکترررر تاجگردون پاکدست هستند خیلی کیف کردم .اول مرد کهگیلویه وبویراحمد اول مرحوم حسین خان دوم تاجگردون بعدش هم این اقای باقری نجف اباد.
محمدرضا حمیدی
Iran, Islamic Republic of
والله وقتی در شبکه های اجتماعی افتتاح ستاد اقای دکتر نخبه را دیدم خیلی برایم جالب بود و خواستم که ایشان را بیشتر بشناسم
خواندم که پدر ایشان هم مباشر یکی ازخوانین بوده
در شرکتهای فراوانی خودش و اطرافیانش را تحمیل کرده
از نظر من همان جشن افتتاح ستادش کافیست که بگویم ایشان صلاحیت مجلس شورای اسلامی را ندارد
درد مردم مستضعف و رنج‌کشیده را نه درک میکند نه دردشان برای این طیف افراد مهم است
ج.ت.ا
Iran, Islamic Republic of
همین طور افرادی از تاجگردون و زیبا کلام حمایت میکنند.چرا ؟ چون حتمآ از بیت المال در جیب چنین اقایونی میلیاردی واریز کرده .وگرنه به نظر بنده باید محاکمه و از امور دولتی معاف و اموالشان باید به بیت المال برگرده.
خطیر
Iran, Islamic Republic of
حتمابخاطرکمک به شرکت ادی ورشکست هست چطوریه مظلوم ازش دفاع نمی کند
Iran, Islamic Republic of
خوشتیپ بگو چقدر پول عکاس دادی که این عکسو ازت گرفته
Iran, Islamic Republic of
اگه تاجگردون رو تو گچساران رای میاره بنظرم بیاد مسجدسلیمان ما بهش رای می‌دیم وبه عنوان نماینده مردم این شهرستان بشه..... ورناصری از مسجدسلیمان
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1