تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۴۲۱۵۴۶
رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد:

فناوران برتر سال کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

۱
۰
فناوران برتر سال کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند
کبنا ؛رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد که در نشست ماهانه با فناوران شرکت کرده بود از انتخاب فناوران برتر سال 98 کهگیلویه و بویراحمد و معرفی و تقدیر از آنها خبر داد.
 سید شمس الدین هاشمی گفت: آذرماه سال 98 فراخوان معرفی فناور برتر سال استان کهگیلویه و بویراحمد به دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی ارسال شد و شاخص‌های معرفی فناور برتر نیز اعلام شد.
 وی ادامه داد: فناوران برتر بر اساس شاخص‌هایی از جمله نقش فناور در حل مشکلات و یا رفع نیازهای جامعه، نقش آفرینی مؤثر فناور در کارآفرینی و اشتغال، میزان تقاضا برای محصول از بازار هدف، سطح آمادگی فناوری و میزان پیچیدگی، مستند سازی وبیزنس پلن داوری می‌شوند.
  هاشمی افزود: از مجموع آثار و مستندات ارسال شده در نهایت 6 نفر به عنوان نامزد نهایی فناور برتر سال کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند.
 وی اضافه کرد: این شش نفر در جلسه‌ای که با حضور داورانی از پارک علم و فناوری، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی در پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد از طرح‌ها و ایده‌های خود دفاع کردند وفناوران برتر سال کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند.
 هاشمی گفت قرار بود فناوران برتر استان کهگیلویه و بویراحمد در نشستی با حضور مسئولان استان معرفی شوند که به دلیل شیوع ویروس کرونا این آیین به صورت مجازی و در پارک علم و فناوری انجام شد.
 وی یادآوری کرد: پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد از این افراد حمایت خواهد کرد و برای تجاری سازی طرح‌ها و ایده‌ها به آنها کمک می‌کند.
 به گفته رئیس پارک علم و فناوری میثم اسفندیارفربا پهپاد کشاورزی دراج وسامان سربی با طراحی و ساخت دستگاه‌های CNC در سه، چهار، پنج و شش محور هم زمان هر دو از پارک استان به عنوان فناور برتر سال استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند.
 هاشمی گفت: در این دوره زینب شاکری با داروی درمان سنگ‌های کلیوی از پارک علم و فناوری، مجید الهی با موتور خودروی هواسوز از دانشگاه یاسوج، حسام الدین ارجمند با طرح رآکتور هیدرات گازی مجهز به پره‌های موازی ازشرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ومحسن پاکباز با دستگاه انکوباتور تخم ماهی قزل آلا مجهز به مخازن آب، مخزن ضد عفونی، سیستم ضد عفونی با یو وی، هواده و آبگرمکن برای کسب عنوان فناور برتر رقابت کردند.
 این سومین سال است که فناور برتر سال کهگیلویه و بویراحمد معرفی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید محمد حسینی
Iran, Islamic Republic of
از زحمات دکتر هاشمی و همکاران ارزشمند ایشان در پارک علم و فناوری استان تقدیر و تشکر میشود.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1