تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۸
کد مطلب : ۴۲۱۴۱۳

پیام های تبریک به مناسبت انتخاب قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی

۰
پیام های تبریک به مناسبت انتخاب قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی
کبنا ؛محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی و علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیام های جداگانه ای، انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتخاب دکتر محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد که در این فصل نوین همکاری مشترک دولت و مجلس، بیش از پیش شاهد همکاری و پیشرفت و آبادانی کشور و آرامش و رفاه مردم فهیم ایران عزیز باشیم. 

** پیام تبریک ولایتی به قالیباف
علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیامی، انتخاب محمد باقر قالیباف به ریاست مجلس یازدهم را تبریک و از زحمات و تلاش های دکتر لاریجانی تقدیر کرد.
متن پیام به این شرح است :
جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
مجلس یازدهم شورای اسلامی در حالی دوره جدید قانونگذاری را آغاز نمود که با رای اکثریت و در پیام همدلی و همراهی منتخبان مردم شریف ایران، رئیس و  اعضای محترم هیئت رئیسه با رای قاطع نمایندگان ملت انتخاب گردیدند.
لازم می دانم  بدینوسیله انتخاب جنابعالی را به عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک گفته و اظهار امیدواری نمایم که در سال جهش تولید که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مورد تاکید قرار گرفته، با عزم جزم نمایندگان محترم در جهت رفع دغدغه های اقتصادی مردم به عنوان مهمترین ضرورت کشور گام های جدی به ویژه در حوزه قانونگذاری برداشته شود.
همچنین لازم می دانم از برادر ارجمندم جناب آقای دکتر لاریجانی که در مسئولیت سه دوره قانونگذاری مجلس شورای اسلامی در جهت تحقق اهداف نظام تلاش های فراوانی را داشته اند نیز تقدیر وتشکر نمایم.
توفیقات جنابعالی، هیئت محترم رئیسه و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
علی اکبر ولایتی

** پیام تبریک رئیس سازمان انرژی اتمی به قالیباف
متن این پیام به شرح زیر است:
​​بسم الله الرحمن الرحیم
برادر عزیز جناب آقای دکتر قالیباف
با سلام و درود.
ضمن سپاس و قدردانی فراوان از حضور ملت فهیم و بزرگ ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی بدین وسیله انتخاب شایسته حضرتعالی به عنوان رئیس خانه ملت را که از رهگذر حسن اعتماد منتخبان محترم مردم قدرشناس و عزیز ایران اسلامی و سوابق خدمات ارزشمند آن برادر ارجمند تحقق یافته است به حضورتان تبریک عرض می نمایم.
امید است در پرتو الطاف الهی و به یمن تعامل برادرانه و همراهی همدلانه نهاد قانونگذاری کشور با سایر سازمانها و نهادهای تصمیم‌ساز نظام مقدس اسلامی شاهد آغاز فصلی جدید از خدمتگزاری خالصانه میهن عزیز اسلامی باشیم.
مزید توفیقات جنابعالی و نمایندگان معزز دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را در ظلّ عنایات و توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه از درگاه ایزد متعال خواستارم.
علی اکبر صالحی
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران

* پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان
وزیر ورزش و جوانان در پیامی انتخاب محمد باقر قالیباف را به عنوان رییس مجلس یازدهم شورای اسلامی تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف 
انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی نشانه اعتماد عمومی نمایندگان خانه ملت به شایستگی ها ی حضرتعالی و باور به توانایی مدیریت شما بر قوه مقننه دارد.
اینجانب ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق میمون و مبارک، اطمینان راسخ دارم که به لطف الهی و درایت و تدبیر جنابعالی مجلس یازدهم در مسیری که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی)  در پیام خویش ترسیم فرمودند ، تاثیرات جدی و تعیین کننده خواهد گذاشت.
از درگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات جنابعالی و همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  را مسالت می نمایم.

* پیام تبریک سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری   
برادر ارجمند جناب آقای دکتر قالیباف
با سلام و تحیات الهی
انتصاب شایسته جنابعالی به سمت ریاست یازدهمین مجلس شورای اسلامی که دلالت بر توانمندی ها و قابلیت های آن برادر عزیز برای نقش آفرینی های موفق در این سنگر خطیر و راهبردی دارد، را تبریک عرض می نمایم.
بی شک تجارب ارزنده و متمادی آن برادر گرانقدر در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در حوزه فرماندهی و مدیریت نیروهای مسلح و عرصه‌های اجتماعی و شهری به مدد ایمان، تقوا و رویکرد جهادی و انقلابی، پشتوانه مطمئن و راهگشایی است که می تواند موجب حرکت پرشتاب  مجلس شورای اسلامی در مسیر اجرای انتظارات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به ویژه در انجام وظیفه قانونگذاری با شناخت درست از شرایط و اولویت‌های اقتصادی و فرهنگی کشور و انجام مناسب وظیفه نظارتی مجلس با رعایت تقوا و انصاف و اجتناب از حب و بغض های شخصی و جناحی را رقم زند.
انتظار می‌رود با مدیریت حضرتعالی و همراهی نمایندگان محترم مردم در مجلس یازدهم روند تقویت بنیه دفاعی و تصویب و اصلاح قوانین مرتبط ماموریت خطیر نیروهای مسلح با اولویت و سرعت بالاتر از قبل مورد عنایت قرار گیرد.
دوام توفیق جنابعالی و یکایک نمایندگان محترم مجلس یازدهم تحت عنایت حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) را از ذات اقدس کبریایی مسئلت دارم.
سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1