کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سردار انصاری خبر داد؛

کاهش 10 درصدی سرقت در استان را شاهدیم

8 خرداد 1399 ساعت 17:33

فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: با اجرای مصوبات جلسه قبل این کمیسیون تا به امروز نزدیک به ۱۰ درصد کاهش سرقت در استان داشته ایم که این حرکت خوبی است که در استان آغاز شده و باید با جدیت و شدت بیشتر و به طور مستمر ادامه یابد.


سردار انصاری با بیان اینکه مقابله با سرقت راهکار علمی و عملی به خود گرفته است گفت: ملزم شده ایم تا پایان سال جاری حداقل ۱۵ درصد کاهش انواع جرایم سرقت و ۱۵ درصد افزایش کشف اموال در استان داشته باشیم.
سردار انصاری افزود: با اجرای مصوبات جلسه قبل این کمیسیون تا به امروز نزدیک به ۱۰ درصد کاهش سرقت در استان داشته ایم که این حرکت خوبی است که در استان آغاز شده  و باید با جدیت و شدت بیشتر و به طور مستمر ادامه یابد.
وی تاکید کرد: نیروی انتظامی با تامین نیرو بیشتر، تجهیزات و اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای قویتر و بهتری و عملیات میدانی، شناسایی و کشف جرایم سرقت با حدت و شدت بالایی برنامه های خود را اجرا خواهد کرد.
به گفته فرمانده نیروی انتظامی استان مناطق در معرض آسیب مورد توجه بیشتری قرار می گیرد و پایش ها نیز تقویت می شوند.
حسین کلانتری در جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت در استان از بالا بردن ضریب امنیت و عوامل بازدارنده برای پیشگیری، کنترل و مقابله با انواع سرقت خبر داد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد به راهکارها برای کاهش سرقت ها و تشدید اقدامات مقابله ای با آنها اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه ریزی لازم برای کاهش حداقل۱۰ درصدی انواع سرقت ها در هر سه ماه در استان به کار بسته شده است. 
وی به مدیریت پیش بینی و پیشگیری انواع جرایم سرقت تاکید کرد و گفت: همه دستگاه های اجرایی که سیستم، تجهیزات و مراکز خدماتی پراکنده دارند باید نسبت به تامین امنیت آن اقدام کنند و با مستندسازی این اقدامات، آن را در کمیسیون مقابله با سرقت ارائه دهند.
کلانتری به تشکیل و فعالیت کمیته رصد، پایش و اقدام در مقابله با سرقت در همه شهرستان ها تاکید کرد و افزود: این کمیته ها هر هفته یک بار تشکیل جلسه داده و با بالا بردن حساسیت ها نسبت به افزایش ضریب امنیت، گزارشات لازم را ارائه دهند.
استاندار توجه بیشتر شهرداری ها به اختصاص جایگاه هایی برای پارکینگ های عمومی در شهرها و پارکینگ ها در اماکن و منازل تاکید کرد و گفت: تکمیل واحدهای نیمه کاره ساختمان ها در شهرها طبق قرارداد و برنامه زمانبندی مورد توجه باشد. 
وی تاکید کرد: مصوبات این کمیسیون کاملا اجرا شوند و اقدامات مستند ارائه گردد.
 
 


کد مطلب: 421400

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/421400/کاهش-10-درصدی-سرقت-استان-شاهدیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1