تاریخ انتشار
جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۳۲
کد مطلب : ۴۲۱۳۹۶
انتقاد شدیداللحن بزرگواری از تاجگردون؛

چرا شهادت تاجگردون به نفع «عدل هاشمی‌پور» بزرگواری را ناراحت کرد

۱۷
۰
چرا شهادت تاجگردون به نفع «عدل هاشمی‌پور» بزرگواری را ناراحت کرد
کبنا ؛«بزرگواری» نشست منتخبین زاگرس نشین را فرقه قوم‌گرایی نامگذاری می‌کند و دستاورد این فرقه را رام کردن علی لاریجانی می‌داند. او همچنین تاجگردون را متهم به دخالت در حوزه انتخابیه کهگیلویه می‌کند و گفت: «در دوره نهم دخالت کردی و شما را نهیب لازم دادم.» این بخشی از  محتویات نامه‌ی سید علی محمد بزرگواری نماینده دوره هشتم و نهم مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ خطاب به تاجگردون بود.
به گزارش کبنا، پایداری خدمت و دست به دست کردن مشعل خدمت تا رسیدن به قله‌های پیشرفت و آبادانی استراتژی مهمی قلمداد می‌شود که غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در اولین جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد سال 99 به آن اشاره کرد و در موردش توضیحاتی داد.
وی خاطرنشان کرد: ما در استان کهگیلویه و بویراحمد فراموش نکنیم پایداری خدمت باید ادامه داشته باشد برخی موارد رسانه‌ای و سطحی و فضای مجازی نباید ذهن ماها را مخدوش کند. با دو نماینده [عدل هاشمی پور، زارعی] در دوره دهم و با عزیز دیگری [آقای بزرگواری] همکار بودم.
این نماینده مردم در مجلس گفت: کار من برنامه و بودجه است طرح‌های ملی استان که در پیوست قانون رفته قرار نیست تعطیل شود و بخوابد شما به عنوان قوه مجریه باید فراموش نکنید این پروژه‌ها در هر صورت متعلق به دولت است.
تاجگردون در ادامه با برشمردن پروژه‌های عمرانی در استان، گفت: در مجلس فلان نماینده به من التماس می‌کرد که برای او در بودجه چمن ورزشی قرار بدهم، و در عوض در کمیسیون به من رأی بدهد. حالا می‌بینیم که چه تعداد پروژه ملی ما در سطح استان داریم. من می‌توانم شهادت بدهم که آقای هاشمی پور که برای طرح‌های بزرگ مهم چه کارهایی کرده‌اند. برای پروژه آبرسانی به چهار شهر چه زحمتی کشیده‌اند؟! گاز رسانی به قلعه رئیسی داستان عجیبی داشت؟ قطعاً آقای موحد این پروژه‌ها را دنبال می‌کنند و این را وظیفه خودش می‌داند.
نماینده گچساران و باشت با بیان اینکه همگرایی‌ها در استان مورد توجه باشد از نماینده ولی‌فقیه خواست مانع پیش داوری‌ها شویم که حرکت رو به جلوی استان را ناامید و کند می‌کند و موتور توسعه بخوابد.
تاجگردون ضمن قدردانی از خدمات آیت الله ملک حسینی گفت: آیت الله ملک حسینی مایه فخر استان کهگیلویه و بویراحمد است و خوشحالم که مقام معظم رهبری سیدی جلیل قدر، از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد را برای نمایندگی ولی فقیه در استان انتخاب کردند.
وی خاطرنشان کرد: اگر چه با عنایت مردم مجدداً توفیق دارم وکیل و خادم مردم باشم، اما تشکر می‌کنم از کسانی که ۸ سال گذشته در کنار ما بودند و همراه دو نماینده دیگر به رشد استان کمک کنیم.
تاجگردون در پایان صحبت‌هایش گفت: در دوره گذشته مثل سه دوست خوب با هم کار می‌کردیم. ان شاء الله در دوره پیش رو با یک همگرایی واحد، خدمت بایسته و شایسته انجام دهیم.
صحبت‌های تاجگردون در شورای اداری استان به مذاق علی محمد بزرگواری نماینده دوره هشتم و نهم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ خوش نیامد و با انتشار مطلبی انتقادات تندی را متوجه نماینده مردم گچساران و باشت کرد.
او نوشت: «جناب آقای غلام رضا تاجگردون
سلام
بنا نداشتم وارد مسائل پیش پا افتاده و اختلاف بر انگیز کشوری و مخصوصاً درون استانی شوم.
ولی به فرمایش مولا امیرالمؤمنین علی علیه السلام که فرموده‌اند اگر سکوت کنم می گویند از مرگ ترسیده و اگر حرف بزنم می گویند حرص ریاست دارد ولی قسم به خدا که انس علی ابن ابیطالب به مرگ از طفل شیرخوار به سینه مادرش بیشتر است
بنده به قول معروف آرد خدمتگزاری خود را بیخته‌ایم و الک را به دیوار آویخته‌ایم
فقط آماده جان فشانی در راه آرمان‌های امام و شهدا و منویات مقام معظم رهبری هستیم.
جناب تاجگردون اخیراً کلیپی از شما در رسانه‌ها و فضای مجازی پخش شد که از یک تریبون رسمی سخنان ناروا و بدونشان یک نماینده‌ای که دو دوره ریاست مهمترین کمیسیون مجلس را با لابی گری های مخصوص به خودش بدست آورده است و سابقه بیش از دو دهه در برنامه ریزی استانی و کشوری را داشته بود مایه تأسف است ناگزیر شدم مطالبی را هر چند مختصر جهت تنویر افکار عمومی و به عنوان نامه سرگشاده منتشر کنم.
جناب تاجگردون شما که به قانون تصویب طرح‌ها و پروژه‌ها آگاهید و میدانید که تصویب و ردیف دار کردن و کد دار کردن یک طرح و یا پروژه چقدر زحمت و دوندگی برای یک نماینده پرتلاش دارد.
آیا شاهد نبودید که برای طرح بزرگ آب رسانی به شهرهای دهدشت چرام لنده و سوق و کد دار کردن آن و گرفتن سهمیه آب از سد کوثر و حل ماده ۲۵۰ آن چقدر دوندگی و جنگ اعصاب داشتم و تمام اسناد و مدارک موجود است که این طرح بزرگ کی به نتیجه رسیده است.
آیا شاهد نبودید که برای طرح بزرگ گاز رسانی به قلعه رئیسی و دیشموک چقدر بنده فریاد زدم و تمام مسئولین کشوری و استانی را به ستوه آوردم تا این طرح به نتیجه رسید و کلنگ زنی شد.
آیا شاهد نبودید که برای طرح بزرگ جاده باغچه سادات و تفکیک آن از یاسوج چقدر تلاش شد و چند بار وزرای راه وقت را آوردم روی این جاده تا به بهره برداری رسید
آیا شاهد نبودید که برای طرح بزرگ جاده پاتاوه دهدشت چقدر تلاش شد تا در زمان نمایندگی بنده به پنجاه درصد پیشرفت رسید.
آیا شاهد نبودید که برای طرح بزرگ آب رسانی به بهمئی چقدر تلاش شد تا به مقدار سی درصد پیشرفت رسید.
آیا شاهد نبودید که برای طرح‌های ایستگاه برق پایدار بهمئی و چرام چقدر دوندگی و تلاش شد.
آیا شاهد نبودید که برای طرح برق سیکل ترکیبی کهگیلویه چقدر دوندگی و تلاش شد تا به تصویب رسید و قرار بود در منطقه چنگلوا پیاده شود ولی بعد از بنده نمی‌دانم با چه انگیزه‌ای در منطقه دوک کلنگ زنی شد.
آیا شاهد نبودید که برای طرح‌های پتروشیمی دهدشت و سیمان سپو و فسفات چرام چقدر تلاش شد و در جلسات مختلف با بنده حضور داشتید، برای پتروشیمی گچساران.
آیا شاهد شهرستان شدن چرام و لنده و بخش‌های سوق و ممبی و سرآسیاب یوسفی نبودید که در چه زمانی انجام گرفت.
و بسیاری از طرح‌های خورد و کلان که نیازی به یاد آوری نیست.
حداقل یه اشاره‌ای می‌کردید که این طرح‌ها در دوره چه کسی به تصویب رسید و در دوره دیگری پیگری شد.
حجت الاسلام بزرگواری که گویا از صحبت‌های تاجگردون به شدت عصبانی بود در ادامه مطلب خود نوشت: «ایمان درونی و خوردن لقمه حلال اقتضا می‌کند که همیشه انسان، ضعف‌های دوست و همکار خود را بپوشاند و نقاط قوت او را آشکار کند همانگونه که بنده در طول چهار سال و حتی بعد از آن نسبت به شما علی رغم میل باطنیم این چنین بودم با توجه به این که شما همان کسی بودید که حاضر بودید با روحانی به جهنم بروید ولی با آقای رئیسی به بهشت نروید یعنی بنده و جنابعالی در دو خط مخالف هم بودیم حتی همه مردم استان می‌دانند که بنده هزینه شما شدم و در برخی مواقع مقابل دوستان چندین و چند ساله خودم ایستادم اصلاً شما که در حوزه انتخابیه خودت صدها مشکل دارید چرا در حوزه کهگیلویه بزرگ دخالت می‌کنی در دوره نهم یکبار دخالت کردید و آن نهیب لازمی را که به شما دادم رفتی و حالا چون من نیستم باز خودت را فرشته نجات کهگیلویه می دانید. همان گونه که بعد از بنده چه به سر نیروهای استانی کهگیلویه بزرگ و حتی بویراحمدی آوردی و پست‌های کلیدی استان را به منتسبین خود واگذار کردید و البته همانطور که با لابی گری مخصوص خودت شورای نگهبان و حتی بعضی از سرداران سپاه را دور زدید و با راه اندازی فرقه قوم گرایی زاگرس نشین سیاست بازهایی مانند علی لاریجانی را رام خود کردید، بعید نیست که در مجلس یازدهم هم از لابی گری هایت بهره ببرید.
لازم است یاد آوری کنم که بنده هرگز تلاش‌های نماینده قبل از خودم جناب آقای موحد را و تلاش‌های نماینده بعد از خودم جناب حاج عدل هاشمی را انکار نمی‌کنم.
تاجگردون که مطلب بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ را خوانده بود در پاسخ به اظهارات او نوشت: «جواب حجت الاسلام و المسلمین بزرگواری در خصوص اظهار نظر من در شورای اداری و بیانات من در باره‌ی طرح‌های عمرانی کهگیلویه بزرگ بیرون آمده است که از من گله کرده‌اند. البته شاید تمام مطالب بنده را گوش می‌دادند اینطور نمی‌فرمودند ولی جهت استحضار این سید بزرگوار که ۴ سال بخوبی با هم کار کردیم و مورد احترام بوده و هست لازم است ذکر کنم تعریف از جناب آقای هاشمی به معنای بی‌توجهی به تلاش‌های ایشان نبوده و تقدیر از ایشان در دوره ایشان به معنای بی توجهی به تلاشهای جناب موحد نبوده است. به عنوان دوست و برادر کوچک ایشان توصیه دارم مجموعه کامل بیانات اینجانب را گوش دهید و هر آنچه از سوی جنابعالی در خصوص اینجانب بیان بفرمایید چون شما را انسانی خوش قلب و دوست داشتنی میدانم نه تنها به دل نمی‌گیرم بلکه با دل و جان می‌پذیرم. آرزوی سلامتی برای شما دارم.
چرا «بزرگواری» اینگونه برآشفته شد و تاجگردون را به لابگری مخصوص خودش خطاب کرد؟
بزرگواری نشست منتخبین زاگرس نشین را فرقه قوم‌گرایی نامگذاری می‌کند و دستاورد این فرقه را رام کردن علی لاریجانی می‌داند. او همچنین تاجگردون را متهم به دخالت در حوزه انتخابیه کهگیلویه می‌کند و گفت: « در دوره نهم دخالت کردی و شما را نهیب لازم دادم.»
نام شما

آدرس ايميل شما

نفتی هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید بزرگوار،
در پاک بودن شما شکی نیست،اما در توانمند بودن دکتر تاج گردون هم احدی شک ندارد.سید جان دلیل موفقیت دکتر تاج گردون در کارش تلاش برای حل مشکل مردم است و گرنه ایشان هم میتواند مثل بقیه روی صندلی مجلس بنشیند و سکوت اختیار کند.آیا این کار خوب است یا با همه سر و کله بزند برای یک ریال بودجه که مشکلات مردم را حل کند.جناب آقای بزرگواری لطفا به شعور و انتخاب مردم احترام بگذارید،چون شما یک فرد مسلمان و شجاع هستید هر چه سریعتر از دکتر تاج گردون و مردم حوزه انتخابیه اش معذرت خواهی نمائید.دیدید که جناب آقای دکتر تاج گردون با چه متانت و احترامی پاسخ نامه بسیار تند شما را داد.

ما باز هم به دکتر تاج گردون افتخار می کنیم.
ظفر مهربانی
Iran, Islamic Republic of
کار را باید به دست کاردان بسپاری تونل عظیم دیل وهزاران کار دیگر را چه کسی دنبال کرد مردعمل دشمن های دوست نما کار شکنی میکنند خدمات دکتر تاجگردون به این استان کاملا آشکار وهمه را مات ومبهوت کرده درچهل سال گذشته کارهایی انجام گرفت ولی دکتر تاجگردون دریک دوره نمایندگی به اندازه چهل سال کارانجام دادند سلامتی وپیشرفت ایشان را از خداوند متعال خواستارم موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری تمام معناست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام وقتی نمایند قبول کرده برای مردم بی منت خدمت کند این کارها که انجام گرفته یک وظیفه است
آرش
Iran, Islamic Republic of
سلام برشرفت سید عالیقدر دلم می سوزد که بین دو ابر قدرت کیش مات می شود
صادق
Iran, Islamic Republic of
دقیقا جناب سید بزرگوار زده تو خال. انشالله که در ایندوره لابی گریش جواب نده که نمی دهد .
Iran, Islamic Republic of
من از طرفداران سید بزگوار حاج بزرگواری بودم در انتخابات ولی از برخورد تندش با دکتر تاجگردون که امید استان ک ب هست واقعا رنجور شدم سید بزرگوار شما باید راهنمای ما باشید
آشنا
Iran, Islamic Republic of
جناب سید عزیز
بزار مردم کارشون انجام بدن دوگانگی بوجد نیار
همه شهید دادند جانبازدادند و....
United States
هر دم از این باغ بری می رسد!!!
شاه بهرام
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر تاجگردون عزیز
قربون علی
Iran, Islamic Republic of
قربون خدا برم
تاج هر روز از یه نفر مایه میزاره
تاجی
Iran, Islamic Republic of
پایان تاج گردون در تاریخ
برای همیشه

به امید خدا
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
فعلا که تازه دوره هریک را آغاز کردیم
دهدشت سیتی
Iran, Islamic Republic of
.ای بینیم....من همین خیال بو
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها را باید از مجلس انداخت بیرون. حیف که مجلس اعتبارنامه را تایید کنه
قری
Iran, Islamic Republic of
راست میگی کسانی که مثل سید سری تو مجلس هستند و بود و نبودشان فرق نمی کنه . اما ما به رای مردم احترام می گذاریم
محمود
Iran, Islamic Republic of
ای خدا بالای بختت که این دوره دوره امثال بزرگواریه
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1