تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب : ۴۲۱۳۶۴
گفت و گو با روح الله حسین زاده در رابطه با شروع به کار مجلس یازدهم؛

منتظر شنیدن نطق‌های آتشین عدالت خواهانه شما در مجلس هستیم

۵
۰
منتظر شنیدن نطق‌های آتشین عدالت خواهانه شما در مجلس هستیم
کبنا ؛به مناسبت آغاز به کار مجلس یازدهم، با روح الله حسین زاده فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمدی گفت و گویی صورت دادیم، حسین زاده بر نقش فعالانه و مطالبه گر مردم و نقش تلاشگر نمایندگان تاکید داشت. شرح این گفت و گو را در ادامه این مطلب آمده است.
به نظر شما چه بده بستانی میان مردم و مجلس در این دوره شکل خواهد گرفت؟ الحمدالله مجلس یازدهم شروع به کار کرد، خیلی‌ها می گویند با مشارکت پایین و بعضی‌ها می گویند این اعتماد آخر مردم به نظام هست و من هردوی این تعبیر و تفسیر را قبول ندارم چون این ملت خسته نیست و دل افسرده نیست، این ملت توفنده به پیش می‌رود، خیلی جلوتر از مسئولین.
 به نظر شما این مجلس چه عملکردی خواهد داشت؟ چه بخواهیم یا نخواهیم این مجلس را مجلس نظام می‌دانند این مجلس را مجلس اصول گراها می‌دانند، در دهه‌های اخیر، از جمله مجلس اصول گرایان، مجلس هفتم را داشتیم که علی رغم اقداماتی در حوزه فرهنگ، ندیدیم آبی در تراز انقلاب اسلامی و نظام اسلامی گرم شود، همان مجلسی که شخصیت فرهیخته‌ای مثل حدادعادل در رأس آن بود و از قضا در آن مجلس مصوبه معروف (هرکس بخواهد کاندیدای مجلس شود باید فوق لیسانس داشته باشد به جز ما که الان در مجلسیم) قانونی شد و یک شبه همه فوق لیسانس شدند و اما آنچه ما را امیدوار می‌کند، حضور تعدادی از جوانان انقلابی و تحصیل کرده در این مجلس هست.
 نظر شما درباره برخی از کاندیداهای جوان و مردمی موسوم به خط رهبری و انقلاب که در لیست‌های اصلی اصولگرایان قرار نگرفتند چیست؟ خطاب من فقط به تعدادی از جوانان حضور یافته در مجلس این است که ما شب آخری اتحاد حداقلی و شکننده لیست تهران و حذف چند جوان برومند و انقلابی را هرگز از یاد نمی‌بریم! این جفا در حق آن جوانان را از بزرگان جریان اصول گرا نه می‌بخشیم و نه فراموش می‌کنیم، اما به جوانان راه یافته به مجلس می گوییم منتظر شنیدن فریادهای مدرس وار شما و نطق‌های آتشین عدالت خواهانه شما در مجلس هستیم. به مسن‌ترها حتی از انقلابی‌های این دوره، مثل حاج علی زاکانی هم یواش یواش داریم دل می‌بریم! و البته منتظر روشنگری‌های بی ملاحظه امثال علی زاکانی هم هستیم.
خلاصه کلام رأی وحید یامین پور را یادتان باشد و جوانان پشت در مانده را یادتان باشد که یکه کاری نکنید، فردا چهارسالتان تمام هست، شمایید و یک دنیا مطالبات مردم و پیش برندگی انقلاب در حوزه‌های معیشتی و اقتصادی با روحیه انقلابی گری و ولایت مداری، خیلی از ولایت مداری حرف زدید. فرمان ۸ ماده‌ای ولایت را در این چهار سال عملی کنید کافی است.
چه توصیه‌ای برای نمایندگان استان دارید؟ از نمایندگان هم استانی توقع می‌رود یک بار برای همیشه چهره محرومیت را از استان پرظرفیت کهگیلویه و بویراحمد بردارید.
مطالبات کارگران کارخانه‌های قند و آرد و برگشت کارخانه قند به مردم، رونق این صنعت که بخش کشاورزی مرکز استان را هم تحرک وا می‌دارد از مطالبات مردم است. رونق کشاورزی، احداث جاده‌های روستایی، جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر با گسیل امکانات به روستاها از جمله انتظاراتی است که از نمایندگان داریم، جوانان استان آماده همکاری هستند اگر بخواهید.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مفید
United Arab Emirates
شما بروخودتو تو بوق نکن
محمد
Iran, Islamic Republic of
شما با خودشون مشکل دازید یا با صحبشون .به نظرم بیشتر با خودشون مشکل داری
جواد
United Arab Emirates
سلام.
آخه شما جه پستی دارین چه کاراجرایی کردین که اینجور دستور می دین
به شما چه ربطی داره
تهران
Iran, Islamic Republic of
تشریف ببرید تهرون البته اگه گذرت افتاد ایشان را میشناسی
اتفاقا مدیر ومدبر هستند
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
نطق آتشین بدون نتیجه و فریبنده بیشتر ما را آزار خواهد داد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1