تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۴۲۱۲۹۷
غلام محسین حکمتیان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

مهار آتش جنگل کوه‌های گچساران بعد از 80 ساعت نبرد

۱
۰
مهار آتش جنگل کوه‌های گچساران بعد از 80 ساعت نبرد
کبنا ؛آتش سوزی‌های کوه خامی و کوه خنگ بنار در گچساران که از روز جمعه ( 2 خرداد ماه 99) آغاز شده بود، با همراهی و همکاری دستگاه‌های مختلف اعم از؛ ارتش، سپاه، بسیج، استانداری، نیروهای مردمی، ورزشکاران، ستاد بحران، منابع طبیعی، شرکت نفت و... مهار شد.
غلام محسین حکمتیان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از مهار آتش سوزی جنگل‌های کوه خامی گچساران بعد از بیش از ۸۰ ساعت خبر داد و می‌گوید: جنگل‌ها و مراتعکوه خامی گچساران-باشت عصر روز جمعه طعمه حریق شد که تا 11 شب گذشته ادامه داشت و با تلاش فراوان نیروهای نهادها و ارگان‌های مختلف و مجموعه هوانیروز ارتش و سپاه مهار شد.
وی عامل این آتش سوزی را انسانی عنوان کرد و افزود: بعد از مهار آتش سوزی جنگل‌های خامی یک تیم از جنگلبانان برای پایش و مدیریت موضوع عازم منطقه شده‌اند تا در صورت آتش سوزی مجدد در کمترین زمان ممکن اقدام به خاموش کردن آتش کنند.
حکمتیان خاطرنشان کرد: واقعیت امر آتش سوزی جنگل‌های کوه خامی عصر روز یکشنبه گذشته مهار شد که با وقوع زلزله 5.2 ریشتری و افتادن کنده سوخته شده مجدد آتش سوزی از سر گرفته شد.
وی بیان کرد: هنوز میزان خسارت وارده مشخص نیست و بعد از مهار کامل آتش سوزی میزان خسارت به صورت دقیق بررسی و اعلام می‌شود و آمار اعلام شده توسط برخی مسئولان برآورد تقریبی بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

باوی
ما که کوه می دیدیم چه قبل از زلزله چه بعد زلزله در حال سوختن بود و آتش در حال پیشروی بود حالا منظورتون از مهار آتش نمیدونم کدوم آتش
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1