تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۳۷
کد مطلب : ۴۲۱۲۹۴
کبنا خبر می دهد؛

امضای تفاهم نامه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با تامین اجتماعی

۱
۱
امضای تفاهم نامه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با تامین اجتماعی
کبنا ؛
به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی  استان  آیین امضای تفاهم نامه بیمه مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با سازمان تامین اجتماعی انجام شد.
مهندس یزدانپناه در این رابطه اظهار کرد: در اجرای بخشنامه شماره670/1 حوزه فنی سازمان تامین اجتماعی و آیین نامه بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد و مصوبه شماره 1100/98/1840مورخ 27/8/98هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان به منظور تعمیم پوشش بیمه تامین اجتماعی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و فراهم خواهد شد.
وی عنوان کرد: با اجرای این کار  زمینه برخورداری این گروه از متقاضیان از مزایای قانون تامین اجتماعی فراهم خوهد شد.
یزدانپناه انعقاد این تفاهم نامه را فصل مشترکی در ارتباط اعضای سازمان با سازمان تامین اجتماعی دانست و فعالیت هر چه بیشتر در ارایه خدمات در این حوزه را برای مهندسان خواستار شد.
وی  عنوان کرد:  بیمه ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای تمامی اقشار جامعه، اعم از ثروتمندان، افراد با درآمد متوسط و قشر کم درآمد است زیرا آینده قابل پیش بینی نیست.
عباس نورمحمدی  مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان نیز با اشاره به اهمیت بیمه و مزایای آین برای تامین آینده و رفاه افردا اظهار داشت:. به هر حال همه انسان‌ها تنها در دوران جوانی قادر به کار هستند و با رسیدن به دوران کهن‌سالی رفته‌رفته توان کار کردن خود را از دست می‌دهند پس بیمه تامین اجتماعی  ضمن پوشش تمامی مخاطرات و نگرانی‌های خانواده (فوت زودرس، از کارافتادگی، بیماری‌های صعب العلاج و…) پس‌اندازی مناسب بوده که با سود تضمینی در دسترس خانواده است و سبب تأمین بازنشستگی آرام و راحتی می‌گردد.
نورمحمدی افزود: مشمولین این تفاهم نامه آن دسته از اعضا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هستند که از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان معرفی و تحت پوشش مقررات حمایتی خاص دیگری قرار نداشته باشند و حداکثرسن آنان در تاریخ معرفی نامه در واحد اجرایی 50 سال تمام باشد.
در ضمن اطلاعات تکمیلی جهت ثبت نام و سایر شرایط از طریق سایت و کانال رسمی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اعلام خواهد شد
نام شما

آدرس ايميل شما

رهگذر
Iran, Islamic Republic of
نظام مهندسی به غیر از اینکه بابت مهر زدنشون پول خوبی از مردم میگیره واقعا چکار میکنه؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1