تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۱۹
کد مطلب : ۴۲۱۲۹۱
کبنا خبر می دهد؛

تقدیر رئیس سازمان جنگلها از مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد

۱
۱
کبنا ؛
رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور طی پیامی به جنگلبانان کهگیلویه و بویراحمد که صادقانه برای مهار آتش در جنگل‌ها و مراتع گچساران تلاش می‌کنند، خداقوت گفت.
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، دکتر مسعود منصور در پیامی از همکاران منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویر احمد به عنوان سربازان خط مقدم منابع طبیعی یاد نمود و از تلاش شبانه روزی آنها و همچنین نیروهای مردمی، استاندار محترم استان و کلیه مدیرانی استانی تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است روز گذشته نیز جلسه فوق‌العاده‌ای با حضور رئیس سازمان جنگل‌ها و مدیران این سازمان در ارتباط با آتش‌سوزی در عرصه‌های منابع‌طبیعی کشور برگزار شد و دستورات لازم برای ایجاد هماهنگی برای اطفای سریعتر حریق صادر شد. در این جلسه دکتر منصور رئیس سازمان جنگل‌ها با مهندس سلیمانی معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع در خصوص اعزام بالگرد به عرصه‌های منابع‌طبیعی گچساران به صورت تلفنی گفتگو کرد.
بر اساس این گزارش، رئیس سازمان جنگل‌ها بعدازظهر امروز همچنین با ارسال پیامی به امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از همکاری‌های آن وزارتخانه در خصوص اطفای حریق در جنگل‌ها و مراتع گچساران تشکر و قدردانی کرد و خواهان استمرار این همکاری‌ها شد.
متن پیام دکتر مسعود منصور رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور خطاب به همکاران منابع‌طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد بدین شرح است:
بسمه تعالی
آنگاه که آتش در دل جنگل‌ها و مراتع می‌افتد، دل جنگلبانان میهن نیز به درد می‌افتد و با تعصب و همت والایشان برای مهار این حادثه تلخ جانفشانی می‌کنند. بی‌شک پیشگیری از وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع کشور همواره از دغدغه‌های همه همکاران صدیق منابع‌طبیعی در سراسر کشور است و در این راه تمام کوشش‌شان را خواهند نمود.
اینچانب ضمن دعوت از همه هموطنان برای حضور مسئولانه در طبیعت و پیشگیری از حریق در جنگل‌ها و مراتع و سپاس از نیروهای مردمی داوطلب، استاندار محترم و کلیه مدیران دستگاه‌های استانی که همراه و یاور نیروهای منابع‌طبیعی بودند، از صمیم قلب به همه همکاران منابع‌طبیعی در استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین مدیرکل پرتلاش این استان که به صورت شبانه‌روزی برای مهار آتش در عرصه‌های منابع‌طبیعی شهرستان گچساران فعالیت می‌کنند خداقوت گفته و صمیمانه از تلاش صادقانه و دلسوزانه این سربازان خط مقدم منابع‌طبیعی تشکر و قدردانی می‌نمایم.
مسعود منصور
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همکار
Iran, Islamic Republic of
والله تا جایی که اطلاع دارم آقای منصور دکتر نیست بلکه مهندس است دوم اینکه بنده خدا تشویقی اختصاصی برای فرد خاصی نفرستاده بلکه خسته نباشید به همه دست اندر کاران اطفاء حریق بالااخص قرقبانان منابع طبیعی گفته
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1