کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می‌دهد؛

بیانیه‌ی شورای تبیین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز جهانی قدس

2 خرداد 1399 ساعت 16:40

بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، از همه مردم درخواست کرد با استفاده از ابزارها و اکانت‌های مجازی که در دست دارند از مردمان مظلوم فلسطین حمایت کنند.


شورای تبیین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، از همه مردم درخواست کرد با استفاده از ابزارها و اکانت‌های مجازی که در دست دارند از مردمان مظلوم فلسطین حمایت کنند.
به گزارش کبنانیوز متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
رهبر انقلاب: مسئله فلسطین باید اولویت نخست جهان اسلام و آزادی خواهان جهان و محور وحدت همه آنان باشد.

روز قدس روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، و اصلاً نباید نسبت به آن بی تفاوت بود، زیرا روز قدس نشان دهنده وحدت، یک پارچگی و قدرت مسلمانان است.
و همانطور که معمار کبیر انقلاب می‌فرمایند: (روز قدس، روز اسلام است).
اهمیت این روز و مرکزیت جهان اسلام بودن قدس را می‌رساند و همه‌ی مسلمانان پیر و جوان، زن و مرد باید به میدان بیایند و از مظلومیت مردمان فلسطین دفاع کنند.
سال‌هاست که شاهد یک فاجعه مرگبار و فجیح در گوشه‌ای از جهان هستیم، یک رژیم غاصب با حمله به سرزمین‌های مردمی بیگناه می‌خواهد آنان را به زیر سلطه خود برده و با غارت اموال و سرزمین آنان، برای خود دولتی بزرگ تشکیل دهد و حقوق مردمی که هیچ سلاحی برای دفاع از خود ندارند را پایمال کنند.
و قطعاً در این نبرد نابرابر پیروزی از آن نیروهای مقاومت فلسطین خواهد بود، اما باید به مقاومت و دفاع خود ادامه دهند.
در این بین سازمان‌های بین المللی که با بودجه‌های هنگفت و عظیم برای نظارت بر رفتار کشورها ایجاد شده و وظیفه دارند در برابر ظلم و استکبار واکنش نشان داده، این اقدامات ضد انسانی را محکوم کرده و در جهت جلوگیری از این اقدامات وحشیانه برآیند، سال‌هاست که سکوت پیشه کرده‌اند و برایشان کشتار مردم مظلوم فلسطین بدست رژیم غاصب اسرائیل، از هیچگونه اهمیتی برخوردار نیست.
آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بدانند که انتقام خون حاج قاسم فقط با زدن پایگاه عین السد آمریکا در عراق  پایان نخواهد یافت و خونبهای حاج قاسم سلیمانی آزادی قدس شریف و حاکمیت مسلمانان بر جهان خواهد بود
 اما با توجه به شیوع بیماری کرونا و برگزار نشدن راهپیمایی خیابانی در روز قدس ما می‌توانیم به جای رفتن به خیابان‌ها و شعار سر دادن علیه رژیم غاصب صهیونیستی با استفاده از ابزارها و اکانت های مجازی که در دست داریم از مردمان مظلوم فلسطین حمایت کنیم، تا مردم جهان بفهمند در همه‌ی شرایط مسلمانان جهان در مقابل تجاوز و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین خواهند ایستاد.
مطالبه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان، هسته‌های جهانی مقاومت دانشجویان سراسر دنیا ضمن محکومیت این رفتار رژیم صهیونیستی، از مردم بی دفاع فلسطین حمایت کرده و از مقامات جمهوری اسلامی ایران، سایر کشورهای جهان و مقامات سازمان ملل طلب می‌کند که نسبت به این ظلم عظیم واکنش نشان داده و ضمن محکومیت آن، اسرائیل غاصب را در دادگاه بین المللی محاکمه کنند.

به امید آزاد سازی فلسطین از دست رژیم غاصب صهیونیستی
والسلام علیکم و رحمه الله و برکات


کد مطلب: 421168

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/421168/بیانیه-ی-شورای-تبیین-بسیج-دانشجویی-استان-کهگیلویه-بویراحمد-مناسبت-روز-جهانی-قدس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1