کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می‌دهد؛

پیام مهدی روشنفکر به مناسبت روز جهانی قدس

2 خرداد 1399 ساعت 16:41

منتخب مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس در پیامی ضمن گرامیداشت این روز، زیاده‌خواهی کفار را محکوم و خواهان بازگرداندن "قدس" به صاحبان اصلی آن شد.


منتخب مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس در پیامی ضمن گرامیداشت این روز، زیاده‌خواهی کفار را محکوم  و خواهان بازگرداندن "قدس" به صاحبان اصلی آن شد.
به گزارش کبنانیوز متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
" فلسطین، پاره‌ی تن اسلام است"
امام خمینی (ره)
بیش از هفتاد سال از منازعه‌ی مردم مسلمان در نوار غزه و سرزمین‌های فلسطین اشغالی با رژیم کودک‌کُش و نامشروعِ اسرائیل می‌گذرد.
رژیمی که از کشتن و آواره کردن صدها هزار مسلمان بی‌دفاع اِبایی ندارد. اما آرمان و خط‌مشی سیاسی مسلمانان در تمامی ادوار، بر محور "مقاومت" بوده و خواهد بود.
 مردم آزاده و مسلمان ایران، همچون سایر آزادی‌خواهان جهان هر ساله با تاسی از سیره‌ی امام خمینی رضوان الله، در روز قدس، زیاده‌خواهی کفار را محکوم کرده و خواهان بازگرداندن "قدس" به صاحبان اصلی آن هستند.
اینجانب نیز از مردم شریف و روزه‌دار، تقاضامندم با لبیک به فرمان رهبر محبوب‌مان "حضرت آیت‌الله خامنه‌ای" با محکوم نمودن طرحِ ننگین "معامله‌ی قرن"، همراه و یاور مظلومان و ستم‌دیده‌گان فلسطین بوده و مطمئن باشند که تحقق وعده‌ی الهی "مبنی بر پیروزی حق علیه باطل" حتمی است.
به اُمید پیروزی رزمندگان اسلام در تمامی جبهه‌های مقاومت در سرتاسر دنیا

مهدی روشنفکر
منتخب مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی


کد مطلب: 421165

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/421165/پیام-مهدی-روشنفکر-مناسبت-روز-جهانی-قدس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1